Stel een vraag aan bestuur/moderators
Waar blijft de "Vind ik leuk" knop?? 39

En wanneer komt er info over jaf 2012?
Reply

De "abonneer op onderwerp" functie doet het niet.

Krijg onderstaande melding:
De authorisatiecodes komen niet overeen. Gebruikt u deze functie op de juiste manier? Ga terug en probeer het opnieuw.
Gang is alles, remmen is angst.
Reply

(06-02-2012, 18:52)christo Wrote: ...

Krijg onderstaande melding:
De authorisatiecodes komen niet overeen. Gebruikt u deze functie op de juiste manier? Ga terug en probeer het opnieuw.

En je moet het als volgt lezen:
Welke idioot wil zich nou in godsnaam abonneren op dit topic!

Het is dus eigenlijk een safety-feature! 34
Reply

Oh.. ik vind het wel fijne functie eerlijk gezegdTongue
Gang is alles, remmen is angst.
Reply

Waarom komt er geen verwijder knop?
Krijg wel eens reacties die ik niet in me Wie is Wie wil hebben.. van die lullige of SARCASTISCHE opmerkingen..
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

Als lid kun je nooit berichten verwijderen van fora in je eigen topics, het is geen hyves...Wink Op fora heb je daar het beheer voor, die zou dingen kunnen opsplitsen, verwijderen o.i.d.
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

(12-03-2012, 21:38)wilco145 Wrote: Waarom komt er geen verwijder knop?
Krijg wel eens reacties die ik niet in me Wie is Wie wil hebben.. van die lullige of SARCASTISCHE opmerkingen..

Sorry 42

Het heeft een reden, maar is lastig om kort uit te leggen. Als berichten echt niet kunnen, kan je op de rapporteerknop drukken.

edit: ik neem aan dat je bericht hieronder voor Imprezagirl was bedoeld
Reply

Ben jij iemand van het Bestuur/Moderator Jolanda..?!

Dank U!
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

als iedereen zn eigen (of berichten) kan verwijderen hebben we binnen no-time geen forum meer over, of in ieder geval een forum waar gaten in discussies vallen omdat iemand het leuk vond om lukraak zn berichten te verwijderen.

Wanneer een post niet door de beugel kan, kun je op de rapporteer knop drukken.

Als je struktureel iemand zn berichten niet kan verdragen, dan hebben we een negeerlijst (te vinden via je gebruikersporfiel), hierdoor worden berichten van die gebruiker niet weergegeven Wink
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

Iedere keer als ik mijn avatar wil wijzigen, krijg ik dit bericht:

U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen:
1.Uw account is tijdelijk ontoegankelijk gemaakt of u hebt geen toegang tot deze locatie.
2.U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Probeert u toegang te krijgen tot pagina's die u niet zou mogen bekijken? Controleer in de forumrechten dat u bevoegd bent tot het verrichten van deze handeling.
3.Uw account kan nog in afwachting zijn van activatie of moderatie. (Activatiecode opnieuw versturen)
4.U hebt deze pagina direct aangeroepen in plaats van via een formulier of koppeling.

U bent momenteel aangemeld als 'Lielaleuter'.

Kan mijn avatar dus niet wijzigenThumbsdown
Reply

Wat is er mis met je Courage avatar? 34
Reply

You stupid dog! xD
Reply

Haha wil gewoon zelf een Avatar toevoegen, maar krijg het maar niet gedaan. Ook staat er dat de grootte vanzelf word aangepast, klopt dit?
Reply

Nou ik denk (lees: ik heb eigenlijk geen flauw idee) dat dat te maken heeft met het feit dat je geen clublid bent? Ik weet dat dat nu geen "clublid" meer is maar "vriend van STC" maar vroegah kon je alleen zelf een avatar uploaden (alsmede de tekst erboven aanpassen) als je clublid was.
Ik heb die avatar vragen vaker langs zien komen, maar nooit een concreet antwoord.
Reply

Avatar kan wel, tenzij het sinds kort veranderd is. de text eronder is inderdaad voor vroegere leden toen of vrienden van stc nu Smile
Es Aa Drie Één Nul
Reply

Dan denk ik dat het dat automatisch formaat aanpasgedoe is.
Reply

Ja, ik maakte em zelf handmatig klein, dan pakte die em altijd Smile
Es Aa Drie Één Nul
Reply

Het is zo volgens mij nog zo ingesteld dat alleen leden (nu dus "vrienden van STC") een avatar kunnen uploaden. Je kan wel de foto ergens anders uploaden en hier gebruik maken van die link.
Reply

Ik kan mijn AVATAR om wat voor reden dan ook niet wijzigen, en krijg ook die mededeling.
Via het "Contact opnemen" in de zwarte balk onderin het scherm heb ik dat gemeld, maar geen antwoord gekregen.
Beetje slordig.....
Als het niet werkt omdat ik geen "lid" ben, vertel dat dan, of laat me weten wat ik verkeerd doe.

Gr,
Ron
Je kunt je leven niet meer dagen geven, maar je dagen wel meer leven.
Reply

Mijn reactie gelezen Puzzled Hint: Staat boven jou reactie....
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.