Stel een vraag aan bestuur/moderators
Sorry dat ik hier inhaak, dit begint een vete te worden wat absoluut niet de bedoeling is.

Ja ik heb yourie aangesproken op zijn onbehouden post gedrag, en ja ik heb yourie aangesproken op een flut opmerking in het topic van cora ,anderlecht. Op het moment wij van jelle hoorde hij er mee kapte om zijn vete en menings verschil met mij en Estrella, hebben wij hem gebeld, althans getracht. Hij reageert nergens op, niet op PB, niet op sms, niet op een telefoontje. Wij willen dit gewoon uitpraten, want je tilt er veel en veel te zwaar aan vrind.

Dit gat gewoon nergens over, accepteer eens je fout zit. Leer eens op je plek gezet te worden. Niet door mij alleen, je bent al eerder op de vingers getikt door anderen.

Verder vind ik het schaamte en schandeloos dat je een ieder zo laat vallen. Je schreeuwde het hardst moord en brand van ik wil de puzzeltocht wel eens gaan uitzetten, die kans kreeg je en vergal je ook nog eens. We hebben je achter je vodden moeten om dit resultaat te behalen. Yourie kon niet, yourie was ziek, yourie had geen tijd, yourie .....

En ineens is daar een puzzeltocht...... kom op vent, pak je ballen beet, trek je rug recht zet je tanden op elkaar en kom uit de kast.

Wees een vent.





Bestuur, mods etc sorry voor deze onderbreking. Maar onze dappere vrind schuift alles af op jan en alleman maar wil zelf maar geen verantwoording nemen.

Mvg, Uwer kip

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

Ik zei dat ik vrijdag de puzzeltocht klaar zou hebben precies voor het laatste weekend wat je mij verteld had, de puzzeltocht was af en goedgekeurd.

Ik heb hem niet vergald, want jullie gaan als het goed is een leuke tocht lopen. Mijn "flut" opmerking was met een knipoog dus niet zo kwaad bedoeld, jij weet dondersgoed dat je mij niet af en toe zo serieus moet nemen.

Dat ik op me vingers word getikt geef ik weinig om, want het is geen kleuterschool. Plus jij weet zelf ook hoe ik ben, misschien op het forum zo lomp als de achterkant van een varken, maar in het echt ben ik dat niet.

En, met jij bent echt veranderd klopt ook niet echt, naar mij weten ben ik weer mezelf geworden. Maar goed mij kan je niet gek krijgen want dat ben ik toch al....

Maar ik was NIET diegene die zo boos PB's stuurde, maar goed ik zal niet zo op hol slaan anders vat ik straks zelf niet meer....
Reply

jongens,misschien beter om dit onderling uit te maken, voordat we weer een forumrel krijgen

Zonder voor mod te willen gaan spelen, zullen we hier weer on-topic gaan?
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

Wat engeltje zegt, dit mogen jullie verder onderling uitmaken, gaan we nu weer ontopic!
Reply

en waar blijft het antwoord op mijn reactie jelle?
Reply

Heel simpel ik heb je pb niet openbaar gemaakt... Gaan we nu verder met normale vragen!

Als je meer over deze kwestie hebt, moet je maar persoonlijk aanspreken, zoals je meteen had moeten doen, ipv openbaar hier op het forum!
Reply

na alle veranderingen binnen het bestuur, bij wie moet ik nu zijn voor een nieuwe raamstreamer (wit)?
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

Bij Ber_i Wink
Reply

ok, ik heb dit zo eens aan gekeken en het begind wederom op een soap te lijken.
goede tijden, slechte tijden is er niets bij.

ik stel voor dat die gene die hierbij betrokken zijn dit lekker onderling oplossen via pb of welke manier dan ook.

en wil dan in dit topic ook geen vervuiling meer zien.

ik zou zeggen "try me"

nu on-topic
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

Jasper nu ga je dreigen met een ban terwijl er tussen jou post en de laatste van mij, waar tevens nog op geantwoord word door jelle, een vraag gesteld word door engeltje waar ook nog antwoord op gegeven word, wie bedreig je nou met een ban engeltje, jelle of mij???


Lekker duidelijk weer??
Reply

Dit begint lekker de spuigaten uit te lopen.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar zoek het even lekker uit via pb.
MusQ, Jasper's "try me" is bedoeld om te laten weten dat er vanaf dit moment niet meer gewaarschuwd wordt. Er lopen een aantal mensen op dit forum rond die elkaar wat hebben te vertellen of problemen met elkaar hebben. Fine, zoek dat lekker zelf uit via pb, MSN, telefoon of wat dan ook. Op het moment dat daar het STC forum voor wordt gebruikt, dan is het onze taak om daarop in te grijpen. Dat eeuwige gelul moet maar eens afgelopen zijn.
Het is vanaf dit moment heel simpel. Weten jullie nog mijn opmerking over hoge bomen? De eerste hoge boom die vanaf dit moment het forum gaat gebruiken als zijn eigen spreekbuis, schop ik hoogst persoonlijk richting de grens van het forum.

Wat je ermee doet, moet je zelf weten. Wil je het als dreigement zien? So be it...
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

da snap ik puppet, maar mijn vraag was waarom jasper zo laat pas reageerd (dus nadat er al weer 2 posts tussen zaten) dan is het toch niet meer duidelijk over/tegen wie hij het heeft)

en jij geeft ook geen antwoord op die vraag, jij legt enkel uit wat jasper bedoeld.
dat schept toch geen duidelijkheid??
Reply

(06-03-2010, 11:28)musQ Wrote: en jij geeft ook geen antwoord op die vraag, jij legt enkel uit wat jasper bedoeld.
dat schept toch geen duidelijkheid??

(06-03-2010, 08:26)Puppetmaster Wrote: Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar zoek het even lekker uit via pb.

Man, ik snap de hele vraag niet eens! Wat aan "ik heb geen idee wat er aan de hand is" heb je niet begrepen????
Zoek het g*dverdomme lekker uit via pb, dan het g*dganzelijk forum vol te zeiken met je geneuzel!
Heb je me wat te vertellen? Stuur een pb, voeg me toe op MSN, als stuur je met een fucking telegram, wat kan mij het rotten. Je staat het complete forum te verzieken met iedere keer weer een nieuw stukje geneuzel.
Je bent verdomme zover heen, dan je zelfs mij over de zeik hebt. Ik kan je verklappen, dan moet je verdomme ver gaan!

Dit was dan ook "strike two". Het volgende stukje gezeik dat ik van je tegen kom op het forum, flikker ik je hoogst persoonlijk van het forum af!
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

Aan alle modjes:

Waarom geven jullie zoveel kansen weg?
....Drivin' the Rival....
Reply

Omdat het bijna pasen is en ik mezelf erg vergevensgezind voel...
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

@ bestuur en mods

Als hij , de persoon in kwestie zich al crazy 2 noemt in zijn onderschrift . waarom dan nóg zo veel geduld en vergeefs gezindheid ??

Antwoord : Het kan ook slaan op i am crazy too i.p.v two. Vandaar deze keer nog het voordeel van de twijfel Wink Wij hebben i.i.g geen bewijs daarvoor

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

Aan Moderator

Bij een aantal tips wordt vaak een foto geplaats met de volgende layout: [x] Afbeelding: IMG-1911.jpg?imgmax=512

Deze foto's zijn voor mij niet zichtbaar. Kunt u aangeven wat ik daar aan kan doen?

M.vr.gr. Jan.

Antwoord: Ik neem aan dat je bedoeld bij de how-to's? Daar is helaas niets aan te doen. De gene die de foto's heeft gepost, heeft de foto's dan niet op het web laten staan, waardoor ze niet meer zichtbaar zijn...
Reply

Beste Bestuursleden en Voorzitter,

Hebben jullie de boekhouding niet bijgewerkt na 26-11-2009 of is het geldbedrag van €47,00 euro (overboeking nieuw clublid sept 2009 en 2010 naar rekening nummer 39.38.92.541) versluist naar een andere rekening!?

Waarom deze opmerking, omdat ik zie dat ik een gebruiker ben v/h forum en geen member v/d S.T.C.N. ("waar zit de fout")!?

De fout zit in een nog niet volledig up-to-date administratie (wordt aan gewerkt)
je zal z.s.m. weer een oranje naam krijgen.
Reply

Ik kan me dit nog herinneren, en vraag me af waarom het nu met een sisser is afgelopen, Die dodo is weer online en voegt nog steeds geen ruk toe.



Gebruikersnaam:
Dapo
Reden:
Door blijven gaan met sfeer verziekende opmerkingen na diverse waarschuwingen.
Sanctie besluit:
50% boven de 50% die hij al had, waardoor automatisch een ban volgt. Deze is actief voor één maand, maar achter de schermen worden drastischere maatregelen besproken.

David heeft toen z'n straf gehad en er is besloten er verder niks mee te doen.
Wat ons wel opvalt... door iemand meteen "dodo" te noemen, probeer je olie op het vuur te gooien. Waarom? Zit je om een rel verlegen? Hebben we een nieuw slachtoffer nodig? Begint het je ook op te vallen dat veel rellen beginnen met mensen die problemen hebben met jou?

Wat betreft Dapo...
Straf voorbij, Dapo terug. Mocht hij ergens de fout in gaan, dan zullen we wederom actie ondernemen.
Ik heb alleen de memo gemist waar staat dat we daarover verantwoording bij jou moeten afleggen?

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

O werkt het zo,

Joh ik weet genoeg Wink bedankt hoor en tot ziens.

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.