Stel een vraag aan bestuur/moderators
Upload ze op bijvoorbeeld www.mijnalbum.nl en gebruik de link naar de foto met de [img] tags er omheen.

Overigens, we hebben ook een zoekfunctie rechtsbovenin, kun je het antwoord op heel veel gestelde vragen al vinden Wink
Reply

Hallo ,vraagje ,mijn kilometerteller doet `t niet meer ........dus niet !! de snelheidsmeter !!! wat kan dat zijn ,?en kan ook de dagteller niet resetten ..

groetjes Ilonka
Reply

[Image: 1291172.jpg]
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Ik denk dat de batterij leeg is. Smile
Reply

Hoe kan ik mn gegevens van mn profiel wijzigen?
Reply

(12-10-2016, 21:30)Damoc5 Wrote: Hoe kan ik mn gegevens van mn profiel wijzigen?

Linksboven drukken op "GebruikersCS"
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Beste,

Hoe komt het dat ik veel foto's die op het forum geplaatst worden niet kan zien? En hoe post ik zelf een foto op de juiste manier?

Mvg,

Luuk van Delden
Alto 1.0 '98 --> Swift GLS Globe 1.0 '98 --> Citroën C1 1.0 '05 --> Mercedes E190 1.8 '92 -->Swift 1.3 16V Summum '02 --> Swift 1.3 16V Summum '03
Reply

Foto's plaats je door deze te uploaden op bijvoorbeeld photobucket.nl of mijnalbum.nl. Je maakt er een account en houd de foto's zo in eigen beheer. De directe link plaats je hier op het forum dmv het "afbeelding toevoegen" icoontje.
Daar heb je gelijk de reden dat sommige foto's niet meer werken, leden die allang van het forum af zijn hebben hun account bij die host opgezegd. En zo werken de fotolinks dus ook niet meer.
Reply

Ahaaaaaa. Dankjewel!

Luuk117
Alto 1.0 '98 --> Swift GLS Globe 1.0 '98 --> Citroën C1 1.0 '05 --> Mercedes E190 1.8 '92 -->Swift 1.3 16V Summum '02 --> Swift 1.3 16V Summum '03
Reply

Photobucket heeft 3th party use geblokkeerd sinds enkele weken. Dat betekent dat de img code niet meer in forums gebruikt mag worden. Zie mijn topic als voorbeeld, waar dus bijna geen foto meer zichtbaar is.

Dus geen photobucket meer gebruiken, maar bijvoorbeeld flickr of tynipic
Reply

Is het mogelijk om de naam te veranderen zonder een nieuw account te moeten maken? ik zou grager swift man heten oid.
Reply

Dit is mogelijk, daar zou ik een berichtje voor naar een van de bestuursleden sturen.
Bedenk wel goed wat je wil, want aanpassen gebeurt maar 1 keer.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.