Stel een vraag aan bestuur/moderators
(29-05-2014, 16:11)p911 Wrote: Niet een enkel forumlid geeft zijn echte woonplaats of straat en huisnummer af!

Die van mij mag je best hebben, is hier weinig te halen! Behalve de Koffie dan Smile
Snap niet wat moeilijk gedaan word. Je kiest er zelf voor om dingen op dit forum te zetten, en dan is het maar net hoever je zelf gaat.
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

Daarom, iedereen zijn zegje gedaan? Iedereen weet weer dat je er zelf om moet denken met wat je op het internet zit?
Goed, dan gaan we nu weer ontopic.
Reply

Kun je nog antwoord geven op mijn vraag en die van Baby-Face?
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

(29-05-2014, 16:11)p911 Wrote:
(28-05-2014, 19:22)Pauluzz Wrote: Openbaar forum: openbaar...

Net zoveel privacy als wanneer je op straat loopt. Niets aan de hand, maar als je gaat praten hoort iedereen het.

Zowel het ontoegankelijk maken van de informatie, als het vrijgeven van de identiteit kan een belemmering vormen voor de vrije meningsuiting van de anonymus.
Het forum is tenslotte anoniem toch?
Niet een enkel forumlid geeft zijn echte woonplaats of straat en huisnummer af!
Tenzij ze er geld aan kunnen verdienen en er een business item van maken.

Niets maar dan ook niets is anoniem op internet. Dat wordt dan de computer de deur uit gooien wil je anoniem blijven. 37
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

Mijn naam is Pierre uit het zuide des lands, wil contact maken met het forum, dus een kennismakings mail sturen maar dat wil niet lukken heb geen mailadres van forum. Vr. groet Pierre
Reply

Hoi Pierre,

Als je jezelf en je auto graag wilt voorstellen kan dat in het "wie is wie" gedeelte van dit forum, maak hier een nieuwe discussie aan, vul je titelonderwerp in en stel jezelf voor. Verder kan je in je eigen GebruikersCS (linksbovenin je sherm) je profiel invullen.
Reply

-edit-, te kantige kutpost van mij, excuses.
Reply

Lekker belangrijk..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Haal ff een oude koe uit de sloot ofzo, waarom denk je dat er mensen in die discussie gebant zijn...

En nu weer terug naar 2014
Reply

Hahaha ik was dat alweer vergeten. Leuk en hilarisch om terug te lezen 34
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

Aan : de gene die het kan?

Kan iemand mijn naam veranderen in : Beekluiis.

zal niet teveel moeite kosten hoop ik Tongue
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

Ik krijg het momenteel niet voor elkaar, snap niet waarom, ik krijg een fout betreffende registratie.
Reply

Wanneer doet de zoekfunctie het weer? als ik nu tekst intik word ik door gelinkt naar google met enkel :site www.suzuki(etc)
Reply

Klopt, is me laatst ook opgevallen. Maar effe je zoekwoord ervoor zetten en je kunt zoeken.
Reply

hey , heb gisteren een topic neer gezet in het te koop gedeelte maar hij staat er niet , hebben jullie dat gedaan of heb ik zelf iets niet goed gedaan?
Reply

Die moet eerst goedgekeurd worden door een moderator / bestuurslid.
Reply

aha , ok , thanks , dat verklaart wel wat Smile
Reply

Hou er rekening mee dat het wel een paar dagen kan duren, moderaten is geen fulltime baan natuurlijk Wink
Reply

vraagje, hoe kan je de naam van je wie=wie discussie veranderen? zie mensen dit regelmatig doen maar zou zelf niet weten hoe het moet!

edit: het is al gelukt39
Reply

Hoe zet ik fotos bij een bericht? kan geen how to hiervan vinden?

Mvg Ton
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.