Swift Mk6: testrit en prijzen!!!! (bron: Autoweek)
#41
de dealer waar ik em besteld heb, wist echt geen zak! Ik moest de auto verkoper nog uit gaan leggen hoe je de auto startte zonder sleutel! 39 Puzzled

Maar ja, nog 2 maandjes wachten!!! En dan maar scheuren!!!! devil

ik vond trouwens 1 dingetje niet mooi: bij de achterste deuren heb je onderaan een stootrandje zitten...viel erg op! Soort sticker leek het net...
[Image: autootje.jpg]
Reply

#42
Quote:Originally posted by SpeedSwiftMar
Tegen mij is het zelfde gezegd bij Suzuki Leiden, Cliff!!
Toch stiekempies hopen dat het een 2.0L GTi wordt45 37

raar ik heb de mijne in leiden besteld maar die wist (toen) nog niks maar wel beter dat t achteraf leverbaar wordt die motortuning
[Image: 291712881_5_Zoes.jpeg]
Reply

#43
sja hoe dan ook wil ik die hebben, al moet ik m zelf uit japan hebbe!!

ik heb de mk5 al vaarwel gezegd, jammer jongens, maar de nieuwe swift bevalt me meer dan verwacht! 34

kan ik mooi nog ff doorsparen! Tongue
Reply

#44
hij zal waarschijnlijk niet binnen m'n bereik liggen, maar die 2.0 GTi..........................................................................................................................


ik wordt er stil van.......

Ik hoop alleen dat Gran Turismo 4 (PS2) er qua wegligging enorm naast zit, want dat was niet veel.... Gelukkig is een game niet hetzelfde als een echte auto.......Tongue

Wie weet.... Ik ga er wellicht voor sparen....! (en dus ook zelf importeren, wie weet....!)
Groetjes,

X-Ray\'s
Reply

#45
Als je een auto uit Japan haalt, hou er dan rekening mee dat het heel erg moeilijk is om onderdelen te krijgen. Veel dingen zullen in backorder staan omdat Suzuki NL ze natuurlijk niet op voorraad legt.

Het is leuk om een exculsieve auto te hebben, maar onderhoudskosten en gergelijke zijn vaak veel duurder.

PS: Ik heb op de Ray gehoord dat de GTi hoogst waarschijnlijk op de 1.6 gebaseerd zou zijn en ongeveer 150pk zou krijgen.
Reply

#46
150pk op een 900/1000kg wil ook wel van ze plek hoor !
maar 200pk zou een "pocket-rocket" zijn !
The Swift GTi MK1 GOEROE ! Wink
now driving:
2001 Audi A6 Avant 2.5TDI Quattro H6
1991 Audi 80 2.0 16V Sport Edition
1990 VW Corrado G60 Ring-Tool
Reply

#47
Quote:Originally posted by Ice

PS: Ik heb op de Ray gehoord dat de GTi hoogst waarschijnlijk op de 1.6 gebaseerd zou zijn en ongeveer 150pk zou krijgen.

Dat heb ik ook bevestigd gekregen van de NIMAG, de GTi versie wordt er een met gekieteld 1.5 blok. Zowieso zou er dan duideljk onderscheid zijn tussen de normale Swift 1.5 en de GTi versie, met name dus exterieur, onderstel en motortuning.

Wat ze buiten europa doen en leveren kan, kijk maar naar de 2.3l in de amerikaanse Liana/Aerio.
Reply

#48
ik zocht wat anders maar kom nu bij dit topic terecht dus maar een dikke kick:

inmiddels rijdt het vol mk6jes en mk7s en worden er misschien wel meer verkocht als de eerdere modellen?
het werd dus een 1.6 en helaas geen 150pk turbo maar 125pk NA en 136 voor de mk7 sport. (geen gti dus maar rijdt wel zo..mist alleen wat punch vergeleken met al die turbo gti van deze tijd)

de sport ligt iets lager en heeft een ander interieur. in de mk6 sport is dit interieur grotendeels rood ..met zwart. in de mk7 sport is het anders en geheel zwart

de mk6 sport weeg 1015kg (een 1.3 blijft onder de 950 kg en de 1.5 zit ergens er tussen)
de mk7 heeft een 6 bak en gaat in 8,7 naar 100 ipv 8,9. de top is 197 ipv 200

er zijn automaatjes en diesel ..alleen nog geen cabrio (ja een oud concept)
39



Reply

#49
Waardevolle aanvulling in een topic van 9 jaar oud 43
Reply

#50
inderdaad
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.