Wie kan me helpen ( Voorbumper stuk ) !!! :(
#1
ik ben zojuist uit Groet vetrokken en onderweg is er een kat voor mijn auto gesprongen. Ik ben natuurlijk meteen gestopt en bij de kat gekeken die was helaas op na een paar stuip trekken op slag doodUnhappyCry.
Ik voel me natuurlijk heel schuldig alhoewel ik er niks aan kan doen aangezien ie in 1 keer de weg op schoot. Nu is het zo dat me Bumpers stuk is en niet meer te repareren valt ( Zie foto's ).

Nu ben ik een beetje wanhopig aan het worden omdat het me aardig tegenzit en ik veel aandacht aan deze auto schenk maar alleen narigheid van komt. Nu heb ik dus jullie hulp nodig over ideen van een nieuwe voorbumper. Goeie spuiter, Ideen voor bumper of zou het te repareren zijn ?!?! Vast niet. Maargoed iemand hier die goed is met bumpers en weet er raad mij en weet iemand die goedkoop kan spuiten want zit al wat krap bij kas nu. Etc etc

Nibi

[Image: dsc0017g.jpg]

[Image: dsc0018ays.jpg]

[Image: dsc0019n.jpg]
[Image: Untitled-13.jpg]
Reply

#2
Das naar zo'n beessie ineens voor je bumper Unhappy
Als je je best maar hebt gedaan om um te ontwijken dan ist altijd ok toch ?

Kwa bumper....al die schade zit onder de nummer plaat toch ?
Weer aan elkaar maken gaat wel als ik die fotos zo zie, tis polyesther dus heel goed zelf weer goed te krijgen.
wat betreft spuiten...ligt aan je budget...laten spuiten kan zo in de 300 euro ofzo lopen maar als het toch alleen onder de nummer plaat zit kun je het zelf ook wel met een spuitbus.
[Image: forum_image.php?c=2]
[Image: forum_image.php?c=4]
(Experimentele automagische image handtekening!)
Reply

#3
Probleem is namelijk dat me auto ook een tik heeft gehad waardoor ie rare geluidjes heeft opgelopen en wat betreft wat daarmee is geen idee dat laat ik morguh onderzoeken bij een garage
[Image: Untitled-13.jpg]
Reply

#4
(24-05-2009, 22:44)warlock1010 Wrote: wat betreft spuiten...ligt aan je budget...laten spuiten kan zo in de 300 euro ofzo lopen maar als het toch alleen onder de nummer plaat zit kun je het zelf ook wel met een spuitbus.

Ik denk dat je voor de bumper gerust 600 mag rekenen.
Gezien zijn auto lijkt het me niet mooi om het met een spuitbus op te lossen. Als tijdelijke oplossing wel.

Ik vraag me af met welke snelheid het gebeurd is.
Ik denk dat de rare geluidjes resten van de bumper kunnen zijn.
Kijk even goed onder de motorkap waar het vandaan komt.
Misschien dat het niet zoveel voorsteld (althans dat hoop ik voor je).

Toch blijft het kut.
Doe je niets aan helaas.
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#5
Bumpertje even van de auto afhalen, aan de achterkant even de ergste vezels wegslijpen en een paar matten glasvezel erachter leggen. daarna goed laten uitharden en het deel weer gladschuren, daarna opnieuw (laten) spuiten... Dit is het voordeel van Polyester... het is reparabel..

volgens mij is het totaal uit het zicht toch? post eens een foto van de voorkant genomen?
Cupra Born Copper Edition '21 (daily)
Volkswagen Golf GTI Edition 35 '11 (family)
Suzuki Ignis Sport 1.5 '03 (hobby/trackday)
Reply

#6
Ben net naar een Coloringworkshop geweest die Bumper maakt en spuit. Ik heb meteen besloten me hele bumper opnieuw te laten spuiten/schuren plamuren etc. En het kost me ongeveer 400-500 euro. Dat valt heel erg mee moet ik eerlijk zeggen.

Dus iig weer een lichtpuntje ^^ Wordt me auto meteen weer een stuk mooier ook al die Steenslag eruit etc !. Weet iemand waar ik van dat folie kan bestellen voor op me bumper om spatschade op me lak tegen tegaan ?

MVD Peter ( Nibi )
[Image: Untitled-13.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.