Aankoop tips 2ehands Swift (Waar opletten)
#41
Ja hier noem je ook wat stupid

Mk1 en Mk2 liggen niet zoveel jaren uit elkaar..

Ik kan dus aannemen dat de Mk1 van ander materiaal is gemaakt dan de Mk2?
39
Reply

#42
ander type lak, meer lagen lak, andere materialen, andere methode van spuiten..

allemaal dingen die mee werken aan het eerder roesten van auto's..


Mijn MK1 is ook nog behoorlijk goed, oke hij heeft wat plekjes op de dorpels, maar deze zijn niet finaal weggerot, terwijl er aan lak onderhoud weinig tot niets is gebeurd (is minimaal 5 jaar niet gewassen), voor de APK is er gelast in de wielkast en een gaatje in de linker dorpel (laatste was geen afkeur, maar tegen erger)..
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#43
hoksebarge Wrote:de kap moet je gewoon bekijken op scheuren er kunnen vouwen in zitten maar dat is ja geen punt en die scheuren die komen met de tijd ligt eraan hoe vaak ie open is geweest en verders moe tje gewoon op de punten van andere swifts letten vooral roest ivm cabrio verstevigde constructie

Kijk ook eens even op die kap goed open en dicht gaat. De mijne moet je met 3 man aan gaan hangen om 'm dicht te krijgen, niet best want ik heb dus een nieuwe nodig a 600 euro.
Daarnaast lekt ie ook nog, dus gooi ook eens een emmer water tegen beide zijkanten en over de voorkant heen.
Tenzij hij gescheurd is is de kans dat ie aan de achterkant lekt erg klein, maar heb al wel gezien dat de kans erin zit dat ie tussen kap en achterklep gaat roesten..
Reply

#44
120k km geloof ik niks van zal wel 220 zijn.

reken maar eens uit hoeveel km die anders per jaar gereden zou hebben...

vraag iig altijd de nationale autopas op als ze auto deze heeft, dus exacte kmstand meemnemen en kenteken dan na een bovag dealer gaan die kijkt het zo voor je na.
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#45
mja, 120 kan ook best hoor...
de staat van de auto zelf zegt meer, dan de kilometer stand.
en een auto met 2 ton op de teller, maar netjes onderhouden, heb ik liever dan een auto van 1 ton die aftrapt is een geen onderhoud heeft gehad...

bij geimporteerde auto's gaat NAP ook niet altijd op..

en dat hij pas 4 maanden op zijn naam staat zou kunnen kloppen, als de auto eerst op bijvoorbeeld zn ouders naam stond om hogere verzekeringspremie te ontlopen..
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#46
hardcore Wrote:120k km geloof ik niks van zal wel 220 zijn.

reken maar eens uit hoeveel km die anders per jaar gereden zou hebben...

vraag iig altijd de nationale autopas op als ze auto deze heeft, dus exacte kmstand meemnemen en kenteken dan na een bovag dealer gaan die kijkt het zo voor je na.

Wat kost zoiets of zoeken ze dat zo voor je op ?

Staat van de auto zegt idd veel.
Ik ga zowizo nog met een deskundig iemand er naar toe als ik hem ga kopen, maar wil natuurlijk niet voor niks rijden Smile

EDIT:
Voor de luie mensen onder ons ( zoals ik Tongue )

online kan ook ... kost maar
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.