Stel een vraag aan bestuur/moderators
Waarom Wordt er niet op mail's gereageerd? heb veel belangstelling v/d STC maar als jullie je niet thuis geven ben ik van plan in te stappen bij de club van Car'z in Hengelo OV, het is aan jullie wat je wild ('t betreft wel een oude sdn van jullie club, en wel de BlackSedan)!

Naar welk email adres heb je mail's gestuurd?
(08-08-2009, 01:11)Carz Black Sedan Wrote: Waarom Wordt er niet op mail's gereageerd? heb veel belangstelling v/d STC maar als jullie je niet thuis geven ben ik van plan in te stappen bij de club van Car'z in Hengelo OV, het is aan jullie wat je wild ('t betreft wel een oude sdn van jullie club, en wel de BlackSedan)!

Naar welk email adres heb je mail's gestuurd?

Aan karin@suzukituningclub.nl en een Cc naar ledenadministratie@suzukituningclub.nl
Reply

Aan karin@suzukituningclub.nl en een Cc naar ledenadministratie@suzukituningclub.nl
Reply

Ook een gedeelte van het bestuur heeft af en toe vakantie Idea Op vakantie ben je namelijk niet altijd in de gelegenheid/wil je niet in de gelegenheid zijn om je email te bekijken.

Je kan binnenkort reactie terug verwachten.

Die twee emailadressen komen trouwens bij dezelde persoon uit.
Reply

Aan de planning,

Wanneer komt stc uit de kast betreft assen, jappendag? Het eind van augustus nadert,
Dat duurt niet zo heel lang meer, de lijst met wie op de stand staat is al bekend

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

(12-08-2009, 11:46)Mafkikker Wrote: Ook een gedeelte van het bestuur heeft af en toe vakantie Idea Op vakantie ben je namelijk niet altijd in de gelegenheid/wil je niet in de gelegenheid zijn om je email te bekijken.

Je kan binnenkort reactie terug verwachten.

Die twee emailadressen komen trouwens bij dezelde persoon uit.

Goedendag 34 moge ik het aannemen dat er niet gereageerd wordt op nieuwe leden dan wel gebruikers v/d forum!?
Reply

Als het goed is heb je email teruggehad?

Zo niet doen moet je me even een PB sturen met je emailadres.
Reply

aan mods/bestuur
kan 1 van jullie mijn topic in gezocht goedkeuren????

greetz vincent
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply

Hallo,

Ik zie de laatste tijd de meest rare gebruikersnamen binnen komen. Waarvan sommige voor mijn gevoel alleen komt omdat namen al bezet zijn.

Is het een idee om het op te schonen? gewoon iedereen eruit die sinds 2007 niet meer is ingelogt?Idea

Scheelt een beetje ruimte op de servers en geeft nieuwe mensen de ruimte een goede nick te verzinnenIdea
Dit wordt al regelmatig gedaan. De ruimte die het scheelt valt heel erg mee, nog niet in kilobytes te tellen. Dit komt omdat je gebruikers die ergens een bericht hebben staan niet op kan ruimen omdat we die berichten niet kwijt willen. Ook de forums aangeboden, gezocht en cafe worden in deze opruimactie meegenomen.
Reply

aan bestuur:
we praten(in een ander topic) over de stc kalender.
wel de kalender leuk en prima idee.

wat ik me toch afvraag.............
11 oktober
meeting naar een idee van een clublid.

nu is 11 oktober al geweest.

word er verder nog iets met deze meeting gedaan?
daar er toch wel ideen binnen waren gekomen begreep ik.

Ja, vandaag! Het is namelijk de Halloweenmeeting gewordenWink
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

@ Bestuur, ex bestuurslid Karin.

Waarom is SUki nog niet gebanned ? De hoe en wat zal ik hier niet in details uitleggen.Dat is aan Karin.
Het viel me ineens op dat hij af en toe nog wel rond neust hier.

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

(20-10-2009, 09:56)Chicken Little Wrote: @ Bestuur, ex bestuurslid Karin.

Waarom is SUki nog niet gebanned ? De hoe en wat zal ik hier niet in details uitleggen.Dat is aan Karin.
Het viel me ineens op dat hij af en toe nog wel rond neust hier.

Ben er ook wel beetje benieuwd naar eigenlijk.
Weet ook niet of het af en toe is, of juist nu ineens na afgelopen zondag...
Reply

(20-10-2009, 14:38)Suzie Wrote:
(20-10-2009, 09:56)Chicken Little Wrote: @ Bestuur, ex bestuurslid Karin.

Waarom is SUki nog niet gebanned ? De hoe en wat zal ik hier niet in details uitleggen.Dat is aan Karin.
Het viel me ineens op dat hij af en toe nog wel rond neust hier.

Ben er ook wel beetje benieuwd naar eigenlijk.
Weet ook niet of het af en toe is, of juist nu ineens na afgelopen zondag...

Ook ik ben daar erg benieuwd naar!.. Snap niet echt wat deze man, vage gast, hier nog te zoeken heeft, nja snap t wel, maar das ook niet aan mij t te vertellen..

Jammer Moontje er niet meer is, ook zij kan het verhaal bevestigen..
Reply

Tevens @ bestuur de vraag,

Met de haloween meet, was een beetje verast danwel overdonderd door de aanwezigheid van nick (little tuner) wist niet hij ook lid was?
hij heeft gewoon contributie betaald hoor

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

@ mods

is mijn verkooptopic nig binnengekomen? Tijdens het wachten op het plaatsen (ik had al op plaatsen geklikt) kwam de mededeling dat het forum plat lag.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

(20-10-2009, 09:56)Chicken Little Wrote: @ Bestuur, ex bestuurslid Karin.

Waarom is SUki nog niet gebanned ? De hoe en wat zal ik hier niet in details uitleggen.Dat is aan Karin.
Het viel me ineens op dat hij af en toe nog wel rond neust hier.

Dat is heel simpel. Wij zitten hier op een forum en daar wordt ingegrepen als je je misdraagt op het forum. Als je je hier ongepast gedraagd wordt je daarop aangesproken en eventueel wordt er ingegrepen.

Maar als iemand zich privé, buiten het forum of de club om ongepast gedraagd kunnen wij daar niets tegen doen natuurlijk. En we hebben als bestuur natuurlijk niets zelf gezien, alleen van horen zeggen.

Ik snap je punt, maar dit gaat buiten onze zeggenschap om.

Richard
Reply

(21-10-2009, 21:50)engeltje Wrote: @ mods

is mijn verkooptopic nig binnengekomen? Tijdens het wachten op het plaatsen (ik had al op plaatsen geklikt) kwam de mededeling dat het forum plat lag.
Nee, die is niet doorgekomen
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

Hallo,

Mijn emailadres is gehacked, hier staat de mail met mijn wachtwoord nog in. Gelukkig sta ik automatisch ingelogd, dus kan ik nog op het forum.

Echter, nu wilde ik mijn emailadres wijzigen, maar hier heb ik toch weer het wachtwoord voor nodig.

Is hier een oplossing voor? Als jullie mijn emailadres kunnen wijzigen, zou er dan even per PB contact met mij kunnen worden opgenomen? (anders staat mijn emailadres hier zo pontificaal gepostWink)

Bij voorbaat dank!
stuur maar een pb met je nieuwe adres
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

Beste forummoderators,

Ik ben samen met een vriend bezig met een text-based online race spel. In dit spel kun je auto's kopen, verkopen, tunen, repareren, opvoeren, enz enz. Market place, Meetings, Dragraces, alles ziterin. Smile

Omdat jullie precies de 'doelgroep' zijn voor dit spel zou ik hier graag een topic voor openen. Het spel zelf is non-profit, en bevat de nodige Swiftjes. (GS, GTi, Rascal, en ook de nieuwere (MK6))

Mag dit, en zo ja, in welk forum kan ik dit het beste kwijt?

zet maar in algemeen neer.
Reply

aan: bestuur

vraag:
ik heb in juni een adreswijziging doorgegeven, en nog steeds komt de post aan op het oude adres Unhappy
waarom is het niet gewijzigd?

gr. vincent en wendy
Have fun in your life, laugh with people who make you laugh!
Act silly whenever you can! Enjoy your life like there is no tomorrow.
Reply

Aan: Bestuur

Vraag: Door vervelende omstandigheden woon ik niet meer in Hoogvliet, Jelle weet hier meer van, is het mogelijk om weer een adresverandering te kunnen doen. ( weet niet of het zin heeft nu, aangezien ik de post van de laatste meeting al binnen heb)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.