even voorstellen...
#1
Hallo allemaal!

Mijn naam is Leander en ik ben Suzuki-gek, net als jullie!
(sommigen van jullie kennen me misschien als Zarina van de SAC..)

in het verleden heb ik vooral veel SS80's gehad. geweldige autootjes zijn dat! ik heb hele mooie orginele exemplaren gehad, maar ik heb ook een keer een rally versie gemaakt, en een extreem luxe en ik heb er een paar opgeknapt en zo van de sloop gered.
2 keer heb ik een uitstapje gemaakt naar andere merken: mazda 323F bg en citroen AX gti.. maar niets gaat boven suzuki!

nu heb ik een Suzuki Swift cabrio 1.3
en nog maar 1 SS80: Suzuki Alto 0.8 G automaat

dit bevalt me prima! heerlijk rijden, zeker open! het beestje had al gti bumpers en sideskirts toen ik 'm kocht, zelf heb ik er vanmiddag electrische ramen in gezet en binnenkort komt er een GTI blok in, uiteraard met de gti remmen.

nu ik ook een swift heb, en deze ook nog ga tunen, moest ik natuurlijk ook op de stc komen! ik heb nog wel wat technische vraagjes over swifts dus ik ben hier vast aan het goede adres!
verder als jullie vragen hebben over de ss80, laat maar weten!

hier zijn nog wat foto's trouwens:

Swift: http://www.mijnalbum.nl/Album=PNKGQ34O
SS80: http://www.mijnalbum.nl/Album=XW7HE6MS
Reply

#2
Welkom...
Dik cabriootje hoor...
Altootje is ook leukTongue, lekker oldschool...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#3
Welkom!39

Je hebt twee gave rides zeg!!3945
Goed bezig geweest ook me die alto zo te zien!39

En zo te horen ook leuke plannen met de swift!


Ga zo door39
Reply

#4
whehe, een alto met cruize control 45

welkom hier

erg goed bezig39
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#5
Die cabrio's blijven tijdloos, erg tof zeker met mooi weer, maar daarbuiten altijd een leuke verschijning. De Alto is grondig onder handen genomen, grappig wat er in het handschoenenkastje zit, iets wat je normaal niet verwacht daar.
Veel plezier met jou auto's, maar zo te zien lukt dat wel.
WELKOM !!!
Reply

#6
Leuk om te zien hoe je die Alto opgeknapt hebt en die cabrio ziet er ook leuk uit. 39
Reply

#7
Welkom op het forum. Erg tof wat je met die alto gedaan hebt, zoiets vind ik altijd erg leuk 39 Heb je een achtergrond als spuiter of is dit gewoon hobby ?? Ziet er namelijk erg mooi uit op de foto`s. Als je nog eens zoiets gaat doen schroom dan niet om hier wat foto`s te posten 37

Reply

#8
Hallo, heel veel respect voor jouw alto man
ziet er niet verkeerd uit en de aandacht die je hem geeft is gaaf hoor.

De swift ziet er ook netjes uit. Plezier op de forum.
Met vriendelijk groet,
Mustapha A. Baroud
Reply

#9
bedankt voor het warme welkom!

ik beloof hier de vorderingen bij te houden.
Reply

#10
Hallo SS80 (Zarina), welkom hier.
Ik heb zelf ook zo'n Swift cabrio gehad. Geweldige auto!39

Gr. William.
Reply

#11
Welkom op het forum Biggrin

Nette Cabrio !!
Reply

#12
zoww. ondertussen heb ik weer het een en ander geknutseld aan m'n Swiffer:

afgelopen weekend heb ik het onderstel verstevigd:
-veerpootbrug achter/boven van Wiechers via Stroeve motorsport (ik had 'm liever op de boutjes van de dempers gehad, want dat is veel minder werk! maar het resultaat mag er zijn )
-draagarmbrug voor/onder van Wiechers via Stroeve motorsport. deze pastte niet helemaal.. ik moest de gaten opboren van M12 naar M14 maar toen ging het prima.
-de voorste stabilisatorstang heb ik vervangen door die van de gti (en gelijk maar rood geverfd) want deze is bijna een cm dikker! (dit is goed te zien op de foto met de rubber bussen naast mekaar)
-achter heb ik ook de stabilistatorstang van de gti geplaatst, hier zat er orgineel helemaal geen. ook gelijk maar rood geverfd.

nou hoor ik je denken, waarom nog geen veerpootbrug voor/boven? well, die heb ik liggen, maar die past alleen bij het gti blok. bij m'n huidige blok zit het luchtfilterhuis in de weg. dus dat komt nog!
ik moet zeggen, de aanpassingen van afgelopen weekend zijn wel goed te merken! gaat alweer een stuk strakker maar vooral stabieler door de bochten!

foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=PNKGQ34O
Reply

#13
Kijk, jij pakt het meteen goed aan!!!
Kost ff wat, maar het verschil merk je denk ik wel goed of niet??
Ennuh, ik heb ook een veerpootbrug op mn GL, dus het kan wel... Die van mij is van OMP...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#14
Zo die zal nu wel lekker strak door de bochten gaan nuBiggrin Goed bezig!3939
Reply

#15
kosten vielen best mee, de stabiestangen kwamen van m'n gestripte gti, en de veerpootbrug achter + voor/onder waren incl. verzenden 95 euro.
de veerpootbrug voor voor zat ook op m'n gestripte gti, dus zodra het blok is overgezet komt die stang er ook op. wat voor merk die is is niet meer te lezen...
Reply

#16
welkom hier39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#17
He Leander!

Gaat m goed ?
Kool dat je hier de vorderingen van de Cabrio GTi gaat posten.
Ik ga ze dan ook zeker volgen, en mocht je gaan sleutelen, en je hebt hulp nodig, mag je altijd wel ff roepen.

See You @ SAC Meet @ Breda 8 feb.

Gr. Davey
From Racer To Stock..
Form Stock To Old Skool !

Swift Mk1 1.3 16v GTi 1987
Reply

#18
Hey Gast, jij ook hier Wink

jep 8 febr. word vet!!
Reply

#19
SS80 Wrote:Hey Gast, jij ook hier Wink

jep 8 febr. word vet!!

Ja, ik zal hier maar posten over de Swift, ze kunnen m denk ik niet missen devil
From Racer To Stock..
Form Stock To Old Skool !

Swift Mk1 1.3 16v GTi 1987
Reply

#20
Update:
van't weekend weer even bezig geweest met de gti onderdelen, dan is alles straks klaar om in 1 keer over te zetten:
koppelingsplaat, drukgroep, druklager en toplager vervangen (ik dacht ik doe het maar voor de zekerheid, nu ik er toch bij kan) bleek achteraf toch wel nodig te zijn Wink
verder ben ik bezig met m'n remmen. op 1 foto zie je van de achterremmen 1 oude schijf met blokken naast de nieuwe schijf met blokken liggen. hij krijgt dus geboorde schijven voor en achter met sportremblokken. kmoet nog even kijken of ik nog geld overhoud om gelijk ook rvs remslangen te nemen... we'll see..
nu verf ik de remklauwen gelijk maar even rood, en de naven weer opnieuw zwart. ist gelijk allemaal weer netjes! (foto's hiervan volgen nog, is nog niet klaar namelijk)

foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=PNKGQ34O

dit is trouwens de gti die ik ervoor opgeofferd heb: http://www.mijnalbum.nl/Album=HY6ZFWJU

dat was het weer voor nu! volgend weekend verder klussen...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.