Stel een vraag aan bestuur/moderators
Wanneer krijg ik antwoord op het rapporteren?
Reply

(15-06-2010, 22:40)musQ Wrote: Wanneer krijg ik antwoord op het rapporteren?

Ik heb de handschoen maar even opgepakt. Je hebt ondertussen een pbtje binnen.

Ik heb besloten een deel van het pbtje hier maar even openbaar te doen, omdat het in mijn ogen iedereen aan gaat.

Ik (en mijn collega's) weten niet waar de vete tussen Chicken en jou vandaan komt en eerlijk gezegd... I couldn't care less...
Echter weet ik één ding wel. The buck stops here. Dat eeuwige gezeik en gezever, steken onder water en op het rapport knopje drukken op het moment dat je maar een scheet dwars zit, gaat hier en vandaag ophouden.
Lange tijd staan "we" te zeiken dat de sfeer op het forum naar de klote gaat, maar jullie staan daar keihard aan mee te werken. En als de reactie die je krijgt dan niet naar je zin is, wie krijgt dan de schuld....? Juist, de bestuursleden en moderators van het STC.
Ik kan je verklappen... nu niet meer. Ik maak jullie beide een belofte.
Zoek contact met elkaar, praat het uit en mocht dit niet lukken, zorg er dan voor dat je in ieder geval met elkaar kan leven op dit forum.
Dat zal nodig zijn, want vanaf vandaag leg ik alles wat jullie op dit forum posten, onder een vergrootglas. En de eerste die ook maar een steek onder water geeft, een lullige opmerking plaatst, op het rapporteer knopje drukt of alleen maar op de ander reageert, flikker ik hoogst persoonlijk van dit forum af. Géén ban voor een weekje, maar permanent opdonderen.
Ik ben dit geneuzel zo spuug- en spuugzat! Dat wil je niet weten! Dit is de reden waarom ik geen moderator meer hoeft te zijn. Gatverdamme... volwassen kerels die zich gedragen als kleine kinderen.

Zo... tot zover je reactie. Mocht je meer willen weten, dan weet je waar mijn pb box woont. Tevens kun je mijn MSN adres krijgen, dan kunnen we er zonder problemen nog eens "live" over praten.
Voor een reactie kun je altijd een gil geven. Voor kleine kindertjesgedrag ben ik echter niet thuis.
Probeer samen eens iets op te lossen, zonder anderen erin mee te sleuren!
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

(07-03-2010, 16:50)SpeedSwiftMarky Wrote: Aan alle modjes:

Waarom geven jullie zoveel kansen weg?

(07-03-2010, 18:03)Puppetmaster Wrote: Omdat het bijna pasen is en ik mezelf erg vergevensgezind voel...


Volgens mij is pasen al een tijdje voorbij, Björn34.
....Drivin' the Rival....
Reply

(15-06-2010, 22:16)BlackSwift92 Wrote: Goedenavond allen, aangezien mijn swiffertje niet meer rood is maar zwart, kan ik mijn naam laten veranderen van RedSwift92 naar BlackSwift92??

Groetjes
Aangepast
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

(17-06-2010, 08:24)Cipher Wrote:
(15-06-2010, 22:16)BlackSwift92 Wrote: Goedenavond allen, aangezien mijn swiffertje niet meer rood is maar zwart, kan ik mijn naam laten veranderen van RedSwift92 naar BlackSwift92??

Groetjes
Aangepast

aan het bestuur

sinds wanneer mogen niet-leden weer van naam veranderen eerst werdt het niet toegelaten zoals deze

Quote:Graag zou ik mijn naam willen wijzigen in RadishBlue (gewoon leuke woordspeling, TazZ ben ik weer een beetje overheen ).

Is dit mogelijk?

nee dit is alleen voor clubleden
swift gti turbo 0,9 bar 179.4 pk aan de wielen en 217 nm koppel
Opel kadett turbo 280 pk 400 nm pk 39
Reply

Anders was er niks waar jullie over konden zeuren. En omdat er duidelijk bij gezegd is dat als het mocht zijn dat yellowswift zijn swift rood zou maken, dat we dat dan bij uitzondering zouden toestaan.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

(15-06-2010, 22:16)BlackSwift92 Wrote: Goedenavond allen, aangezien mijn swiffertje niet meer rood is maar zwart, kan ik mijn naam laten veranderen van RedSwift92 naar BlackSwift92??

Groetjes

ik heb ook eens gevraagd om me naam te verranderen dus bij deze nog een keer proberen

wil graag me naam veranderen van White-rider naar BryanW

(17-06-2010, 21:48)Cipher Wrote: En omdat er duidelijk bij gezegd is dat als het mocht zijn dat yellowswift zijn swift rood zou maken, dat we dat dan bij uitzondering zouden toestaan.

Ik zou zeggen lees eens wat er staat

Richard.



Reply

(17-06-2010, 21:48)Cipher Wrote: En omdat er duidelijk bij gezegd is dat als het mocht zijn dat yellowswift zijn swift rood zou maken, dat we dat dan bij uitzondering zouden toestaan.

Ik zou zeggen lees eens wat er staat

Richard.
[/quote]

oke duidelijkSmile
mijn naam white-rider stond voor me witte swift GS
die ik niet meer heb , heb nu een zwarte swift GTI
dus de naam white-rider vindt ik niet meer staan
daarom wil ik de mijne dus veranderen als het mogelijk is Smile



Reply

Aan:
Bestuur

Vraag:
In navolging van Jeroen vraag ik me ook af waarom we het omkattopic nog op het forum hebben staan. Iedereen is uiteraard zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden, maar toch. Straatrace topics mogen niet omdat we daar (terecht) niet mee willen worden geassocieerd. Ik neem aan dat we als club ook niet met omkatten willen worden geassocieerd.


Je hebt helemaal gelijk, vanwege het zomerse weer zit ik momenteel meer buiten dan op dat ik op het internet rondhang, heb de discussie daardoor gemist.
Heb er inmiddels een heel groot hangslot op gedaan.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

Hooi,

ik heb 2 dagen geleden een mailtje gestuurd voor lidmaatschap..
wanneer kan ik een mailtje terug verwachten..??
ik zou graag lid willen worden..

Groet, Patrick


wordt vanavond of morgen avond afgehandeld
[Image: Swift-sig.gif]
AaaaaaaaiiiiiiTongue
Reply

Ik zeg; vakantietijd. Geef het een paar dagen. Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

Berry zit op dit moment in Wittenberg, na het weekend is hij weer terug.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

Yo ik heb reeds betaald voor mijn lidmaatschap. Kan iemand even op de STC rekening kijken en mij een member maken? alvast bedankt


wordt geregeld via de mail, ik mis nog enkele gegevens van je..
'01-'04 Toyota Corolla '89 1.3 XLI R.I.P. steeg op stationair Thumbsdown
'04-'10 Audi A3 '96 1.8 5V 125 pk ingeruild voor :
'10-?? Suzuki Ignis '04 1.5 GTI sport 120 pk (piggyback +11 pk)
[Image: STA41192-1.jpg]
Reply

Is hier ook ergens een uitschrijf formulier, heb 't hier wel gehad?!

Die is er niet, je hebt betaald voor het hele jaar dus je bent voor het hele jaar gewoon lid. Als je het nieuwe jaar niet betaald ben je automatisch niet meer lid.
Reply

Aan: bestuur

Vraag: ik zie op veel verschillende site's dat er ook een Foto/filmpjes topic is ?
is dat niets voor op stc site ? een foto/filmpjes rubriek ? het is maar een suggestieIdea lijkt me wel een leuke rubriek dan Biggrin bedankt

Mvg Shane Dagostino

Het cafe is een prima plek voor foto's en filmpjes, er zijn al diverse topic's over o.a. filmpjes e.d.
Hit the clutch, Hit the gear, Hit the gass and i,m Gone...42

Reply

(10-08-2010, 20:34)shunske Wrote: Aan: bestuur

Vraag: ik zie op veel verschillende site's dat er ook een Foto/filmpjes topic is ?
is dat niets voor op stc site ? een foto/filmpjes rubriek ? het is maar een suggestieIdea lijkt me wel een leuke rubriek dan Biggrin bedankt

Mvg Shane Dagostino

Het cafe is een prima plek voor foto's en filmpjes, er zijn al diverse topic's over o.a. filmpjes e.d.

ok duidelik , heb ze al gevonden 39
Hit the clutch, Hit the gear, Hit the gass and i,m Gone...42

Reply

vraag aan bestuur & moderators:

wat is het verschil tussen (super) moderators, administrators en bestuursleden??
ook vraag ik me af wat de paarse naam kleur inhoud..

Bvd..
[Image: Swift-sig.gif]
AaaaaaaaiiiiiiTongue
Reply

Paarse naamkleur is wegelegd voor de sponsors en bedrijven.

Het verschil tussen bestuur en moderators is eigenlijk de functie binnen de club. De moderators (geel) zijn clubleden die iets extra's doen voor de club en dus extra rechten hebben op het forum mbt het onderhoud en het naleven van de regels.

Het bestuur heeft een andere kleur (Administrators/blauw) maar heeft ook alle moderator-rechten. Het bestuur bepaalt de regels op het forum en binnen de club. Binnen het bestuur bevind zich ook de webmaster van het forum en de website.


Richard
Reply

aan: moderator (?)

ik zie wel eens als iemand in (bv) zn wie is wie een nieuwe post doet dat hij die post titel kan veranderen, dat er ingezet word dat er een update is met foto's..
hoe kan ik dit ook doen?? als ik dat doe dan komt die titel alleen in de post en niet op het begin forum..
*sorry dat het wat onduidelijk is, want ik weet niet precies hoe het heet wat ik uit wil leggen

Antwoord: via pb gehad..
*je kan je topic titel alleen aanpassen in je 1STE POST..*
[Image: Swift-sig.gif]
AaaaaaaaiiiiiiTongue
Reply

aan bestuur:

Ik hoorde net dat mafkikker zijn functie neer legt als bestuur klopt dit ?
En waarom wordt het dan niet openbaar gemaakt dat oudlid soort van afscheid kan nemen?
swift gti turbo 0,9 bar 179.4 pk aan de wielen en 217 nm koppel
Opel kadett turbo 280 pk 400 nm pk 39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.