Swift Mk6: testrit en prijzen!!!! (bron: Autoweek)
#1
Klikkie!!!

Ze zijn er erg positief over vind ik! En met die prijs is niets mis!! Erg scherp zelfs, mooie prestaties ook!!! 39 45
Geen Suzuki meer.
Reply

#2
klinkt goed in ieder geval... Maar als een gewone swift voor mij al te duur is... laat staan een hele nieuwe.
Maar voor andere zeer zeker interresant.
Ik denk dat we deze auto veel op de weg zullen gaan zien. lkkr bakkie hoor
greetzzzzzzzzzz Botje
Zolang je opnieuw kunt beginnen, heb je nog altijd kans om te winnen!
Reply

#3
Idd leuke revieuw39

Kan iemand me €14.599,- lenen?42
Reply

#4
Tis niet dat ik het geen mooie auto vind, maar voor hetzelfde geld zou ik wel wat anders kopen dan Suzuki. Niet om die auto of om het merk, maar ik zou ergens anders voor gaan.
Reply

#5
Ik blijf voorlopig lekker mijn Baleno rijden, maar ik denk dat een 5-drs 1.5 zeker een kandidaat is om hem op te volgen in de toekomst. Of de GTi natuurlijk! devil Ik hoop dat de GTi ook in 5-drs komt, maar denk ut niet.

Maar voor dit geld heb je hele goede prestaties hoor! En een lekkere auto!!!
Geen Suzuki meer.
Reply

#6
Ik heb t liefst een 3-deurs GTI hoorDrewlWink
Reply

#7
Ik vind bij de swift van nu 3 deurs mooier. Ik denk dat dit bij de nieuwe swift ook het geval is.... Smaken verschillen. Greetzzzzzzz Botje
Zolang je opnieuw kunt beginnen, heb je nog altijd kans om te winnen!
Reply

#8
Ik ben nu 4 drs gewend en da's een stuk praktischer hoor! En ik hou van praktisch! Maar als die 3drs GTi heel vet wordt ga ik daar denk ik voor. Maar dat zien we dan wel weer! Moet eerst nog wat moois van mijn Ballie maken!
Geen Suzuki meer.
Reply

#9
Zeg... vinden jullie 't erg als ik 'm eigenlijk gewoon lelijk vind?Cry

De foto's van de rallye versie die ik maandjes terug heb gezien vond ik top, maar hier word ik eigenlijk niet echt warm van...
Reply

#10
Quote:Originally posted by Sweex
Zeg... vinden jullie 't erg als ik 'm eigenlijk gewoon lelijk vind?Cry

De foto's van de rallye versie die ik maandjes terug heb gezien vond ik top, maar hier word ik eigenlijk niet echt warm van...

Daar gaat de GTi op lijken...Biggrin
Geen Suzuki meer.
Reply

#11
dat gaan we straks zelf wel bepalendevil
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#12
hijs leuk, heb er op de rai in gezeten, maar toch is de uitstraling die de afgelopen generaties had, bij deze verloren gegaan....ik vind m een beetje saai, en het is weer veel te opa/oma achtig geworden Unhappy

suzuki heeft de markt niet goed onderzocht want dan hadden ze gezien dat er over het algemeen vooral jongeren in swift rijdt, ook al zijn er nog steeds best wat oudjes die in die dingen rijden. maar die krijgen toch ons geld en planten hun aars in een dikke beamer of merc...

je zat wel goed in de nieuwe swift, vooral de beenruimte is verbeterd, de verbreding vind ik ook toppie! maar de hoogteverandering vind ik stom, je kan een burgemeestershoed op in die wagen... top had wel wat geschopd mogen worden.
verkorting vind ik ook niet zo denderend...

maar de prijs vind ik nu toch ook tegenvallen, ik dacht dat suzuki van de instapper wel een 9000 euro zou vragen, maar das toch 1000 meer geworden als ik het goed heb begrepen.
dan heb je wel een 1.3 met 95 pk, maar het gewicht is ook hoger.
ik neem aan dat de gti straks ook een aardig getal aan euros omhoog gaat, en das jammer...
hopen dan dat er een blitse motor in hangt!

maar ik denk toch dat ik ga wachten op de nu al geplande facelift voor 2008/9

maybe wordt dat aantrekkelijker
Reply

#13
volgens mij hoorde ik al weer zoiets dat net als met de oude swift ook bij de nieuwe swift de leuke snellere uitvoeringen JDM zijn en wij het dus met de gewone GTI moeten gaan doen terwijl die mazzeljappen weer een sneller GTI uitvoering krijgen met evntueel ook weer 4wd
Maar niks is zeker dus wellicht dat elke uitvoering ook op de europese markt komt we can only hope Drewl
Reply

#14
ff een tv bij samsung bestellen en dan gelijk ff een swiffie op de boot mee laten laden devil
en dan de motor omwisselen en ophanging en jouw motor in de geimporteerde en weer terugsturen, niks gebeurd, mij naam is haas 42
Reply

#15
Hiero nog een testrapport Autozine
Reply

#16
Das nog een mooiere reviewBiggrin45

Quote:Voor 2006 worden een Swift GTi en een cabriolet beloofd.
Dus ook een Carbio BiggrinBiggrin39 39
Reply

#17
Quote:De hier gereden 1.5-liter variant scoort prima en is tegelijkertijd stil en comfortabel op de snelweg.

dat is dan ook wel weer n voordeel, het enige waar ik me soms aan erger is het geluid van allemaal dat rammelende plastic bij mn swift
Reply

#18
Puzzled daar heb ik anders geen last van hoor, en zo nieuw is me bakkie niet! en dan ligt er aardig wat aan rommel in me wagen Puzzled
Reply

#19
zou nog ni int kreng willen rijden al heb je het graag

die nieuwe auto's is toch niks meer tegenwoordig pakken niet meer zo fel op enzo
je rijdt 200 maar ervaart 100.. das gewoon kut
moet merken dat je 200 rijdt zalk ma zeggen


(btw cabrio ben benieuwd.. sorry heb volgensmij een zwakplekkie voor cabrio's)
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#20
Ik vind het wel iets hebben, alhoewel die niet bovenaan mn verlanglijstje staat. Ben wel benieuwd hoeveel ze de GTI gaan opfokken, misschien een turbo of compressor erop??

Ik ga er vanuit dat Suzuki de sportversies van de "grote 3" wil bijbenen (Golf GTI, Astra OPC en Focus RS). Let's hope so...
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.