welke auto zou je nemen?
Sorry Tigrau, zie net dat ik je hele topic vol zit te spammen. 34
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

Puppetmaster Wrote:Sorry Tigrau, zie net dat ik je hele topic vol zit te spammen. 34

hahahaha, het speelde op het randje van off- en ontopic.Wink

Puppetmaster Wrote:Vreemde aan deze discussie is wel, dat we zelf zo'n ding hebben gehad, maar je tegen blijft spreken dat we deze ervaring hebben gehad. Grappig, we hebben er toch een dikke 30.000 km in gestuurd... stupid

Je zegt het goed. E

Joh, je hebt gelijk. Ik weet nergens wat van. Geniet ervan...
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

Puppetmaster Wrote:Joh, je hebt gelijk. Ik weet nergens wat van. Geniet ervan...
Zat al te twijfelen m'n bericht te wijzigen in eenzelfde type reactie. Denk dat jij - net als ik - ook eigenwijs op je c.v. hebt staan Smile

braided Wrote:Zat al te twijfelen m'n bericht te wijzigen in eenzelfde type reactie. Denk dat jij - net als ik - ook eigenwijs op je c.v. hebt staan Smile

Nee, ik heb "ervaring" op mijn c.v. staan. Maar nogmaals, have fun...
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

nou, die van mij gaat 300
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

is inmiddels het testesteron niveau weer gedaald of moet ik hier gaan zeggen dat die van mij 30 cm is.

anyways... zoals al vermeld, de seat is geen optie, fwd en diesel, laat maar, is niet eens de discussie waard.

en mijn eigen mening over seat: sommige zien er leuk uit, maar geef me maar liever een jap of duitser.

dus mensen, prijs is iets omhoog gegaan, maar kom nou niet met FWD, dat leek me toch duidelijk.

Ik reageer daar in dit topic ook niet meer op, we gingen idd onnodig off. Heb om die reden mijn reactie (ik ben

Wat is het budget ongeveer? Ik moet eerlijk zeggen, we rijden nu een maandje in de WRX en mijn god, wat een bijzonder gave auto is dat! Wellicht is een STi iets buiten het budget, maar een 2003 WRX kun je tegenwoordig al voor een appel en een ei kopen.

[edit]
Op het SCN forum staat een 2003 WRX te koop met 320 pk voor zo'n 17.000 euro en zeer veel mooie mods.

[Image: GroteFoto-E4TOGUZW.jpg]
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

in zn eerste post staat tot maximaal 10.000Wink

lekker nog even door swifferen en alle negatieve dingen erbij nemen en even goed sparen.39
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

jolandaswift Wrote:in zn eerste post staat tot maximaal 10.000Wink

Jup... en later staat er dit:

tigrau69 Wrote:dus mensen, prijs is iets omhoog gegaan
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

misschien dat me budget zelfs 15k gaat zijn. 100% heb ik wannneer het huis verkocht is.

maar anyways, audi rs4 zeker wel optie qua specs, maar vind het niet de mooiste. verder moet ik nog kijken of ik die kan krijgen voor mijn budget.

@puppet: die heb ik idd al gezienDrewlDrewl, ik hou SCN scherp in de gaten en vind deze dus echt geweldig.
alleen wat ik heb begrepen is dat ze toch wel op euro98 moeten. en aangezien de impreza's al niet zuinig zijn weet ik niet of ik dat erg leuk ga vinden. ook is hij net iets buiten budget, maar als ik nu 17K had liggen dan was hij waarscijnlijk van mij en dan mogen de extra's erop blijven. snap niet dat hij em niet verkocht krijgt.

98 scheelt niet veel met 95, hooguit een cent of 5. Pak dat op een tank van 60 liter, dan heb je een verschil van
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

Hmm.. vind zelf de Impreza altijd net even te "loud", ga altijd iets meer voor onopvallend en liefst ook nog underdog. Dat eerste is zeker van toepassing op de Audi S-serie, de RS4 is erg duur en behoorlijk dik.

[quote=The Force]
98 scheelt niet veel met 95, hooguit een cent of 5. Pak dat op een tank van 60 liter, dan heb je een verschil van

Een Swift zal het nooit worden nee...

Kijk, een Impreza is in mijn optiek meer een hobby dan een auto om puur van a naar b te gaan.
En hobby's kosten nu eenmal iets. Het is en blijft een droom van mij om ooit zo'n auto te bezitten en te rijden. Verbruik is een aspect van de rekening, maar heb je zelf redelijk in de hand.
Onderhoud is iets anders, maar als je een Impreza goed onderhoudt is er ook bijna nooit iets mee.

Ga eens met een RS4 naar de dealer voor onderhoud, dan kun je je protemonnee ook trekken!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

Ik denk sowieso dat je een keuze moet maken tussen een snelle, leuke auto en een goedkope auto in onderhoud.

Het is altijd een wisselwerking - een Swift GTI Turbo, een opgevoerde AX GT of een Corsa 2.0i 16V is mits juist opgebouwd zuiniger dan een Impreza, maar daar moet je ook een hoop voor inleveren.

Als je een goedkoop bommetje wil, zoek dan eens voor een snelle kleine Importjapanner. Ik heb ooit een klein doosje (Subaru Vivio ofzo? Of een Daihatsu Cuore? weet niet meer precies wat het was) mogen aanschouwen dat origineel voorzien was van 15-kleps driecilinder met turbo

@braided, als je door de vorige pagina's heen kijkt, dan zie je dat hij geen importauto wil ivm het stuur aan de verkeerde kant. Zzzz

Daarnaast blijven die swiftjes, axjes en corsa's oude auto's en dat was ook niet de bedoeling Wink

Iedere beurt voor je Audi kost je ongeveer een swift devil haha

Maar je weet met auto's uit dit segment dat je ze niet moet kopen omdat je graag zuinig wil rijden en goedkoop uit wil zijn met onderdelen enz.. Wink
Ik ga hierin mee met The Force, hobby's kosten geld Smile

Die impreza is zeker een plaatje 39
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??

tigrau69 Wrote:als je het zo bekijkt dan maakt het niet veel uit. het ging er mij meer om dat ik kan rekenen op een verbruik van 1:10 of zelfs 1:8. had dus zoiets van als ik dan ook al 98 moet tanken en dan is de impreza al niet een goedkope auto in inderhoud.

Tja... de benzinekosten moet je voor lief nemen ben ik bang. We rijden nu net een maandje de STi, maar als we 1 op 7 halen, gaat de vlag uit. 34
Op langere stukken zal het wel wat beter worden overigens. Tussen de 1 op 8 en 1 op 10 is inderdaad een goede schatting.
Tja, het is maar net wat je er voor over hebt.

Die witte is inderdaad schitterend! En voor dat geld... mmm.... Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.