Stel een vraag aan bestuur/moderators
#41
Als het in de ideenbus gaat, blijft het te vaak een idee .... vandaar hier..

De vraag is dus, of het haalbaar is een wall of fame te maken

-------------------------------------------------------------------------------------

ik zit op mijn mobiel, dus kan geen andere kleur selecteren.

Een soort van Wall of Fame is er al op de site zelf, maar die is helaas niet up to date meer. Er wordt nu hard gewerkt aan een nieuwe site waarvan ook de inhoud up to date wordt wat betreft zaken als meetings shows en auto's van leden.

Groetjes Jordy

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#42
Misschien een idee om altijd dezelfde kleur aan te houden? Misschien als de moderators ergens op inspringen geel gebruiken (de kleur die ze ook in hun naam hebben) en als het bestuur iets duidelijk wilt maken blauw?

Ik zou er zelf dan voor kiezen om voor alle forumleden/leden het kleurgebruik te verbieden...
Cupra Born Copper Edition '21 (daily)
Volkswagen Golf GTI Edition 35 '11 (family)
Suzuki Ignis Sport 1.5 '03 (hobby/trackday)
Reply

#43
Letten jullie er even op hoe dit topic in zijn werk gaat Idea

Als je een vraag wil plaatsen ga je als volgt te werk:

Aan wie:
hier geef je aan of het voor moderators is of voor het bestuur

Vraag:
Hieronder stel jij de vraag

Antwoord:
Dit zal in hetzelfde bericht komen.


Ik gebruik gewoon groen dat is de duidelijkste kleur die beschikbaar is Wink

Reply

#44
Aan wie : Moderator

Vraag : zou mij naam Nibiru vernadert mogen worden in Nibi ?. Waarom : omdat ik dat beter vindt klinken als een nicknaam en ook voor eventuele events en Nibiru niet Wink.

done

Appreciated ! Wink
[Image: Untitled-13.jpg]
Reply

#45
Aan wie: Moderator

Vraag: Mijn naam Groene swift wil ik graag veranderen in eXtremeOrangeSwift. Want me auto is niet meer groen34 Thanks.

Naamsveranderingen zijn alleen voor clubleden
Reply

#46
Aan wie: Diezelfde moderator

Mag dan mijn naam nu (wel) ook veranderd worden? Graag zou ik de naam RadishBlue aannemen ipv. TazZ, aangezien ik deze al een eeuw niet meer gebruik voor wat dan ook. Smile

Indien dit nog steeds alleen mag wanneer je STC lid bent, aanmelding is als het goed is al in behandeling door Botje.

Done
Poetsen?! Puzzled

[Image: swift%20gti%20banner.jpg]
Special paint FTW!
Dolby 9.3 DTST surround sound, massief gouden kabels. HiFi en WiFi. Zzzz
Reply

#47
RadishBlue of ReddishBlue? Dit om te voorkomen dat de naam dadelijk weer veranderd moet worden34 ReddishBlue is de juiste versie.
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#48
Wordt inmiddels al geregeld. Wink RadishBlue was de juiste. Smile
Poetsen?! Puzzled

[Image: swift%20gti%20banner.jpg]
Special paint FTW!
Dolby 9.3 DTST surround sound, massief gouden kabels. HiFi en WiFi. Zzzz
Reply

#49
Dit is geen plaats voor discussie en ik neem aan dat iemand zijn eigen naam wel kan schrijven.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#50
Aan wie:
Moderators

Vraag:
Laatste tijd heb ik problemen met posten van foto's om STC.
Zie link http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...85&page=37 Het lijkt alsof het link niet werkt.

Echter als ik op een andere forum dezelfde link post doet de foto dan wel. Licht het aan mij of aan het forum?

Alvast bedankt,
Mustapha A. Baroud

Antwoord:
Jordy: Ik heb de link gecontroleerd van de afbeelding, maar die klopt niet. Ik vermoed dat hij hier niet helemaal goed is gekopieerd. Ik zou hem nog een keer kopiëren in je bericht.
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

#51
Er staat in de regels dat er niet in breezertaal getypt mag worden! Waarom mag een modder-etter dat wel?

WaNt VoLgEnS mIj VaLt HeT sPeLeN mEt HoOfDlEtTeRs, onder breezer taal......

Zo staat het onderschilft van Suziforce namelijk42

Antwoord : Klopt helemaal uiteraard gelijk veranderd Smile Zou jij dan volgende keer ook even je vraag willen stellen zoals het eigenlijk moet Wink

Ps. als je goed door het forum kijkt zul je zien dat er nog wel meerdere mensen dit hebben, maar ik als mod geef het goede voorbeeld 42


Je moet toch iemand als voorbeeld pakken42
Reply

#52
Mm,

@ Mods,

Onderwerp breezah, msn taal

Vervolg op unuki , er is er ook een bij die blijft maar door typen in dit msn, dan wel breezah taaltje ....


VraaG:
Persoon geeft als excuus ik kan niet anders, wat doen jullie hier dan mee ?

-----------------------
Jordy: diegene is er op aangesproken. Als je het constateert, maak dan een moderator rapport aan. na het negeren van een verzoek van de moderator treed het waarschuwingssysteem in werking. Dat zal dan uiteindelijk tot een ban kunnen leiden.

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#53
Aan wie:
Moderators

Vraag:
Laatste tijd heb ik problemen met posten van foto's om STC.
Zie link http://cid-03ae39fbfc3be27a.skydrive.liv...C06338.JPG
deze foto wil ik graag posten. maar het lukt niet. Echt niet hoor. En de link is gewoon goed. want op andere forum werk hij wel. En ik doe niks anders als ik hier post.

Het lijkt alsof het link niet werkt. Maar de link is gewoon goed.

Echter als ik op een andere forum dezelfde link post doet de foto dan wel. Licht het aan mij of aan het forum?

Alvast bedankt,
Mustapha A. Baroud

Antwoord: Hoop dat het zo beter is
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

#54
Bestuur,

Wel, het viel mij erg op dat op speed 2009 veel clubs met leuke club kleding rond lopen.Een polootje, jasje , euhh body warmers etc.
Zowel voor de heren als de dames.

Niks ten nadele van de huidige kleding lijn, maar vind die kwa uitstraling niet erg euh hoe zeg ik dit netjes ... Wel hun kleding viel me op , een kleur ,één stijl .. serieus ,professioneel, netjes en verzorgd.

Vraag ?:

Is dit niet mogenlijk bij stc ? niet de intentie dat de club dit betaald maar evt het lid zelf ?En dat er is 1 kleur word gekozen voor de huidige kleding, en een beetje één lijn in komt?

Het komt op mij op over als een losgeslagen bedoeling eigenlijk .....absoluut niet negatief bedoeld.

Hier wordt al over nagedacht, dus even geduld nog.

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#55
Aan: moderators

Vraag: Waarom is mijn verkooptopic gesloten? Ik kan er ook ... in bewerkenPuzzled Ik heb nog steeds spullen te koop Unhappy

Antw.: Weer geopend...

Grtz Ramon
Reply

#56
Kan mijn topic een kick krijgen?
Had nog radiator slangen erbij gezet.

Al Junior

Antwoord:
Done! Wink
Reply

#57
-------
Reply

#58
@bestuur

Er zijn een tijdje terug diverse ideetjes geoppperd, waaronder partner lidmaatschap, een geschiedenis overzichtje(wall of fame)), kleding, etc.
Er werd aangegeven hier word aan gewerkt en overlegd, en met de komende vergadering meer erover.

De vraag,

hoe staat het ermee?

We hebben nog geen vergadering gehad...

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#59
@Moderaters:
als je op nieuwe berichten klikt krijg je niet alles te zien wat je nog niet gelezen hebt, maar alleen wat nieuw is sinds je laatste bezoek.
Kan dit ook verandert worden? Ik weet dat andere fora deze mogelijkheid wel hebben..
Vind het wel makkelijk, als je dan een keer 1 dingetje wilt kijken dat je niet meteen de rest als "gelezen" hebt staan zeg maar..
Het zit niet in de planning om dit te veranderen.
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#60
@ bestuur,

Word het wel dit jaar?

Ja
ik had er nog wat achter gezet hoor ...Wink

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.