welke auto zou je nemen?
#61
[quote=Snelle Jelle]
@Dapo: Je noem de GTT dan wel een sjonniebak, maar ik zie de M3 nog steeds als de

#62
en zullen we het nu weer bij de autokeuze houden op de aangegeven eisen?
Ik dacht niet dat wel of niet sjonniebak ertussen stond.
bmw (algemeen) en impreza zijn beide wagens waar veel sjonnies in rijden. Veel echte m3 met sjonnies zijn er niet (meer) omdat al die gastjes denken dat ze ook kunnen driften terwijl de impreza deze gevaren niet zo veel krijgt te voorduren door de 4wd.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South

#63
me neef oom heeft nieuwe m3 besteld en dat is .... geen sjonniebak,..

als ik het zo'n beetje lees wordt het toch die subaru, want iets anders aan praten lukt zo te zien niet..

ik zou lekker voor de subaru gaan!

#64
iets anders aan praten, nee, dat lukt niet, iets beters had ik het over.Biggrin
als je volgens mijn specs, dus dat geld ook voor de prijs, want heleboel snappen niet dat als ik max 10000 zeg, dat een auto daarboven het dus niet gaat worden.Puzzled

een M3, superauto, maar zoals ik al zei, de E36 vind ik spuuglelijk. de andere zijn te duur.

en over de sjonnie discussie. tja dat boeit me geen reet.
waarom, omdat dat moet betekenen wat andere van mij vinden, en dat boeit me dus geen reet.
waarom, omdat de meeste mensen die me zien toch wel denken dat ik een aso ben die aan de drugs zit en verkoopt. en als je me kent weet je dus dat ik antidrugs en alcohol ben en niet aso benmaar ook niet iemand om mee te fucken42

en trouwens, niet dat ik het erg vind dat het dan een beetje oftopic gaat want het heeft misschien wel invloed op de autokeuze.

ennuh, wat is een sjonnie dan eigenlijk, want petjesvolk zegt me niet zoveel, maar hier in rotterdam is de M3 een dealerbak, weggelegd voor mensen die dus in de drugs, vrouwen, wapens enz.. dealt

#65
Mijn persoonlijke keuze, en misschien dat ik het ooit nog doe, zou dit zijn.
het komt niet in de buurt bij de gestelde keuzes, maar dit is voor mij toch wel een soort ultiem bakkie.

[Image: 1340898_2.jpg]

suzuki alto works.
4x4, erg licht, 660 cc turbo of twin-turbo(duserg snel) niet meer dan een ton gelopen, alle gemakken zoals airco enzo,in jaopan een hoop leugke onderdelen voor.
en vooral UNIEK.

moet alleen uit japan komen..
maar voor 10.000 kan je hem ook nog ietsje opkietelen.
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114


#66
tigrau69 Wrote:iets anders aan praten, nee, dat lukt niet, iets beters had ik het over.Biggrin
als je volgens mijn specs, dus dat geld ook voor de prijs, want heleboel snappen niet dat als ik max 10000 zeg, dat een auto daarboven het dus niet gaat worden.Puzzled

een M3, superauto, maar zoals ik al zei, de E36 vind ik spuuglelijk. de andere zijn te duur.

en over de sjonnie discussie. tja dat boeit me geen reet.
waarom, omdat dat moet betekenen wat andere van mij vinden, en dat boeit me dus geen reet.
waarom, omdat de meeste mensen die me zien toch wel denken dat ik een aso ben die aan de drugs zit en verkoopt. en als je me kent weet je dus dat ik antidrugs en alcohol ben en niet aso benmaar ook niet iemand om mee te fucken42

en trouwens, niet dat ik het erg vind dat het dan een beetje oftopic gaat want het heeft misschien wel invloed op de autokeuze.

ennuh, wat is een sjonnie dan eigenlijk, want petjesvolk zegt me niet zoveel, maar hier in rotterdam is de M3 een dealerbak, weggelegd voor mensen die dus in de drugs, vrouwen, wapens enz.. dealt


sjonnie/petjesvolk is ongeveer hetzelfde als een drugsdealer, maar dan zonder het geld, de vrouwen en drugs34
Meestal jonge gastjes met hun petje achterste voren, grote, dikke gouden ketting en dito zegelringen, slecht uitgebouwde auto. Wil wel stoer doen maar is het niet.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South

#67
En nu gaan we het weer gezellig over auto's hebben i.p.v. sjonnies enzo...
Geen Suzuki meer.

#68
Als tip kan ik wel even aangeven dat een kilometerstand van een auto niet zoveel zegt over de staat waarin de auto verkeerd. Kijk je daar niet op suf.

Ik heb liever een auto met 2ton op de teller waarvan al het onderhoud correct en op tijd is uitgevoerd (meestal liefhebber). Als dat ik een auto zou hebben met 1ton op de teller waarvan geen onderhoudsgegevens aanwezig zijn en ook niet te achterhalen is. In NL hebben bij normaal gebruik de hoofdonderdelen (motor, versnellingsbak, remmen) niet veel te lijden ivm geen hoogte verschillen. Daarom zou ik meer kijken naar een liefhebbers auto als naar specifiek eentje met een lage kilometerstand.

Ondeugelijke exemplaren vind je overal. Maar als je in de historie van de auto kan duiken zegt het meestal wel voldoende.

#69
en laten we eerlijk zijn, bij een impreza heb je eerder kans op motorische problemen omdat het een auto is waar mee gescheurd word, vooral de turbo heeft dan te lijden als je hem niet netjes warm rijd.
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

#70
@ Hardcore:
Puppetmaster Wrote:[...]
Voor rond de 9000 euro koop je een leuke GTT met een kilometerstand van rond de 100.000 tot 150.000 kilometer. Een hogere kilometerstand hoeft echter bij een Subaru geen probleem te zijn. Mits goed onderhouden, lopen ze tot 300.000 kilometer zonder een centje pijn door. De klemtoon ligt echter wel op "mits goed onderhouden". Een Impreza wordt op dit moment zo goedkoop dat vele 18-jarige ze aan kunnen schaffen, vervolgens schrikken van de brandstofprijzen en onderhoud en ze vervolgens afgetrapt weer op MP zetten.
Een clubauto, of een auto die bij vele mensen bekend is, is daarom wel aan te raden.

Of je mag natuurlijk een goed bod doen op die van ons, want wij zijn op zoek naar iets anders... Tongue

@ TS: En ja, d
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

#71
als hij die van puppet koopt niet idd, maar vaak is het anders net zoals hij zelf al zegt dat er 18 jarige in gaan rijden die hem afraggen dus goed oppassen39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

#72
de km stand vind ik zeker wel belangrijk, waarom, omdat elke auto wel een max heeft. ook al hebben auto's niet veel te lijden hier. maar hoe ouder de auto, hoe meer kans je hebt dat onderdelen aan vervanging toe zijn.
snap dat je een auto met een ton niet gelijk moet kopen, maar ik ga dus geen auto kopen met 2ton of meer, ook al is hij goed onderhouden.
waarom,omdat ik er ook 1 kan vinden met iets meer dan een ton die goed onderhouden is.

en die van puppet staat wel op me lijstje, maar op de scoob club zijn er wel meerdere te koop van liefhebbers die een stapje hoger willen naar bvb een wrx. deze zijn over het algemeen goed onderhouden en je kan nog wat opzoeken over de auto.
waarschijnlijk koop ik dus via de club, maar ben nog steeds maar 95% zeker van de gtt.
want die bmw 330 coupe uit 2000 vind ik ook niet slecht, maarja, wegenbelasting hoger, onderhoud hoger, en kost 13000 euri minimaal

#73
Ik heb er liever eentje met 2ton die veel dagelijks op de snelweg heeft gedraaid en lekker in een garage heeft gestaan als eentje die 1ton heeft gelopen en die veel korte stukjes heeft gedraaid en altijd buiten heeft moeten bivakkeren...

Maar het is een persoonlijke keus inderdaad. Alleen als velen Nederlanders die 2ton zien staan zou die auto opeens afgeschreven zijn qua waarde en degelijkheid. Wat ik er mee wil zeggen is dat er juist rond die kilometerstand interessante dingen tussen zitten juist door die ongegronde minachting van relatief hoge km-stand.

#74
Quote:want die bmw 330 coupe uit 2000 vind ik ook niet slecht, maarja, wegenbelasting hoger, onderhoud hoger, en kost 13000 euri minimaal

Je rijdt ook een klasse hoger natuurlijk Wink

#75
een mg tf mischien?
Achterwielaandrijving, Middenmotor, in de zomer een cabrio en in de winter een hardtop dr op?

#76
Die is al uitgebreid ten sprake gekomenWink

#77
Heb je ook al eens aan een echte oldtimer gedacht. Een MGB of iets dergelijks is echt te koop rond

#78
Oldtimers Rule echt waar.
Ik heb nu nog een Ford Escort Mk1 van `74. Straks compleet gerestaureerd, met getunde 1.6: 1700cc, dubbele webers, snelle nokkenas, kop geflowd enz. En dan met RWD. Love it.

Heb ook een Volvo 144 gehad van `71. Ook die was gewoon gaaf.
Oldtimers rule!

Mijn droom auto`s, die haalbaar zijn, en zal ze ooit ook bezitten, want wissel toch regelmatig..

O.a:

Escort Mk1 heb ik al, dus als hobby auto.. verder:

Ford Capri V6 (hobby)
Ford Granada Mk3 2.3 V6 (Als dagelijkse)
Volvo 240/740 (Turbo ?!)
Volvo 262 C Coupe Bertone
From Racer To Stock..
Form Stock To Old Skool !

Swift Mk1 1.3 16v GTi 1987

#79
oldtimers zijn leuk, maar die moet je hebben als hobby, niet voor dagelijks rijden. en dan gaat je comfortgehalte echt omlaag. en dat is nou precies 1 van die dingen die me aan de swift niet bevalt. wil wat meer luxe en comfort.

#80
MR2 uit 91/ 92 is goed te doen alleen oud..

Ik zou (heb ik ook gedaan) voor n volvo gaan..
zoek een leuke 850 T5R een S40 T4 ofzo uit..

paar details van mijn S40 T4..
300nm @ 2500RPM
200pk @ 5500RPM

0-100 (volgens fabrieks opgaaf) 7,3sec
heb zelf f zitten kloten op nat wegdek en zat op 7,2 sec dus droog en met timer.. miss net onder de 7

Deze auto's zijn goed te tunen en n 850 T5R.. is nog veel beter te tunen.. zijn veel meer dingen voor te krijgen
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.