kleppendeksel reinigen spuitklaar maken (en de binnenkant schoonmaken)
#1
Heb hier een kleppendeksel liggen.. AAn de buitenkant heb ik hem al helemaal spuitklaar gemaakt maara angezien hij heel lang in de schuur heeft gelegen is de binnenkant ook smerig. Zand en olie.. Hoe kan ik dit het beste schoonmaken?

Alvast thnx..

Groeten Dennis
Reply

#2
remmenreiniger schoonmaken,
dan verfafbeits er op ,
staalborstel,weer afbeits,
weer staalborstel tot ie verf vrij is,
eerst met alu-grondverf 2x dunne laag
dan afspuiten in kleur



39
Reply

#3
Hij heeft het over de binnenkantIdea Wink
Reply

#4
Eigenlijk zou je zoiets moeten laten reinigen. Als er ook maar iets van zand in blijft zitten namelijk, is dat redelijk bagger voor je motor.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#5
Hier in de buurt is zo'n autowasgebeuren waar je zelf je auto schoon kan spuiten.
Daar kan je ook met motorreiniger wassen, ik denk dat dat het beste ervoor is.
Reply

#6
Quote:Originally posted by Puppetmaster
Eigenlijk zou je zoiets moeten laten reinigen. Als er ook maar iets van zand in blijft zitten namelijk, is dat redelijk bagger voor je motor.

Jah precies..das ook de reden dat ik het vraag.. Vooral in die hoekjes en dergelijke..
De buitenkant heb ik al spuitklaar...dat is het punt niet..
Reply

#7
ik heb mijn kleppendeksel laten zandstralen dan is ie blits en blanke schoon en dan spuiten!
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#8
gewoon de binnenkant met de hogen druk allen naderhand ff goed droogmaken komen toch nieuwe rubber in neem ik aan39
Reply

#9
Quote:Originally posted by dave swiftGTI
ik heb mijn kleppendeksel laten zandstralen dan is ie blits en blanke schoon en dan spuiten!

Bij wat voor een bedrijf heb je dat laten doen en wat waren de kosten ongeveer?
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#10
Poedercoaten is beter en mooier meestal ook,dat blijft veel mooier omdat 't geen last heeft van de warmte .
Reply

#11
psies die van mij is als het goedis ook gepoedercoat oude van rubberburner en ziet er echt super uit tis alleen wat dikker dan spuitverf 39
[Image: 483412_126.jpg][Image: 483412_130.jpg]
Reply

#12
een beetje hetzelfde idee als de verf die er standaard op zit? En dat poedercoaten, waar laat je dat dan doen en wat zijn de kosten ongeveer?
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#13
Viarieerd,ik heb er weleens 98E voor betaald voor een speciaal kleurtje.Vanaf 20 oid.
Reply

#14
Quote:Originally posted by Pollux
Quote:Originally posted by dave swiftGTI
ik heb mijn kleppendeksel laten zandstralen dan is ie blits en blanke schoon en dan spuiten!

Bij wat voor een bedrijf heb je dat laten doen en wat waren de kosten ongeveer?


koste me ... heeft een vriend van me voor me gedaan
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#15
Ik had ooit een adres ( nu niet meer, verloren tijdens computer format ) waar het maar iets van 25 euro koste.

Mocht je zelf nog de kleur uitzoeken ook Biggrin
Reply

#16
Ik werk in de poedercoating poedercoting is wel het mooist maar en het heeft wel last van de warmte als het warmer wordt dan 190 graden wordet het zacht en plakkerig.


maar kan wel voor kleppendekeksel
Reply

#17
Quote:Originally posted by Black SSGTI
Ik werk in de poedercoating poedercoting is wel het mooist maar en het heeft wel last van de warmte als het warmer wordt dan 190 graden wordet het zacht en plakkerig.


maar kan wel voor kleppendekeksel

Ik wou net zeggen BiggrinBiggrinBiggrin
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.