Vrienden van de STC
#41
kunnen we on topic blijven heren?

en wil er gelijk aan toevoegen dat we het gezellig moeten houden.

dus houd het netjes
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#42
(11-03-2009, 22:46)RealManiac Wrote: Volgens mij is Musq nog altijd lid en betaalt hij zijn contributie. Dus het lijkt mij niet meer dan normaal dan hij zijn mening mag geven hierover.

Zijn mening geven mag hij uiteraard, daar heb ik ook geen probleem mee. Zijn verwoording geeft alleen aan dat hij denkt dat dit een stemming gaat worden van voor of tegen. Naar mijn idee is dit geen stemming waar de clubleden in de besluitvoering betrokken gaan worden.

Dus zijn mening geven, 'no problemo', maar de woorden 'ik zeg nee' lijken mij niet echt op hun plaats.

En trouwens, ik als voorzitter beslis niets. Dat doen we als bestuur gezamelijk.

Ik zie niet in waarom wij als bestuur niet iets extra's zouden kunnen doen voor oud-leden die jaren de club gesteund hebben met hun contributie. 'Totaal onnodig' lijkt me dus geen beste verwoording.

'Veel te belastend' zie ik al helemaal niet in. Die mensen weten zich te gedragen, dat hebben de meeste van hen wel bewezen door de jaren heen. Dus daar zal voor de aanwezige moderators weinig extra tijdsbesteding aan nodig zijn.
Reply

#43
(11-03-2009, 23:07)BlaZe Wrote: Ik als "niet lid" mag me er eigenlijk niet al te veel mee bemoeien....maaruh...

(11-03-2009, 08:34)Mafkikker Wrote: En ik geloof al helemaal niet dat jij in deze kwestie iets te zeggen hebtIdea

En ik geloof dat er nog steeds zoiets bestaat als vrijheid van meningsuiting ?

Het gaat mij om zijn verwoording 'maar ik zeg nee', niet over het feit dat hij niets mag zegen van mijIdea
Reply

#44
Ahh duidelijk Smile
Reply

#45
Ok ik zit niet bij het bestuur, en ik heb mijn mening gegeven.

En wat Dennis zei over donateurschap dat zie ik wel zitten, ze blijven bij de club ( maar niet direct) en natuurlijk mogen ze op bepaalde meetings komen.

Mij gaat het alleen om dat de clubleden niet moeten denken dat ex-leden dezelfde rechten ofzo iets krijgen. Want eerlijk is eerlijk de leden betalen 36 euro en hebben recht op want we nu hebben en het zou oneerlijk zijn tegenover de leden als ex-leden net zoveel mogen of iets minder.

Ik zal het bijschaven; ik heb er niets op tegen maar dan wel graag een referendum houden wat de ex-leden wel en geen recht op mogen hebben. Een soort Poll ofzo voor de leden. Lijkt mij eerlijk tegenover de leden.

Maar goed het was een mening, en ik weet dat ik niet het eind antwoord mag geven maar erop stemmen wat ze wel of niet mogen lijkt mij meer dan normaal.
Reply

#46
Weet je wat mijn inzicht van heel dit gebeuren is?

Voor en tegens blabla...

Los van het bestuur en mods heb je de leden en forumleden.

De leden en forumleden zijn te gast op dit forum! Het zijn gebruikers.
Als het bestuur iets beslist, worden mensen daar soms boos over, dat is te gek voor woorden!!
Dan komen de opmerkingen '' Ik betaal tot lidmaatschap?!!?''

Als je gaat stappen in een discotheek, betaal je ook geld om van de onderneming gebruik te maken.
Indien je je misdraagt of grote mond geeft, hebben hun het recht je buiten te flikkeren! Dat moet iedereen is goed gaan beseffen hier!

Dus als het bestuur besluit om voor de oud-gedienden / oud-leden wat terug te doen, en mensen zijn het er niet mee eens en je trekt het niet, dan moet je gaan...Smile Ipv de opmerkingen die je wel is voorbij ziet komen hier....
Reply

#47
Kindertjes... geen ruzie. 34
Het idee is opgevat door een aantal mensen omdat een flink aantal "oude leden" gemist worden op dit forum.
Deze mensen zijn in de tijd weg gegaan omdat ze een ander merk gingen rijden en daardoor naar een andere club zijn overgestapt.

Zoals gezegd, worden deze mensen nog steeds gemist omdat ze een groot deel van de gezelligheid waren, de club jaren hebben gesteund, actief aanwezig waren/meegeholpen hebben op meetings e.d.

Voor deze mensen willen we graag wat terug doen, en op deze manier ze ook weer aan het forum verbinden. STC old school dus. Wink
Tevens bezitten veel van deze mensen nog een hoop kennis m.b.t. Suzuki's en zouden zeker een toegevoegde waarde kunnen zijn voor het forum.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#48
Quote:De leden en forumleden zijn te gast op dit forum! Het zijn gebruikers.

Okay daar heb je gelijk in, maar zonder leden bestaat er geen organisatie. STC is een levend wezen ze heeft leden nodig om blijven te bestaan, dus zal de leden dan geen recht hebben om een mening te geven of om eventueel te stemmen of iets dergelijks?

Ik vind het nogal belangrijk dat het bestuur ook naar de leden luisteren wat ze belangrijk vinden. Iedereen moet aanpassen of gewoon iets nemen zoals het is en dat hoeft niet alleen de leden te doen.

Wat puppet zei over oud-leden die gemist worden dat klopt ook wel en het zou ook leuk zijn als ze weer eens terug komen om te koekeloeren of om tips te geven. Ik wil alleen aangeven dat ze er goed over moeten nadenken wat ze er mee willen doen.
Reply

#49
Vanwaar wekken wij de indruk dat wij hier niet goed over na denken dan? Want zo komt het een beetje over nuWink

We zijn hiermee bezig om een manier te bedenken dat het voor alle partijen zo fair mogenlijk is. Het zal niet natuurlijk niet zo zijn dat "de vrienden van STC" voor een paar centen evenveel krijgen als de normale leden die de volle pond betalen...


Nogmaals we zijn ermee bezig, heb een beetje vertrouwen a.u.b.IdeaWink
Reply

#50
Ik denk ook dat een hoop forumgangers/huidige leden denken dat het om ieder ex-lid gaat.. denk dat het meer om de leden gaat die jaren lang lid geweest zijn vanaf het begin af aan (en sommige van de Swift GTI Club Holland). Echt de STC'ers van het eerste uur.

Grtz Ramon
Reply

#51
Precies...
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#52
Mensen, wegens wat drukte bij bepaalde bestuursleden is het er tot op heden nog niet van gekomen om hier veel duidelijkheid in te scheppen tegenover iedereen. Wij proberen hier de volgende vergadering wel een standpunt in te nemen en dan naar jullie toe kunnen zeggen hoe en wat.

Ik heb alleen nog geen idee wanneer de volgende vergadering is 42
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.