Het zal je maar gebeuren...
#21
(15-04-2009, 22:21)The Force Wrote: Even de URL van Kevertje fixen: klikje
oeps, zelf ook maar even gefikst
Het maakt me niet uit dat je auto sneller is dan de mijne.....
Ik Hardcore GAat toch harder !! Wink (nog wel)
Reply

#22
Eej jongens is het mogelijk dat wij leden van de stc haar kunnen helpen?? eventueel een klein bedrag storten?
Reply

#23
(15-04-2009, 23:49)musQ Wrote: Eej jongens is het mogelijk dat wij leden van de stc haar kunnen helpen?? eventueel een klein bedrag storten?

Initiatief loop al zie deze link
Donatie pagina

en Hier word STC al genoemd Smile
[Image: forum_image.php?c=2]
[Image: forum_image.php?c=4]
(Experimentele automagische image handtekening!)
Reply

#24
(15-04-2009, 23:49)musQ Wrote: Eej jongens is het mogelijk dat wij leden van de stc haar kunnen helpen?? eventueel een klein bedrag storten?


Toch wel vreemd dat jij daar namen noemt over helpen door organisaties waar jij weinig contact mee hebt. Heb je overlegd met Arco van Styling Stuff voor je dit gepost hebt op die Hyves? Of met het clubbestuur?
Reply

#25
Lekker veel aandacht aan besteden, mensen! En vooral gaan doneren...
Ben benieuwd hoe veel auto's er dan binnenkort met een vergelijkbare schade staan Idea
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#26
(16-04-2009, 07:18)Mafkikker Wrote:
(15-04-2009, 23:49)musQ Wrote: Eej jongens is het mogelijk dat wij leden van de stc haar kunnen helpen?? eventueel een klein bedrag storten?


Toch wel vreemd dat jij daar namen noemt over helpen door organisaties waar jij weinig contact mee hebt. Heb je overlegd met Arco van Styling Stuff voor je dit gepost hebt op die Hyves? Of met het clubbestuur?

Niet, maar ik denk dat Arco wel hulp wilt aanbieden, tuurlijk moet daarvoor betaald worden. En STC bestaat niet alleen uit bestuursleden maar ook uit gewone leden en forumleden en er zullen vast wel een paar tussen zitten die haar willen steunen door een klein bedrag te doneren. Of misschien door iets anders, waarom zouden de mensen in de tuningscene niet elkaar helpen? Tenslotte zijn de mensen die met een opgeblazen auto altijd de lul als er controles zijn etc...

Tenslotte kan STC weer een stukje publiciteit krijgen.

Het was maar een id en misschien moet je naar de positieve dingen kijken dan naar de negatieve dingen want echt slechter wordt STC er niet op ALS STC besluit om te helpen.

Maar goed het was/is maar een idee. Zal STC er weghalen.

[edit] heb alles verwijdert en dan een nieuw berichtje getikt. ( Dit nog niet op verzoek van maar ik voel wel een verzoek van...Tongue)
Reply

#27
mischien handig als er eerst wordt gewacht op het resultaat van het politie onderzoek en wat haar verzekering er mee doet ?

Ben het trouwens best wel eens met the force....dit gaat meer vandalisme uitlokken met al die publiciteit

Edit: rest verwijderd, vechten jullie maar lekker zelf uit Tongue
[Image: forum_image.php?c=2]
[Image: forum_image.php?c=4]
(Experimentele automagische image handtekening!)
Reply

#28
(16-04-2009, 11:41)warlock1010 Wrote: mischien handig als er eerst wordt gewacht op het resultaat van het politie onderzoek en wat haar verzekering er mee doet ?

Ben het trouwens best wel eens met the force....dit gaat meer vandalisme uitlokken met al die publiciteit

Edit: rest verwijderd, vechten jullie maar lekker zelf uit Tongue

Dat lokt het toch wel altijd knakekrs die denken dat ze dan *stoer* zijn en er overheen probere te gaan.
Luxery: Galant 6G Limited Edition
Fun: Geo Metro Convertible
Reply

#29
(16-04-2009, 13:38)ghino Wrote:
(16-04-2009, 11:41)warlock1010 Wrote: mischien handig als er eerst wordt gewacht op het resultaat van het politie onderzoek en wat haar verzekering er mee doet ?

Ben het trouwens best wel eens met the force....dit gaat meer vandalisme uitlokken met al die publiciteit

Edit: rest verwijderd, vechten jullie maar lekker zelf uit Tongue

Dat lokt het toch wel altijd knakekrs die denken dat ze dan *stoer* zijn en er overheen probere te gaan.

rara waarom mijn auto naast het huis staat met een camera aan de muur...ook hier is het schering en inslag met dat vandalisme
[Image: forum_image.php?c=2]
[Image: forum_image.php?c=4]
(Experimentele automagische image handtekening!)
Reply

#30
Heb het vorige week op hyves geziend via een vriend van me.

Zoiets is gewoon diep triest en dat wens je niemand toe !!
Ik zou niet weten wat ik met de dader zou doen als ik erachter kwam wie het geweest was.

Lijkt wel iets van zoutzuur wat erover heen is gegooid.
Reply

#31
een ander meisje zal het wel geflikt hebben , ze ziet er ook wel uit als een krengetje Tongue
Reply

#32
toch altijd jammer da tjenei achter de dader en het motief komt.
Was het baldadige jeugd? iemand die neit tege drank kon? of iemand die zich de klere zat te ergere aan andermans hobby en daardoro in dit soort actie zich uitleeft.....

We zullenhet wel nooit te weten komen
Luxery: Galant 6G Limited Edition
Fun: Geo Metro Convertible
Reply

#33
Accuzuur heeft ook ongeveer dezelfde bijwerkingen
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#34
(19-04-2009, 23:01)nonsens Wrote: Accuzuur heeft ook ongeveer dezelfde bijwerkingen

Accu zuur vreet niet door rubber heen en op polysther doet het ook niet erg veel, ik heb wel eens een lekke accu gehad op een poysther plaat...totaal geen schade van gehad.
[Image: forum_image.php?c=2]
[Image: forum_image.php?c=4]
(Experimentele automagische image handtekening!)
Reply

#35
(16-04-2009, 09:01)musQ Wrote:
(16-04-2009, 07:18)Mafkikker Wrote:
(15-04-2009, 23:49)musQ Wrote: Eej jongens is het mogelijk dat wij leden van de stc haar kunnen helpen?? eventueel een klein bedrag storten?


Toch wel vreemd dat jij daar namen noemt over helpen door organisaties waar jij weinig contact mee hebt. Heb je overlegd met Arco van Styling Stuff voor je dit gepost hebt op die Hyves? Of met het clubbestuur?

Niet, maar ik denk dat Arco wel hulp wilt aanbieden, tuurlijk moet daarvoor betaald worden. En STC bestaat niet alleen uit bestuursleden maar ook uit gewone leden en forumleden en er zullen vast wel een paar tussen zitten die haar willen steunen door een klein bedrag te doneren. Of misschien door iets anders, waarom zouden de mensen in de tuningscene niet elkaar helpen? Tenslotte zijn de mensen die met een opgeblazen auto altijd de lul als er controles zijn etc...

Tenslotte kan STC weer een stukje publiciteit krijgen.

Het was maar een id en misschien moet je naar de positieve dingen kijken dan naar de negatieve dingen want echt slechter wordt STC er niet op ALS STC besluit om te helpen.

Maar goed het was/is maar een idee. Zal STC er weghalen.

[edit] heb alles verwijdert en dan een nieuw berichtje getikt. ( Dit nog niet op verzoek van maar ik voel wel een verzoek van...Tongue)

Ik heb vaak stom gepraat gehoord, maar dit is wel heel grappig.
Heb je het stukje zelf als eens terug gelezen??
Reply

#36
Laat maar Andre, ik denk dat iedereen dat stuk tekst wel op waarde kan schatten Idea
Reply

#37
Ik heb ook wel eens schade gehad zonder dat ik wist wie de schuldige was. Kan ik daar ook nog donaties voor krijgen?34
Owja....ik ken ook nog wel mensen hier op het forum die een boete hebben voor veel te hard rijden met een opgeblazen autoWink.

Goed idee hoor om te doneren maar ik denk als ik iedereen moeten doneren die slachtoffer is van vandalisme, dat ik er dan nog wel een paar baanjtes bij kan gaan nemen.....
....Drivin' the Rival....
Reply

#38
Da's ook precies mijn punt, SSM!
Trouwens: hoe meer ik er over lees ('t staat echt óveral!!) hoe meer ik het een "vreemde" zaak vind. Waarom zo veel publiciteit over hoe zielig het is?! Waarom staat het overal, zelfs HvN wordt ingeschakeld...





Een pyromaan staat vaak naar zijn eigen vuur te kijken... Idea
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#39
(20-04-2009, 19:02)The Force Wrote: Een pyromaan staat vaak naar zijn eigen vuur te kijken... Idea

Die zin doet me nog aan een filmpje denken van een auto 42


Als mensen mijn rek. nummer willen voor een donatie stuur maar een pb! 34
Dan zal ik vanavond even een update doen Tongue
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#40
Meschien heeft zij het zelf wel gedaan 34 en dan beetje zielig zijn en van half nederland geld krijgen . en straks in een dikke auto rondrijden , of der studie betalen

of ze is echt heel zielig who knows maarja , volgens mij gebeurt dit zo vaak en dan word er niet zo veel aandacht aan besteed
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.