RaZeR --> Baleno 1.6 GS Dynamic (THE END OF THE STORY (RaZeR vs Politie)...)
En toch blijft het onduidelijk wat nu wel en niet mag (op de voorste zijruiten). Ik ergerde me voor een jaar of wat terug ook aan die knakkers met gitzwarte folie rondom. Maar nu, moderne tijden, zitten er ook hele mooie lichte titaniumtinten bij. Die laten echt voldoende zicht over. Snap dan ook niet waarom ze alles verbieden...

PS.
Dennis, jouw schikking is nu ingetrokken. Maar hoelang heeft dit proces nu geduurt? Best langslepend zeker...
Quote:De naald van de toerenteller klimt en nadert de 6000 toeren. Hoewel je gevoel en gehoor zegt 'hier houdt het op' weet je dat je hier met een VTEC te doen hebt. Blijven vloeren dus...
Reply

Quote:Originally posted by eteuben
Dennis, jouw schikking is nu ingetrokken. Maar hoelang heeft dit proces nu geduurt? Best langslepend zeker...

Ik heb eind maart mijn eerste bezwaarschrift verstuurd naar de Officier van Justitie. Ik ben dus in totaal dik 4 maanden hiermee bezig geweest. (eigen nog steeds, omdat ik binnen 7 werkdagen een intrekkingsformulier moest sturen dat ik mijn bezwaar introk bij de kantonrechter, aangezien ik anders zou afzien van de beslissing tot vernietiging en alsnog naar het kantongerecht zou moeten. (het is een spelletje tussen Officier van Justitie en de Kantonrechter.

Maar vanwege mijn vakantie is dat formulier pas gisteren verstuurd. Dit zal geen invloed hebben omdat ook Justitie iedereen de kans moet geven om te antwoorden, rekeninghoudend met de vakantieperiode. (volgens mijn advocaat). Dus zal de beschikking toch vernietigd worden en zal het sanctiebedrag teruggestort worden op mijn rekening.

Dat het zolang heeft geduurd is voor mij geen probleem. Ik ben nu blij dat ik weet waar ik aan toe ben. De papieren liggen nu ook altijd in de auto voor als ik nog een keer op mijn autoruiten aangesproken wordt. En het voelt altijd goed als je de politie te slim af bent Smile
Neem ook eens een kijkje op mijn andere websites:
Mijn eigen bedrijf: http://www.wirelesssecure.nl
Mijn dochterbedrijf: http://www.computerhulpbrabant.nl
Mijn MSN Spaces website: http://razermsn.spaces.live.com
Reply

zal ff de volgende apk ff op me keuringsbewijs zetten devil
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

Ik moet nog terug om iets te laten fiksen voor ik weer officieel mag rijden, dus ik laat het ook gelijk even noteren.Idea
Reply

Quote:Originally posted by Mafkikker
Ik moet nog terug om iets te laten fiksen voor ik weer officieel mag rijden, dus ik laat het ook gelijk even noteren.Idea
dat kan niet.......

dat moet genoteerd worden op het moment dat rapport word uit geschreven door de keurmeester.

dus dan moet ie opnieuw gekeurd worden
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

Dan zullen we wel zien, kan het in ieder geval vragen.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.