Stel een vraag aan bestuur/moderators
Haha, ik heb mn bril niet op gehad zie ikstupid
[Image: bannercdc.png]

Uploaded with ImageShack.us
Reply

kunnen we dit jaar nog een suzicruise verwachten of word dat volgende jaar?
it's not about how you stand next to your car, but how you drive your car.
Reply

Ja daar moet ik inderdaad snel weer even mee verder! Plan was met het najaar (september)
Reply

Is het geen idee om een wie=wie knop te maken onder woonplaats ofzo? wel makkelijk Smile

En zou iemand de tekst forumlid onder mn naam naar Stickerwhore willen aanpassen? 34
Reply

dan moet je geld doneren aan de club en dan krijg je extra dingetjes
it's not about how you stand next to your car, but how you drive your car.
Reply

(30-07-2013, 22:05)AWDEBIEL Wrote: Is het geen idee om een wie=wie knop te maken onder woonplaats ofzo? wel makkelijk Smile
Dat is niet mogelijk. Je kan wel de url plaatsen onder "adres website" in je profiel, dan krijg je onder je bericht een knop. Of plaats een link in je onderschift.

(30-07-2013, 22:05)AWDEBIEL Wrote: En zou iemand de tekst forumlid onder mn naam naar Stickerwhore willen aanpassen? 34
Zoals dipsaus aangeeft, dit is alleen mogelijk voor Vrienden van STC
Reply

Mijn computer geeft dit aan... hoe kan dat?

Google Chrome heeft de toegang tot deze pagina op www.suzukiclubnederland.nl geblokkeerd.
Er is inhoud van www.minimotogp.nl, een bekende bron van malware, op deze webpagina ingevoegd. Als u deze website nu bezoekt, is de kans heel groot dat uw computer met malware wordt geïnfecteerd.
Malware is schadelijke software die zaken als identiteitsdiefstal, financiële verliezen en permanente verwijdering van bestanden veroorzaakt.

Ik zat te kijken in het topic van Deluxor, kan het zijn dat daar wat door gelinkt wordt?
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

die website minimotogp doet hier ook de alarmbellen afgaan, maar heb je misschien een link naar het betreffende topic?
Dan weet ik waar ik moet zoeken.
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

Hallo hoe kan ik mijn avatar pic veranderen als ik 1 kies komt dit er te staan

U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen:

Uw account is tijdelijk ontoegankelijk gemaakt of u hebt geen toegang tot deze locatie.
U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Probeert u toegang te krijgen tot pagina's die u niet zou mogen bekijken? Controleer in de forumrechten dat u bevoegd bent tot het verrichten van deze handeling.
Uw account kan nog in afwachting zijn van activatie of moderatie. (Activatiecode opnieuw versturen)
U hebt deze pagina direct aangeroepen in plaats van via een formulier of koppeling.

Reply

(13-10-2013, 21:37)ignis050 Wrote: Hallo hoe kan ik mijn avatar pic veranderen als ik 1 kies komt dit er te staan

U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen:

Uw account is tijdelijk ontoegankelijk gemaakt of u hebt geen toegang tot deze locatie.
U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Probeert u toegang te krijgen tot pagina's die u niet zou mogen bekijken? Controleer in de forumrechten dat u bevoegd bent tot het verrichten van deze handeling.
Uw account kan nog in afwachting zijn van activatie of moderatie. (Activatiecode opnieuw versturen)
U hebt deze pagina direct aangeroepen in plaats van via een formulier of koppeling.

Lees even een paar pagina's terug, dit is al meerdere malen voorbij gekomen.

Reply

Is er niet iets te regelen bij de overgang naar het nieuwe forum en de nieuwe clubnaam dat je mensen verplicht een wie is wie aan te maken ofzo?
De laatste tijd weer een toename van mensen op het forum die de moeite niet nemen om een fatsoenlijk profiel in te vullen, laat staan een voorsteltopic te maken maar enkel een topic met vragen neerkwakken en dan weer "geholpen" zijn...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Ik snap je punt, maar een oplossing daarvoor zal niet eenvoudig zijn denk ik. Dan moet je al iets kunnen instellen dat je na registreren eerst je wie is wie moet invullen en daarna pas verder kunt. Je kan er namelijk wel een regel van maken die in je scherm komt te staan na registratie, maar we weten allemaal wel dat bijna niemand de regels leest. Als dat namelijk wel zo geweest was, hadden we deze discussie niet Wink
Reply

------
Reply

nee, accounts en posts kunnen niet verwijderd worden.
Als we lukraak berichten uit topic's gaan verwijderen worden topic's onleesbaar en gaat de schat aan informatie verloren.
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

Is die zwarte gti die te koop staat van jou ofzo? en dat niemand mag weten dat ie van jou is?
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

-----
Reply

Mijn ultieme interesse is gewekt:

Wat heb je te verbergen en voor wie?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Je kunt er ook voor kiezen gewoon niet meer in te loggen.
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

(23-05-2014, 15:46)ImprezaGirl Wrote: Je kunt er ook voor kiezen gewoon niet meer in te loggen.

Je zegt niet veel zinsvols maar deze slaat de nagel recht op zijn kop! Wink

Door in te loggen en te reageren krijgt hij juist de aandacht die hij niet wil. Door te beginnen met een 5 jaar oud topic uit de stof te trekken...
Reply

(28-02-2014, 22:24)Pauluzz Wrote: Ik snap je punt, maar een oplossing daarvoor zal niet eenvoudig zijn denk ik. Dan moet je al iets kunnen instellen dat je na registreren eerst je wie is wie moet invullen en daarna pas verder kunt. Je kan er namelijk wel een regel van maken die in je scherm komt te staan na registratie, maar we weten allemaal wel dat bijna niemand de regels leest. Als dat namelijk wel zo geweest was, hadden we deze discussie niet Wink

Het geeft wel wat werk, maar op mijn forum heb ik het zo ingesteld als mensen zich aanmelden maar 1 rubiek zien, dat is het voorstel rubriek, daar staat een topic in waarbij in gevraagd wordt wat ze hebben en wie ze zijn. Ze zien dus alleen dat stukje, na het voorstellen worden ze in een gebruikersgroep toegevoegd die alleen zichtbaar is voor het beheer of mods. Als dit gedaan is zien ze alles. Het kost wel tijd en overzicht want als je zelf als beheer of mod niet echt actief bent kunnen de leden best lang wachten. Naast deze optie heb ik ook profiel velden aangemaakt waar ze verplicht zijn bepaalde dingen in te vullen, misschien is dat hier ook een optie? zoals *welk type auto heb je?antw.... swift blabla.

En aanvulling ik denk dat als je dat toevoegt wel mensen kunt afschrikken, niet iedereen heeft namelijk zin om zich voor te moeten stellen, die zijn met kleine info al meer als blij en daarna zie je ze niet meer.
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.