Stel een vraag aan bestuur/moderators
kuch kuch..............

er zijn wel bestuursleden online geweest, mar niemand die de vorige 2 vragen heeft beantwooord?

oke hier nog 1 vraag dan betreffende een verhuizing: naar wie van het bestuur moet ik een adress wijzing doorgeven op het moment?

Momenteel nog naar Botje, zodra het allemaal overgedragen is moet die naar Ber_i gaan...
Of per mail naar ledenadministratie@suzukituningclub.nl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

(14-11-2009, 17:34)jolandaswift Wrote: kuch kuch..............

er zijn wel bestuursleden online geweest, mar niemand die de vorige 2 vragen heeft beantwooord?

oke hier nog 1 vraag dan betreffende een verhuizing: naar wie van het bestuur moet ik een adress wijzing doorgeven op het moment?

Momenteel nog naar Botje, zodra het allemaal overgedragen is moet die naar Ber_i gaan...
Of per mail naar ledenadministratie@suzukituningclub.nl

heb ik in Juni 2009 gedaan, maar is nog steeds niet doorgevoerd want post over cinema meeting was ook nog op oude adres aangekomen
Have fun in your life, laugh with people who make you laugh!
Act silly whenever you can! Enjoy your life like there is no tomorrow.
Reply

waarom was het cafe gedeelte gesloten voor forumleden?

Omdat sommige forum leden zich zo misdroegen in cafe dat wij het nodig vonden om het af te sluiten. Nu willen we het opnieuw proberen, maar mochten forum leden zich weer misdragen, dan gaat hij weer op slot.
Reply

Aha, maar waarom was het café gedeelte wel open voor de leden en toen niet voor de forumleden? Ik ga kijken en het is weer open voor de forumleden...

Ik weet wat het antwoord is kijk boven maar, maar lag het nou echt aan de forum-leden of alleen aan een paar forum-leden die hoogstwaarschijnlijk een IP-ban hebben nu??

En

Ik dacht dat als je lid bent dan pas recht heb om in het café gedeelte te kijken? Of zijn jullie erachter gekomen dat het zo niet echt werkte en dus een gevalletje: We told you so??

Misschien een combinatie van factoren?IdeaZzzz

Aangezien de moderators tegenwoordig geen dagtaak hebben het forum in gereel te houden vinden we dat we het weer kunnen proberen...

Dat we het nu weer open hebben gegooid wilt niet zeggen dat het destijds een verkeerde keuze is geweest... Sterker nog ik denk dat het destijds een goede keuze was. Echter is het nu minder nodig, dus kunnen we het weer gaan proberenWink En je kan het ook niet direct aan een persoon rekenen.

Destijds was de situatie gewoon zo dat het nodig was om er iets drastisch tegen te doen, nu is de situatie weer anders...
Reply

@ mods, bestuur.


Zodra het ook maar even er op lijkt een discussie uit de hand loopt, of verkeerde inhoud bevat wat niet correspondeerd met de topic starter of topic inhoud.

Word er tegenwoordig maar ala minut het hele topic op slot geflikkerd ? Erg makkelijke oplossing. Dit doen ze in China ook en in rusland , en ken zo nog wel paar landen waar zwijgen goud is en spreken een ban.

Kan dit niet een beetje meer ala carte en een beetje minder?

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

(01-01-2010, 19:01)Chicken Little Wrote: @ mods, bestuur.


Zodra het ook maar even er op lijkt een discussie uit de hand loopt, of verkeerde inhoud bevat wat niet correspondeerd met de topic starter of topic inhoud.

Word er tegenwoordig maar ala minut het hele topic op slot geflikkerd ? Erg makkelijke oplossing. Dit doen ze in China ook en in rusland , en ken zo nog wel paar landen waar zwijgen goud is en spreken een ban.

Kan dit niet een beetje meer ala carte en een beetje minder?

we zijn er om discussies, topics enz in de hand te houden, daarvoor zijn we aangenomen.

om dit forum te vergelijken met hoe sommige landen met hun vrijheid van meningsuitingen omgaan is ook zwaar uit z'n verband gerukt en over 1 kam geschoren.
en daarbij komt nog het feit dat er in de regelementen staat dat men zich aan een aantal gedrags regels moet houden.
doet men dit niet worden er maatregelen genomen.

het geen waar je op doelt is het afscheids topic.
er is al eerder in dit topic al duidelijk gewaarschuwd, ingegrepen, berichten afgekeurd enz enz.
de lontjes zijn dan ook een stukje korter bij mij en mede collega's
het is meerdere keren bewezen dat mensen makkelijk ouwehoeren en kwetsend kunnen zijn op div.fora (en dat is zeker niet specifiek STC)
maar zoals in een van mijn laatste berichten in dat topic staat " tot dat er werkelijk iemand komt met een gezonde frisse mening waarom dit topic open zou moeten blijven" heb ik tot op heden geen enkele frisse en gezonde mening binnen gekregen.

dus van jou ook niet kippie Puzzled anders kon de threat gewoon weer open.

mocht je nog enige correspondentie hier over willen weet je ons te vinden.
we gaan dit topic niet gebruiken om wederom een soap te creeren.

[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

Integendeel,

Het topic is mee gericht op bestuurs leden of mensen van het mod team.
Mededelingen dat je niet langer lid wil blijven, kan ook heel goed in je eigen wie is wie.

Vond het al vreemd er dit soort topics werden toegelaten, lekker slotje erop en mensen zelf laten posten in hun eigen topic ...

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

Even wat Kippie vertelde,

Ik vind dit ook een goed idee, als je weg wil meld dat maar in je wie is wie. En als een van de bestuursleden weg wil of een van de mods, die mogen een eigen topic hebben. Maar zorg er dan voor dat het een gesloten topic blijft.

En als mensen daar zo graag op willen reageren dan sturen ze een PB of je zet de topic voor een bepaalde tijd open. Zo kunnen mensen hun bedankje zeggen en blijft de topic schoon.

Ik weet niet of dit te realiseren valt?? ( ook gelijk mijn vraagTongue)

Misschien wel zo netjes tegenover de leden en het bestuur/mods.
Reply

@ mods en bestuur,

ALs je de moeite neemt iemand 50 % te geven, neem dan ook de moeite die persoon een pbtje te sturen.

Van goh je bent weer is over de schreef, bij deze en bedankt weer,....

of is dit al te veel moeite tegenwoordig?


Je hebt pb Wink

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

[/color]misschien een idee van de foto's van handige howtow's op te slaan op een stc server.

volgens mij is het aardig tijdrovend een goede howtow te maken en is het best zonde als alles foto's na een poosje niet meer te bekijken zijn.

Dat vonden wij zelf ook een goed idee, we zijn bezig met opzetten hiervan, nog even geduld dus Wink
Reply

Ik zie bij mijn naam waarschuwings niveau 0 staan.
Bij anderen zie ik niks. Is dat bij iedereen zo?
Je hoeft niet te denken dat je een F1 coureur moet zijn om snel te zijn.
Reply

(13-01-2010, 21:04)E28 Wrote: Ik zie bij mijn naam waarschuwings niveau 0 staan.
Bij anderen zie ik niks. Is dat bij iedereen zo?

Dat heb ik ook. En ik denk dat het waarschuwingsniveau iets wat persoonlijk is, en daarom zie jij dat alleen van jezelf.
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

(13-01-2010, 21:19)MrShifra Wrote:
(13-01-2010, 21:04)E28 Wrote: Ik zie bij mijn naam waarschuwings niveau 0 staan.
Bij anderen zie ik niks. Is dat bij iedereen zo?

Dat heb ik ook. En ik denk dat het waarschuwingsniveau iets wat persoonlijk is, en daarom zie jij dat alleen van jezelf.
Klopt geheel wat MrShifra zegt, dat is iets persoonlijks en hoef je in onze ogen niet van een ander te zien, dus vandaar dat je alleen je eigen procenten kunt zien...

PS, de vraag was aan het bestuur gericht, dus ook al was het goed bedoeld, laat het antwoorden a.u.b. aan ons overWink
Reply

aan: Bestuur/ Moderators

vraag: Waarom word er een PersoonlijkBericht naar leden verstuurd. Het is toch echt een PB van Persoonlijk Bericht?
Reply

(03-03-2010, 23:12)musQ Wrote: aan: Bestuur/ Moderators

vraag: Waarom word er een PersoonlijkBericht naar leden verstuurd. Het is toch echt een PB van Persoonlijk Bericht?

Waarschijnlijk omdat iemand iets tegen jou persoonlijk te vertellen had in plaats van het openlijk op het forum te zeggen? Of om een specifieke vraag aan jou te stellen.

Maar ik snap de strekking van je vraag niet helemaal.

Waarom wordt er een PB verstuurd? Waarschijnlijk omdat die persoon het nodig vond lijkt me.
Reply

Ik heb een PB verstuurd naar een Bestuurslid, deze heeft mijn PB doorverstuurd naar derde ( clublid). Is dit toegestaan als mijn PB Persoonlijk naar die ene Bestuurslid bedoeld was???
Reply

Neem aan dat het betreffende bestuurslid daar een reden voor heeft gehad en daarmee laat ik het dan ook aan het betreffende bestuurslid over om deze vraag te beantwoorden.
Reply

Dank je voor de snelle antwoord, ik wacht wel af.
Reply

Jeroen vroeg zich af wat de reden was dat je je afmeldde bij de puzzeltocht, ik wist niet dat dit "big secret" was richting hem. Aangezien Jeroen mede organisator hiervan is, vond ik dat hij de reden ook wel mocht weten. Ik heb hem niet de hele inhoud van de pb gemeld, puur en alleen de reden die je aangaf waarom je je afgemeld hebt... Lijkt mij niet geheel onlogisch tochPuzzled
Reply

dan nog is het een Persoonlijk Bericht dus is het niet de bedoeling dat je die openbaar gooit aan derde, en ik hadc mij al afgemeld in het puzzeltopic zelf dus de rede doet er niet meer toe
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.