welke auto zou je nemen?
WireWess Wrote:@braided, als je door de vorige pagina's heen kijkt, dan zie je dat hij geen importauto wil Zzzz

dan blijft dus alleen de spijker en de daf over. Misschien een oude volvo, colt of een smart for 4, maar de rest is allemaal importTongue
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South

tja, daarom ben ik ook wel blij dat me vriendin ook een auto heeft. ik hoef dus echt geen zuinige auto en goedkoop onderhoud. ik ben met me swift op dit moment qua benzine ook niet zuinig, rij 1:11, dat terwijl ik er zeker een paar keer 1:14 mee gehaald heb. maar ja hij is oud en heeft veel nodig. apk was rond de 500 euro en grote beurt afgelopen vrijdag was 200. op dit moment is de koppeling aan vervanging toe. dus dat gaat ook rond de 400 kosten. en me uitlaatsysteem is ook aan vervanging toe.
heb nodig een nwe downpipe, kat en middendemper. ook duur.

dit betaal ik allemaal met plezier, maar ik kijk voordat ik een nwe auto aanschaf wel alles, dus ook onderhoudskosten en verbruik. qua onderhoud vind ik het vooral belangrijk dat er makkelijk aan spullen te komen is. niet dat ik moet wachten tot me onderdeel uit timboektoe aangekomen is met de nodige extra kosten.

engeltje Wrote:
WireWess Wrote:@braided, als je door de vorige pagina's heen kijkt, dan zie je dat hij geen importauto wil Zzzz

dan blijft dus alleen de spijker en de daf over. Misschien een oude volvo, colt of een smart for 4, maar de rest is allemaal importTongue

tja, nou heb je me Wink

43 Spyker C8! Topidee! Smile

Cotjuh Wrote:voor de volvo 850 is n mooie RWD of AWD set te krijgen..
en n T5 R is echt heeeelemaal super.. dit kan bjorn wel beamen denk ik Tongue

850 t5r staat hier ook op het verlang lijstje voor over een x aantal jaar

vind ze echt gruwelijk gaaf 34
swift 1.3 gl 8v mk3 02-2008--->.....

swift 1,3 gti 16v mk2 crossauto 04-2008--->.....

joast Wrote:
Cotjuh Wrote:voor de volvo 850 is n mooie RWD of AWD set te krijgen..
en n T5 R is echt heeeelemaal super.. dit kan bjorn wel beamen denk ik Tongue

850 t5r staat hier ook op het verlang lijstje voor over een x aantal jaar

vind ze echt gruwelijk gaaf 34

sorry, maar die zou ik gratis niet eens willen. vind die echt oerlelijk. maar goed, smaken verschillen, de specs zijn wel leuk, maar ik zie alleen maar FWD, dus geen optie. en een RWD of AWD set, tja, en wat ben ik dan kwijt met aanschaf set en erop zetten. dan liever gewoon een auto kopen die het al heeft.
als je lexus achterlichten wil, koop dan een lexus.37
wil je AWD/RWD, koop dat dan. sabeWink

Lexus IS200 met compressorkit?
Of - nog leuker - IS300 SportCross met compressorkit? Smile

Smeu

Mischien heb ik dan een kompleet andere smaak,
maar later (als ik groot benWink) wil ik ooit nog zo 1 hebben:
[Image: Coupe27v6.jpg]

Een Hyundai Coup

[Image: jpb1of2a.jpg]

Altijd al geweest en zal altijd mijn droom blijven 34
'69 Charger R/T

@DexterXL: Leuke auto maar die is voor wielaangedreven en de topicstarten heeft al meeeeeeeer dan genoeg verteld dat hij die niet hoeft Wink

JBurger8 Wrote:[Image: jpb1of2a.jpg]

Altijd al geweest en zal altijd mijn droom blijven 34
'69 Charger R/T

Je bent niet de enige Wink

BlaZe Wrote:
JBurger8 Wrote:[Image: jpb1of2a.jpg]

Altijd al geweest en zal altijd mijn droom blijven 34
'69 Charger R/T

Je bent niet de enige Wink

american muscle, heerlijk, maar ga dan toch liever voor de camaro ss '69. daar heb ik een schaalmodel van die ik ooit in mijn model wil.
of anders de shelby GT350 of GT500 (Eleanor, love youuuuu)

@braided

okay, het blijft moeilijk voor sommige mensen om aan de wensen te voldoen....stupid
dus.....Idea

de volgende 2 auto's zijn mijn toppers en het wordt

Een standaard WRX is niet echt opzichtig. Sterker nog, luidruchtig is ie zeker niet. Met een standaard demper, zelfs op onze STi, was ie nauwelijks te horen.
Een standaard WRX heeft een bescheiden achtervleugeltje en relatief weinig aan spoiler materiaal. Alleen de luchthapper op de motorkap verklapt wat er onder de kap ligt.

Extra onderhoud i.v.m. de turbo heb je niet. Wel is Subaru per definitie vrij duur met z'n onderhoud. Banden en remmen zijn hier debet aan. Wink

De brandstofkosten zou ik me meer zorgen om maken. 34

Een Impreza moet je aan staan. Of je vindt het niks, of je vindt het geweldig. Een BMW zou in dit geval een "veiligere" keus zijn.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

@puppet: ja dat is ook wel zo, die van dick zonder vleugel vind ik dus geweldig.
maar is de subaru ook veel duurder in onderhoud dan de BMW.

en brandstof vraag ik me zeker wel af, alleen als ik kijk naar verbruik van beide auto's is dat ongeveer gelijk. dan moet de scoob wel E98 hebben, maar zoals eerder berekend valt dat verschil mee. waarschijnlijk zal het verbruik met de scoob hoger gaan liggen omdat je hem wat vaker op zijn staart trapt.

oh ja, en de impreza is altijd droomauto geweest, dus hij staat me zeker aan, me vriendin vind de bmw mooier en dat vind ik ook belangrijk, maaaaruuuuh, wordt wel mijn auto hehdevil
plus als ik voor haar over een tijdje een 206 CC regel is ze ook blij.

impreza heeft naar mijn mening een hogere fun factor, als ik een nieuwe auto wil stel ik mezelf de volgende vraag ! je hoeft niet naar het geld te kijken, maar je moet er 1 van de twee kiezen. welke kies je ?Idea

Tja, ik ken de onderhoudsprijzen van BMW eerlijk gezegd niet zo goed, maar dat zal elkaar wel niet zo ver ontlopen inderdaad.

De meeste "meer-vermogens-auto's" lopen op Euro 98, dus op zich niet zo'n probleem.
Het verbruik gaat rap de verkeerde kant uit als je 'm op z'n staart trapt. In de regel valt het wel mee moet ik eerlijk zeggen. Nou moet ik ook toegeven dat wij er ondertussen al redelijk aan gewend zijn.

Mocht je hulp nodig hebben op je zoektocht, laat maar even weten. Ik weet nog wel een paar pointers/goede tips voor je en weet wel het
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

@jesse: daar heb je zeker gelijk in, maar dat is het ook, van deze twee weet ik dat ik me in beide auto's goed zou voelen en beide auto's met plezier zou hebben. dus nu moet ik op zoek naar alle voor en nadelen en dan een beetje voor mezelf overwegen wat ik doe. ik heb gelukkig nog wel even de tijd, maar heb ook nog nooit zo'n dure auto gehad, dus wil gewoon dat als het geld op me rekening staat dat ik het dan weet. natuurlijk ga ik dan ook beide auto's rijden om te kijken wat ik vind.

@puppet: idd maak ik me om benzineverbruik niet al te veel zorgen, anders zou ik een zuinige niet snelle auto zoeken. vandaar ook dat het deze twee zijn geworden, ze liggen op veel punten dicht bij elkaar. het zal dus een kwestie van smaak zijn, wat moeilijk wordt. ik neig wel nog steeds naar de scoob.

in feite komt het erop neer wat er met me huis gebeurt, ik heb me voorgenomen om voor de helft van de overwaarde een auto te kopen. het ziet er naar uit dat ik dus een 15K te besteden heb, maar goed, het moet eerst op me rekening staan.

en puppet, wanneer geld er is kom ik zeker langs, en dan maar niet hopen dat ik me vrouwtje met een geile blik aan kijk en dan kwijlend zeg "ik...wil.Drewl...een ...Drewl..STI..

Je bent van harte welkom. Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

Denk dat het verschil in verbruik klein is als je gaat gassen. Zolang je relaxed rijdt zal de BMW denk ik zuiniger zijn.



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.