inetrieur project [MET FOTO'S] (alles electrische enzow)
#1
Ja ik ben ook bezig geweest met mijn interieur. Tis nog niet helamaal klaar.

Electrische ramen zitten er nu in en de centrale deurvergredeling zit er ook in (kan je alleen neit zien.

Nu moet ik nog nieuwe deurpanelen, want deze zijn niet goed meer. Nja hier ff wat foto's:


De electrische ramen:
http://members.lycos.nl/suzukiswift/IMG_0049.JPG

http://members.lycos.nl/suzukiswift/IMG_0050.JPG

De kabels lopen hier, als de deuren dicht zijn zie je er niks van:

http://members.lycos.nl/suzukiswift/IMG_0051.JPG

En ik moet nog wat evrzinnen voor die gaten van de handmatige raambediening. Maar misschien ga ik in de nieuwe deurpanelen wel blauw skaileer doen, dus dan worden die ook bedekt. Ik zie nog wel.

Oja en dit is het alarm:

http://members.lycos.nl/suzukiswift/IMG_0052.JPG
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#2
Oja de tellers op dit moment. De kap is er af omdat ik bezig ben de vrelichting blauw te maken en de kap wordt voor een gedeelte blauw gespoten (natuurlijk)

http://www.members.lycos.nl/suzukiswift/IMG_0001.JPG

Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#3
goed opgelost. Dan meteen ff de ringen overtrekken in het blauw?
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South

#4
ja moet ook nog, doe ik dan meteen, want dan moeten ze los. En dan uiteindelijk eindelijk eens de verbindingen van de speaker solderen inplaats van die klemmetjes.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#5
Ziet er allemaal goed uit hoor393939

Het is trouwens "interieur" en niet "inetrieur" TongueTongueWink

#6
goh wat komen die armsteunen me toch bekend voor zeg Tongue

van wie zou je die nu hebben..... devil

[Image: armsteun.jpg]
[Image: swiftdraai1.gif]

Driver: Sebastiaan Age: 27 Car: Suzuki Swift MK3 1.3 GTi Color: Black Metallic Current Status:5 mods so far

#7
Ik heb ergens gehoord dat je de deurplaten van een mk3 er ook in kan zetten.
Moet je alleen het bovenste gedeelte van de mk2 op de onderste gedeelte van de mk3 plaat monteren.

kan je gelijk, als je andere deurplaten gaat halen, degene van een swift halen waar electrische ramen in hebben gezeten.

Of gaat dit nie werken?

#8
Daar heb ik dus ook aan zitten te denken. Dus dat ga ik zeker even bekijken daar bij deijne.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#9
Ik ben ook bezig met het interieur, maak van MDF zelf nieuwe deurpanelen. Alleen ik heb al centrale deurvergrendeling, nu wilde ik ook elektrische ramen inbouwen. Hoe ben jij er aan gekomen? Autosloop ofwat?

#10
Had trouwens eerst gedacht hele deur te vervangen, alleen op de sloop nauwlijks een schadeloze 5 deurs te vinden

#11
jij hebt een 5 deurs dan neem ik aan?

probeer de deurpanelen en electrische ramen van een Swift sedan eens.
voordeuren zijn vorlgens mij gelijk, achterdeuren zijn anders!

de mk3 1.6 sedans (vanaf 92, met het ronde dashboard) hebben standaart electrische ramenWink
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#12
Ja helaas een 5 deurs niks aan te doen, wilde gewoon proberen het systeem over te zetten. Moet ook niet al te veel problemen op leveren. In mijn zoektocht naar een nieuwe voor bumper kwam ik er achter dat lokale sloop stuk of 12 Swift's had staan ( 3 Deurs ). Misschien zie ik wat over het hoofd?

#13
electrische ramen zitten alleen in de 1600 sedan en Gti's van na 92.
de modelletjes die je het minst op de sloop vindSmile
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#14
Goed zoeken dus, ga toch voor het systeem overzetten. Auto zit nog zeer goed in de lak dus zonde om daar andere deuren in te zetten.

#15
Jan Willem Wrote:Goed zoeken dus, ga toch voor het systeem overzetten. Auto zit nog zeer goed in de lak dus zonde om daar andere deuren in te zetten.
is ook zo gepieptZzzz
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#16
Ervaring mee? Had al gezocht kon amper iets vinden, kan me niet voorstellen dat bijna niemand dat gedaan heeft.

#17
het is al vaak gedaan.
het wijst zich allemaal vanzelf.

gaten etc zitten allemaal al in je deur...kwestie van inbouwen en goed aansluitenSmile
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#18
Gaat helemaal goed komen, eerst spoiler en de voorbumper laten spuiten. Morgen maar is even regelen op me werk! Bedankt!

#19
jeetje, over oude topics uit het stof trekken gesproken.

Nja in ieder geval iemand die goed weet te zoeken.......

electrische ramen zijn vrij eenvoudig. Alle voorbereidingen zitten in je deur. Het oude eruit en het nieuwe erin, je hebt niet eens extra schroeven nodig.

Wil je wel een tip geven. De schroeven waarmee de basisplaat van het raammechanisme aan je deur zit geschroieft gaan bijna niet los, maar het krijs van de schroef heb je zo kapot. Gebruik dus een handschroevendraaier, waarmee je veel druk kan zetten (zo'n t-vormige schroevendraaier bijvoorbeeld, en het goede maat bitje.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#20
@ mods:

Ook hier mag een slotje op. auto is weg, geen project meer.

Voor de nieuwe swift maak ik tzt wel een nieuw topic.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.