Vrienden van de STC
#1
Op verzoek van Onze rare bestuurskikker34 open ik een topic.

Ik als "oud" lid die overgestapt is naar een ander merk voel me nog steeds erg betrokken bij de STC, maar omdat ik geen Suzuki meer rij vind ik het gek om Clublid te worden.

Sommige doen het, omdat er geen andere optie is. Ik heb mijn lidmaatschap laten verlopen. Puur omdat ik wilde kijken in hoeverre ik me bij de STC betrokken zou blijven voelen. Nu merk ik dat het iets minder is, maar ik alsnog de drang heb om alles bij te blijven houden...

Dit gevoel hebben meer mensen. Daardoor dit Topic om te kijken hoe en wat.

Wat mijn gedachten is om een aparte status te Creeëren. Dus een groep met vrienden van de STC. Dit zou ongeveer vergelijkbaar worden als clublid, maar dan voor mensen met een ander merk auto, geen auto, kind, desnoods je schoonmoeder. Zolang het iemand is die zich betrokken voelt met de STC.

Gewoon "hetzelfde" als een clublid, maar dan zonder de mogelijkheid om op events te staan. Verder merk ik wel (vanuit mezelf) dat iemand met een ander merk toch niet op alle clubmeetings zal verschijnen en dus niet op events kan / wil staan. Dan denk ik dat het ook tegen een gereduceerd tarief moet kunnen.

Ik zou zelf graag zo'n optie willen zien... Nog meer mensen die het positief zien?
Reply

#2
Wel,

Partner regeling omdat zij ook bij meets aanwezig is en op clubdagen, oud leden en andere overlopertjes kunnen wel lijkt mij in de zelfde regeling ?


7,50 per jaar ofzo ?

Alles erop en eraan, mits aantoonbaar je ooit lid bent geweest ....
Wel een risico .... want zo willen we allemaal wel voor 7.50 lid worden natuurlijk....

Dus denk er goed over na, miss als iemand 3 jaar lid is geweest over laten stappen als ex member op speciale regeling ?

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#3
(28-02-2009, 10:55)Chicken Little Wrote: Wel,

Partner regeling omdat zij ook bij meets aanwezig is en op clubdagen, oud leden en andere overlopertjes kunnen wel lijkt mij in de zelfde regeling ?


7,50 per jaar ofzo ?

Alles erop en eraan, mits aantoonbaar je ooit lid bent geweest ....
Wel een risico .... want zo willen we allemaal wel voor 7.50 lid worden natuurlijk....

Dus denk er goed over na, miss als iemand 3 jaar lid is geweest over laten stappen als ex member op speciale regeling ?


Gereduceerde prijs moet je anders zien. Meer voor iemand die een keertje weer eens langs wil waaien. Als iemand vervolgens 2 opeenvolgende meetings is geweest en niet 10 minuten, maar de hele meeting moet er maar eens gesproken wordt over een volledig lidmaatschap.

Beetje goede randvoorwaarden scheppen zeg maarWink
Reply

#4
Wel,

Ik denk even hard op..

Partener regeling word aangewerkt ....

Dus .. oud leden,

Voorwaarde ,

Geen suzuki meer rijden ?
Meetings enkel op uitnodiging bestuur bezoeken , max 3 per jaar.?
Minimaal 2 jaar betalend lid geweest ?
Na 2 jaar, oud member te zijn geweest ga je automatisch 1 jaar full member ?

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#5
terug naar Full member had ik sowieso niet gedaan. Want dan zit je alsnog met hetzelfde probleem als nu34

Meetings op uitnodiging is een leuk idee39 Dan wel alle oud leden voor 1 en dezelfde meeting uitnodigen natuurlijk
Reply

#6
Daar mee doel ik op een rand stelling, dat je zeg maar max 2 jaar lid kan worden voor 7,50.

Anders valt de verhouding weg vergeleken met de leden.


Verder volledige toegang op t forum, en meets op uitnodiging.Met een max van 2 a 3 per jaar.

Pomp hopper zegt: Jij ook 1 op een emmer??
Reply

#7
Grappig dat dit wordt aangehaald, ik zat namelijk zelf ook aan zoiets te denken.
Mensen die in het verleden (lang) lid zijn geweest van het STC, veel voor het STC betekend hebben of het STC een warm hart toe dragen.

Ik had al een balletje opgegooid bij het bestuur om een bepaalde groep aan te maken (the Outsiders 34) en deze bepaalde rechten te geven en natuurlijk ook een paar te ontnemen.

Daar wordt op dit moment op de achtergrond over gebabbeld. 34
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#8
Tjah... Ik kwam op de gedachten doordat jij weer modder-etter bent geworden34

Dan wachten we even af wat het bestuur der van maakt34
Reply

#9
Thanks. Wink

Leuk man! Twee zielen, één gedachte. 34
Ik ga het wel even uitwerken en voorleggen. Heb ik ook wat te doen dit weekend. 34
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#10
Ik ben wel voor!
Aangezien ik toch met de algemene voorwaarden bezig ben, kan ik dit er misschien gelijk in verwerken.
Zolang je opnieuw kunt beginnen, heb je nog altijd kans om te winnen!
Reply

#11
(28-02-2009, 11:15)Puppetmaster Wrote: Thanks. Wink

Leuk man! Twee zielen, één gedachte. 34
Ik ga het wel even uitwerken en voorleggen. Heb ik ook wat te doen dit weekend. 34

Haha hou me op de hoogte! Ben benieuwd hoe je het wil gaan voorstellen39

Als je hulp nodig hebt wil ik ook wel helpen.... En krijgen de aparte mensen, ook een aparte mensen gedeeltedevil
Reply

#12
Nee, want dan wordt dat (op het bestuurstopic na) het gezelligste gedeelte van het forum...... want daar zeiken geen mensen.....
Zolang je opnieuw kunt beginnen, heb je nog altijd kans om te winnen!
Reply

#13
whahahaha!!


Die is goed..34

Maar dat is indd een goed idee.
Zo bedank je de oudleden toch nog op een speciale manier voor hun jarenlange steun en toewijding aan de club.39

Ik zeg topidee!
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#14
(28-02-2009, 11:46)Botje Wrote: Nee, want dan wordt dat (op het bestuurstopic na) het gezelligste gedeelte van het forum...... want daar zeiken geen mensen.....

DaaromZzzz En dan maken we uitzondering voor bestuurdevil
Reply

#15
1 ding snap ik niet, ik heb geeneens een auto en ben toch weer lid geworden. Okay ik rij de (sl)opel van me oma maar dat wilt niet zeggen dat ik geen lid hoeft te zijn omdat ik geen suzuki rij.


Zoals ik het zie wil je wel lid blijven maar voor minder geld zodat je nog wel op bepaalde evenementen/meetings mag komen...

Ik zeg gewoon lid worden of geen lid worden mja dan mag je niet komen.




Als er zoiets komt, een soort van ex-member vind ik wel dat die mensen een ander kleurtje moeten krijgen en bepaalde dingen niet kunnen op het forum. Kijk het café-gedeelte mogen ze wel zien, maar bij de verkoop topics niet kunnen posten ofzo iets. Het is iets waar goed over nagedacht moet worden.

Misschien uitnodigingen krijgen om 4 keer jaar mee te doen aan een evenement of meeting ( naar keuze ofzo)
Reply

#16
Leuk idee Daniël! Maar zeker iets waar goed over nagedacht moet worden. Maar goede ideeën zijn altijd overal welkom natuurlijk.

Nu vraag ik mijzelf af in hoeverre ik dan ook in die regeling zal vallen. Ben 1,5 jaar lid geweest en meerdere meetings bezocht. En nooit vervelend gedaan op het forum.

Maar dat is iets wat later aan de orde komt, en wat voor beslissing het ook word, ik neem aan dat het bestuur daar hun redenen voor hebben en dat is gewoon te respecteren.

Ook ik heb nog steeds de drang om alles een beetje bij te houden hier ook al ben ik geen clublid meer. Vind het toch wel een beetje vervelend dat ik niet overal meer kan posten 34
Reply

#17
We hebben het hier gisteren tijdens de extra vergadering over gehad. We hebben van gedachte gewisseld. Er wordt een opzetje gemaakt, besproken en wellicht ingevoerd.
Zolang je opnieuw kunt beginnen, heb je nog altijd kans om te winnen!
Reply

#18
neem aan niet alleen voor ex leden die een ander merk rijden. vindt het wel een leuk idee.
Reply

#19
(02-03-2009, 19:05)ploppie Wrote: neem aan niet alleen voor ex leden die een ander merk rijden. vindt het wel een leuk idee.

In principe natuurlijk wel.
Het idee is om mensen die een ander merk zijn gaan rijden, daardoor minder met het merk Suzuki hebben, maar wel weer iets met het forum/de club hebben, toch bij het STC te betrekken.
Om jou als voorbeeld te noemen (begrijp me niet verkeerd, bedoel het niet rot), maar valt buiten dit verhaal. Je rijdt nog steeds Suzuki, maar hebt er met opzet voor gekozen om lid te worden van een andere club i.v.m. de grotere show en mogelijkheden.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#20
even ook een vraagje doen jullie wel nog die partner regeling, want ik ben namelijk maar 1 jaar betalend lid geweest aangezien ik met vincent samen ben en hij dus voor 1 persoon betaald, maar we beiden suzuki rijden.
dat zou voor me eigen makkelijker zijn zodat ik gewoon weer onder me eigen naam kan posten en overal kan komen. want ik geloof dat er nog 2 of 3 zijn die dit ook interessant vinden?

gr. wendy
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.