Stel een vraag aan bestuur/moderators
#61
@ bestuur ...

Dus na het mega mindy huwelijk ala stc worden we weer overspoelt met nieuwe topics, etc etc etc ?


Oja de vraag .....

toe nou ....
en nee niet sarcastisch dit keer, zie het gewoon graag een beetje vlotten, lijkt me prettig voor me andere helft.

Ik zie geen vraag!?

Ben het eens dat het langer duurt als eigenlijk nodig is, maar op deze manier komt het er niet sneller... Enige wat je op deze manier bereikt is dat je ons gaat irriteren en neem aan dat dat niet je doel is.

We zijn bezig met het plannen van een vergadering...

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#62
Vraag aan moderaters:

willen julie even mijn verkoop topic tot eerst bericht schoon maken
verkoop topic
alvast bedankt

Done. Wink
swift gti turbo 0,9 bar 179.4 pk aan de wielen en 217 nm koppel
Opel kadett turbo 280 pk 400 nm pk 39
Reply

#63
(19-05-2009, 18:56)Baby-Face Wrote: @Moderaters:
als je op nieuwe berichten klikt krijg je niet alles te zien wat je nog niet gelezen hebt, maar alleen wat nieuw is sinds je laatste bezoek.
Kan dit ook verandert worden? Ik weet dat andere fora deze mogelijkheid wel hebben..
Vind het wel makkelijk, als je dan een keer 1 dingetje wilt kijken dat je niet meteen de rest als "gelezen" hebt staan zeg maar..
Het zit niet in de planning om dit te veranderen.


Heb ik wat aanTongue.. Zou dit in de planning kunnen komen te staan?
Nee, voorlopig niet.
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#64
Hmm ok..
Nog een vraagje:
hoe wordt ik lid van de club:S... Had ook al email gestuurd... Kon het niet meer vinden..

Je hebt PB Message
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#65
Aan wie:
Bestuur

Vraag:
Is het een idee om CLUB-meetingtopics als ze geweest zijn te verplaatsen naar het meetingsgedeelte, danwel een appart topic te open in het meeting gedeelte, zodat niet leden naderhand kunnen zien aan de hand van de foto's hoe het daar was, en ook aan de reactie te kunnen merken hoe leuk de meetings zijn?

Zou een leuke reclame kunnen zijn en mensen over de streep trekken om lid te worden.....

Antwoord:
Is opzich wel een idee ja, maar ze kunnen dit straks ook weer op de website zien, behalve de reacties...

We zullen het er binnenkort even over hebben...
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#66
aan de moderators

waarom kan ik geen avatar plaatsen dan krijg ik een fout melding

gr swiftnmgn

Antwoord:

Omdat je geen clublid bent, maar een forum member.
De enige manier is door een avatar te uploaden op een eigen website en vervolgens hier naartoe door te linken.
Uploaden naar het forum kan niet.
Reply

#67
Aan wie:
moderators

Vraag:
Goedemorgen allemaal,
Mag ik een topic starten over mensen die op school geslaagd zijn? En in welke discusie zou dit beter passen? In algemeen Bijvoorbeeld??

Alvast bedankt,
Mustapha A. Baroud

Antwoord:je mag in cafe een topic open hier voor
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

#68
hallo bestuur.
ik erger me een beetje aan het feit dat op het moment dat ik met een probleem in het probleem topic kom, zie quote:
(23-06-2009, 01:08)roadking Wrote: ik heb nog niets gehoord over het probleem wat ik en missch meerdere heb.
ik krijg nog steeds geen emails bij een nieuw bericht.
ja dat staat aangevinkt.
weet iemand mij hier eens een antwoord op te verklaren?
ik zit hier al ruim een jaar mee, maar er word nog steeds niks mee gedaan.
heb het al een tig keer aangegeven.

edit: blijft mijn probleem worden genegeerd?

dan word er helemaal niet gereageerd.
maar als iemand anders met een probleem komt dan wordt er gelijk gereageerd.
kunnen jullie hier iets aan doen aub?
want dit vind ik niet normaal.
wordt hier soms ook al onderscheid in gemaakt?

Nee, er word geen onderscheid gemaakt.
Cipher die naast het forum ook nog een baan heeft die redelijke verantwoording met zich mee brengt en daarnaast ook nog een sociaal leven probeerd bij te houden kan zich niet altijd 24-7 bezig houden met het forum.

en misschien een tipje voordat je uit je pan gaat? stuur hem eens een pb?

misschien is er wel een reden of misschien wel wat anders?

[Image: kentekenplaatroadkingis6.jpg]
Exotic Silence Tuning

fast car's, fast food and fast women
Reply

#69
nee dat kan ik begrijpen nox.
maar als ik het al een vrij lange tijd aangeef en er komt maar geen reactie.
en er kan bijv. wel gewerkt worden aan het forum dan begrijp ik dit niet.
maar ik zal hem wel even via pb dit probleempje voorleggen.
iig bedankt voor JOUW reactie
[Image: kentekenplaatroadkingis6.jpg]
Exotic Silence Tuning

fast car's, fast food and fast women
Reply

#70
Nu mag ik eigenlijk niet antwoorden hier maar ik denk dat ik wel iets nuttigs te melden heb hierover:

Ik heb dit probleem ook erg lang gehad (nu in totaal bijna 2 jaar), dit is regelmatig getest door Cipher en Philip toendertijd ook en het was onverklaarbaar. Mailtjes direct door hen gestuurd kwamen wel aan.
Nu werkt het weer en soms ook even niet. Ik zie het niet als probleem, maar als dat wel zo is dan zijn dit enkele tips die ik van Cipher kreeg:

- klopt je mailadres nog?
- heb je een spamfilter draaien?

Voor de rest: geduld, het lost zichzelf op (waarom weet niemand) of niet (ook nu weet niemand waarom) Wink
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#71
misschien dat je msn live mail @suzukituningclub.nl als geblokkeerde afzenders heeft staan Wink

dit was bij mij namelijk het probleem van niet aangekomen mailtjes
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply

#72
(30-06-2009, 19:22)The Force Wrote: Nu mag ik eigenlijk niet antwoorden hier maar ik denk dat ik wel iets nuttigs te melden heb hierover:

Ik heb dit probleem ook erg lang gehad (nu in totaal bijna 2 jaar), dit is regelmatig getest door Cipher en Philip toendertijd ook en het was onverklaarbaar. Mailtjes direct door hen gestuurd kwamen wel aan.
Nu werkt het weer en soms ook even niet. Ik zie het niet als probleem, maar als dat wel zo is dan zijn dit enkele tips die ik van Cipher kreeg:

- klopt je mailadres nog?
- heb je een spamfilter draaien?

Voor de rest: geduld, het lost zichzelf op (waarom weet niemand) of niet (ook nu weet niemand waarom) Wink

ok kijk hier heb ik tenminste iets aan.
dat het "genegeerd" word kan ik niets mee.
hier wel mee.
mail adres klopt nog en het is via hotmail. en dat heeft het een jaar terug nog wel gewoon gedaan.
ik heb zelf niets verandert.
maar dan wacht ik gewoon verder in rust af.
bedankt nox en the force
[Image: kentekenplaatroadkingis6.jpg]
Exotic Silence Tuning

fast car's, fast food and fast women
Reply

#73
Misschien is de tip van Sauron+Suzi ook wel het bekijken waardSmile
Ikzelf had hetzelfde probleem als jij, maar dan bij de hyves. Altijd mails van hun ontvangen wanneer iemand jarig was, of ik een krabbel/bericht had en van de 1 op de andere dag helemaal niets meer.
Je kan dit controleren door als je in je mail zit rechtsbovenin op het knopje opties --> meer opties te klikken en dan bij de veilige en geblokkeerde afzenders kijken.
Als bij geblokkeerde afzenders dan iets staat waar @suzukituningclub.nl in voorkomt, dan worden deze mails geblokkeert.
Mocht dit het probleem zijn, even uit die lijst verwijderen en bij je veilige afzenders toevoegen : @suzukituningclub.nl
Succes ermee!

Groetjes Suzie
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#74
dank je suzie.
ik zal dit eens nakijken
[Image: kentekenplaatroadkingis6.jpg]
Exotic Silence Tuning

fast car's, fast food and fast women
Reply

#75
ok, fijn dat er mensen meedenken.

gaan we weer verder met de volgende vraag.
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#76
De vraag is als volgt,

Mag een andere club, in dit geval het suzuki logo, en naam gebruiken ? Daar de Nimag houder is hiervan en sponsor van stc...

Deze vraag vanwege dit bij de mk6 club :

[Image: DSC01536.jpg]

Zij willen op korte termijn een pasjes systeem met lidmaatschap gaan invoeren.Met logo.

De STC heeft hier niks mee te maken, wij hebben niet het alleen recht op het gebruik van het suzuki logo. Als er copyright op het logo zit dan zal de suzuki swift club dit met de nimag moeten regelen.

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#77
(29-06-2009, 22:32)roadking Wrote: hallo bestuur.
ik erger me een beetje aan het feit dat op het moment dat ik met een probleem in het probleem topic kom, zie quote:
(23-06-2009, 01:08)roadking Wrote: ik heb nog niets gehoord over het probleem wat ik en missch meerdere heb.
ik krijg nog steeds geen emails bij een nieuw bericht.
ja dat staat aangevinkt.
weet iemand mij hier eens een antwoord op te verklaren?
ik zit hier al ruim een jaar mee, maar er word nog steeds niks mee gedaan.
heb het al een tig keer aangegeven.

edit: blijft mijn probleem worden genegeerd?

dan word er helemaal niet gereageerd.
maar als iemand anders met een probleem komt dan wordt er gelijk gereageerd.
kunnen jullie hier iets aan doen aub?
want dit vind ik niet normaal.
wordt hier soms ook al onderscheid in gemaakt?

Nee, er word geen onderscheid gemaakt.
Cipher die naast het forum ook nog een baan heeft die redelijke verantwoording met zich mee brengt en daarnaast ook nog een sociaal leven probeerd bij te houden kan zich niet altijd 24-7 bezig houden met het forum.

en misschien een tipje voordat je uit je pan gaat? stuur hem eens een pb?

misschien is er wel een reden of misschien wel wat anders?


Aan het gebrek aan reactie op mijn PB kan ik concluderen dat het is opgelost?
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#78
En nogsteeds niks gehoord, ik voel me genegeerd.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#79
Een vraag aan de moderators:

Ik heb redelijk vaak te kampen met het volgende probleem:

Als ik op een discussie wil reageren en druk op reageren staat er het volgende:

U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen:
Uw account is tijdelijk ontoegankelijk gemaakt of u hebt geen toegang tot deze locatie.
U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Probeert u toegang te krijgen tot pagina's die u niet zou mogen bekijken? Controleer in de forumrechten dat u bevoegd bent tot het verrichten van deze handeling.
Uw account kan nog in afwachting zijn van activatie of moderatie. (Activatiecode opnieuw versturen)

U bent momenteel aangemeld als 'Marcobaleno'.

Dit krijg ik met een aantal andere handelingen ook te zien. Ik heb mijn activatie code allang ingevuld etc. Willen jullie hier wat aan doen? Bedankt alvast!

Mvg,
Marco


Ik vermoed dat dit in aangeboden / gezocht gedeelte is?

Alleen clubleden kunnen in dit gedeelte posten. Je kan wel je eigen topic aanpassen. Meer informatie over waar je wel en niet kan posten staat in dit topic

Mocht er een update zijn, zijn we bereid deze opnieuw onder de aandacht te brengen voor je.
Hier kun lezen hoe dit gaat
Daily:
Lancia Delta HPE 1.8 VVT 16V Nuova

Ex:
Suzuki Baleno 1.6i Sport 16V
Reply

#80
Ik heb de webmaster (Ferry) hierover gemaild...

Als je lid wordt van de club krijg je wel rechten om te reageren.

Zijn reactie was als volgt:
"Dat je die melding krijgt kan kloppen. Als forum lid kan je niet geen avatars uploaden, wel gebruiken als je ze zelf host. Ook reageren in bepaalde gedeeltes kan niet. Mocht je bijvoord intresse hebben in iets dat wordt aangeboden zou je wel vie een persoonlijk bericht kunnen reageren."

&

"Ja, dan zou je lid moeten worden van de club. Hoe dat gaat en wat dat kost staat hier:

http://www.suzukiclubnederland.nl/lidmaatschapinfo.php"

Hoop dat je vraag is beantwoord!

Groeten,
Ronald

Ronald, ook al is dit bericht goed bedoeld van je, dit topic is bedoeld voor vragen aan het bestuur / moderators. Deze kunnen we best zelf beantwoorden Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.