Wie woont er in Haarlem?Info nodig,
#1
Heb hier een adres van iemand die me spullen wil verkopen, maar kan helaas geen wijs uit. Adres is wel te vinden, maar persoon en adres lijkt niet te kloppen. Ik heb geprobeerd om aangetekend een brief te sturen, maar kreeg die gewoon terug. Dus als je in Haarlem woont, wil je me even pb-en?Want om van Roosendaal naar Haarlem te rijden om de boel uit te zoeken gaat me te ver.
alvast bedankt!
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#2
ik woon er redelijk in de buurt.., maar wat is het probleem?

gezien het feit dat je de verkopers adres hebt neem ik aan dat je er heen wilt gaan..
kan natuurlijk zijn dat het adres van een bedrijf is waar hij voor werkt, of dat hij bij iemand anders inwoont...

PB me anders even de gegevens, mss dat ik het vanaf hier kan verklaren..
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#3
telefoonnummer heb ik, maar iedere keer als ik bel dan staat voicemail aan en spreek ik in, geen reaktie terug, behalve eerste keer. Ik vind het gewoon raar...
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
heeft hij al betaald?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#5
Ik denk dat hij spullen gekocht heeft van die kerel in haarlem Wink
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#6
ik woon in zandvoort, dus ik kan je helpen.. Smile moet je ff een pb sturen Smile
Reply

#7
Al eens gegoogled of op telefoongids.nl gekeken?

Ik woon er niet meer in de buurt, dus ik kan het niet voor je nakijken. Ik heb er wel in de buurt gewoond en in Haarlem/Overveen op school gezeten. Ken Haarlem dus wel een beetje.
PB mij anders het adres even en de naam van diegene. Zal ik wel even op mijn werk wat gaan snuffelen. Heb ik wat meer mogelijkheden. 42
Geen Suzuki meer.
Reply

#8
hallo ik woon ook in haarlem.
maar leg ff je verhaal goed uit snap hier weinig van.
hij wil iets verkopen aan JOUW? maar je weet niet of het klopt dus om geld over te maken ben je bang dat je niks krijgt? bedoel je dit?
als je zoiets nou niet vertrouwt zou ik het gewoon niet doenSmile.
weet niet om hoeveel geld het gaat maar als het redelijk wat is zou ik het niet doen.
verder als je het echt wilt en je hebt een rekening is het allemaal wel na te gaan. alleen veel gedoe
politie is er de laatste tijd wat meer in gaan verdiepen omdat dit nogal vaak gebeurde dus mocht het niks worden kan je altijd nog naar politie gaan.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.