Het zal je maar gebeuren...
#1
Hart van nederland had een artikeltje over een gestylde auto.
Heb echt medelijden met die meid in dit item

HvNL Artikel

Vernieling is 1, hebben sommigen hier ook last van maar dit....dit is pure vernietiging Unhappy
[Image: forum_image.php?c=2]
[Image: forum_image.php?c=4]
(Experimentele automagische image handtekening!)
Reply

#2
niet zo'n erge vernieling gehad, maar wel een idioot die ff de spiegel voor de lol eraf trapt zodat er een deuk in je deur zit, en een die zo in je deur rijd allemaal zonder briefje Unhappy

zag het gisteravond, vond het ook erg voor die meid.
Have fun in your life, laugh with people who make you laugh!
Act silly whenever you can! Enjoy your life like there is no tomorrow.
Reply

#3
Niet normaal!! Unhappy Unhappy Unhappy Cry
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033
Reply

#4
Vingers eraf hakken dan doen ze het nooit meer Idea 45 Maar inderdaad erg triest dit soort praktijken.

Reply

#5
Zwaar kansloos inderdaad :S
Swift GS: [Image: 302607_4.png]
Reply

#6
Tja had ze maar geen peugeot moeten kopenTongue

Nee is echt triest idd, veel mensen weten niet de waarde van zo'n auto. En dan heb ik het over de emotionele waarde.
Reply

#7
Auto is trouwens wel gesloopt
Heb via het filmpje (en een uur werk) het kenteken weten te vinden en volgens RDW bestaat die auto niet meer.

ik vinnut zonde...zelfs na zo een marteling is een auto wel te redden als je de bijtende stof maar neutraliseerd
En ja, jammer dat het een peugeot is; maar dan nog...2 jaar werk en ziel dr in steken....ik zou in haar plaats de dader persoonlijk ombrengen na zoveel werk en moeite en geld
[Image: forum_image.php?c=2]
[Image: forum_image.php?c=4]
(Experimentele automagische image handtekening!)
Reply

#8
dit is echt te gek voor woorden idd..

niet zo gek dat de auto gesloopt is, als alle rubbers en plaatwerk e.d. vervangen moet worden, dan ben je daar al snel een behoorlijk bedrag voor kwijt

k hoop dat ze de dader pakken, en dat ie alle schade mag gaan betalen (gevangenis zal dr wel niet in zitten)
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#9
Wees daar niet te zeker van....bij zoiets komt ook een taxateur kijken en die rekent ook mee hoeveel werk er in zit...is het bedrag hoog genoeg zal dr een boeten komen + (voorwaardelijke) cel straf
[Image: forum_image.php?c=2]
[Image: forum_image.php?c=4]
(Experimentele automagische image handtekening!)
Reply

#10
Dat goedje zal wel remvloeistof zijn geweest, hebben ze bij een maat van me ook gedaan alleen dan niet de hele auto Thumbsdown

Reply

#11
triest, puur en alleen triest..
Zo zonde dat mensen dit soort dingen in hun hoofd kunnen krijgen Cry
[Image: 314434.png]

Suzisport Swift GTI MK3 '94
Reply

#12
(15-04-2009, 17:58)suziforce Wrote: Dat goedje zal wel remvloeistof zijn geweest, hebben ze bij een maat van me ook gedaan alleen dan niet de hele auto Thumbsdown

Remvloeistof tast geen kunststof aan, accuzuur ook niet...........

Dat goedje wat ze over deze auto hebben gegooit moet echt super super super aggressief zijn geweest. Ik zat te denken aan verfstripper of roestoplosser.
Reply

#13
Onbegrijpelijk zo'n actie, erg jammer.

@warlock1010, ik weet niet waar je een uur aan kwijt bent geweest, maar op 1:27 in het filmpje zie je gewoon het kenteken in beeld :Z
Even op de RDW site het kenteken intikken laat mij zien dat deze rode peugeot 1.4 bijna 2 jaar geleden op haar naam is gezet dus het kenteken bestaat nog. Wink
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#14
1 woord:

Ziek..Thumbsdown
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#15
geen greintje respect in die gaste die dit geflikt hebben.
lullige is asl je ze erop betrapt en het goedje over hun heen dondert word je nog aangeklaagt wegens mishandeling ookPuzzled
Luxery: Galant 6G Limited Edition
Fun: Geo Metro Convertible
Reply

#16
Walgelijk zeg, het zal je maar gebeuren... Lijkt mij toch de nachtmerrie van iedereen hier...

Ik duim voor haar dat een sympathisant van dit verhaal hoort en haar in ieder geval een leuk autootje aan kan bieden zodat ze weer mobiel is en, als ze daar nog trek in heeft, een nieuw project kan starten.
Smile
Reply

#17
Om de een of andere reden weigert het filmpje verder te gaan na de tekst "... het heeft toch niet gevroren?"
Zoiets is gewoon kansloos, te triest voor woorden en gewoon om ziek van te worden.
Mijn auto gaat straks na de spuiter linea recta naar de taxateur toe om tegen taxatiewaarde verzekerd te worden. Stél dat er iemand is die me zoiets flikt, dan is 'ie in ieder geval zodanig verzekerd dat 'ie nog te maken is.

Was deze auto niet getaxeerd/verzekerd dan? (nogmaals: SBS6 filmpje laadt niet goed hier...)
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#18
Echt ziek inderdaad

kijk ook hier even over dezelfde auto
Klikje
Het maakt me niet uit dat je auto sneller is dan de mijne.....
Ik Hardcore GAat toch harder !! Wink (nog wel)
Reply

#19
Wie haalt zo iets uberhaupt in zijn hersenpan ? Puzzled
Overigens is dit een paar dorpjes van me af... Hoorde het vanmorgen op het werk.
Het filmpje zelf had ik nog niet gezien.
Reply

#20
Even de URL van Kevertje fixen: klikje
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.