Veranderingen op het forum
hardcore Wrote:ik vraag me trouwens af zou ik lid mogen worden met een andere auto?

iedereen mag en kan lid worden...kijk maar naar mijn.
het enigste is dat je nooit in aanmerking komt voor op een event te staan.
maar de club steunen mag en kan altijd ...ook zonder suzuki.
houdoe en bedankt!!!!!

http://gtracer.net/profiles/alfaracer

Er zijn meerdere mensen die geen suzuki hebben en toch lid zijn. Of ze hebben een ander merk auto erbij, dat je niet op een event mag staan tuurlijk wel maar dan niet onder de STCstand wel op de parkeerplaatsBiggrin.

Maar als ik over een paar jaar een suzuki motor heb mag ik dan wel op een event staan onder de STCstand? Of is STC puur op auto's gericht?

Aangezien ik motorgek ben en over een paar jaar een GSX-R 1000 wil kopenWink



Maar zonder gekheid ik had al verwacht dat deze topic was gesloten. Voor mij is het duidelijk jammer voor de forumleden klaar, en idd als je wilt ouwehoeren kan je altijd een eigen forum beginnen.

mmm..paar weken op vakantie en meteen ingrijpende verandering op de site..geen cafe meer..

Vind het persoonlijk jammer dat het moet, aan de andere kant wel begrijpelijk. Zat de laatste tijd al minder op et forum door de onnodige en onzin verhalen op et forum..

MAAR: Is er misschien nog wel een mogelijkheid om bepaalde onderwerpen uit het cafe ook voor forumleden open te stellen?
Hiermee bedoel ik onder andere het topic met mooie swiffer pic's en het filmtopic?

Misschien kan hier nog eens naar gekeken worden?

Het zal in ieder geval rustiger worden op het forum wat waarschijnlijk ook de bedoeling zal zijn..
39

bacardibal Wrote:iedereen mag en kan lid worden...kijk maar naar mijn.
het enigste is dat je nooit in aanmerking komt voor op een event te staan.
maar de club steunen mag en kan altijd ...ook zonder suzuki.


Precies ik steun de club ook met mijn seat ibizaTongue anyways gezelligheid is niet merk gebonden lijkt mij. Maar ja we blijven mensen hoor dus menings verschillen zullen er altijd blijven.
[Image: ganjauserbar.gif]

wat zielig zeg haalen ze het cafe weg omdat je dan member moet wezen .

hebben jullie geld te wijnig ofzo ?
ik vindt het een beetje lullig

Sjonge als je dit topic ook maar een beetje gelezen had, wist je dat het helemaal niet om het geld ging...

Snelle Jelle Wrote:Sjonge als je dit topic ook maar een beetje gelezen had, wist je dat het helemaal niet om het geld ging...

dat zou ik ook zeggen 34

gifgroenswift Wrote:wat zielig zeg haalen ze het cafe weg omdat je dan member moet wezen .

hebben jullie geld te wijnig ofzo ?
ik vindt het een beetje lullig

Vind het prima dat je je mening geeft maar als je dat doet zorg dan ook dat je weet w
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]

wat komt er voor al die regeltjes terug ?

bacardibal Wrote:poe poe ...wat een gezeik.

en van wie!!! daarom dus dit besluit.
forumlid....en je bent er nu niet mee eens...wij houden je niet hier....je bent vrij om ergens anders te gaan ouwehoeren.
loop hier nu niet te zeiken...dit is onze keuze en we zullen dit ook niet meer terug draaien.
het is dit of compleet de stekker eruit.
En aangezien de leden hier goed op reageren, hebben wij ons doel bereikt.
zo zoals al eens eerder een mede bestuurslid heeft geroepen ....

deal with it !!

kun je dit niet ....lekker zelf een forum openen met veel cafe topic,s.


en nogmaals.......goed lezen wat hierboven staat.
en bedankt.
houdoe en bedankt!!!!!

http://gtracer.net/profiles/alfaracer

Unity_Respect1982 Wrote:wat komt er voor al die regeltjes terug ?

tevreden STC ledenWink

niet zeiken over iets dat gratis is
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

net of het nut heeft om ineens het cafe weg te haalen
daar krijg je echt niet meer members van ofzo .
het wordt er ook niet leuker op?
het lijkt denhaag wel die verzinnen ook altijd van die domme acties.

het maakt me ook niks uit ik vindt het persoonlijk gewoon helemaal nergens op slaan maarja lekker boeind

gaat aleen wel hard achteruit op het stc forum 34

Voor forum-leden wel jah, voor club-leden word het alleen maar beterWink En daar gaat het omIdea

Men moet een gegeven paard niet in de bek kijkenIdea

gifgroenswift Wrote:het wordt er ook niet leuker op?
Voor jou misschien niet, maar voor degene voor wie dit forum opgezet is en onderhouden wordt, de clubleden, wordt het wel leuker, zie eerdere reacties.

Dus tenzij iemand nog echt iets nuttigs toe te voegen heeft, kan ik wel concluderen dat deze discussie over is.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»

HAHA ik moet ineens denken aan de belastingdienst.

Maar dan precies andersom voor hier.

Makkelijker kunnen we het niet maken, wel leuker. 34

Sorry, ik vind het allemaal zinloos om nog er tegenin te gaan. Straks ben ik weer clublid, kan ik kijken of het idd gezellig is geworden. Wie weet blijf ik dit keer langer lid.

Want omdat het ongezelliger werdt was precies de reden om geen lid meer te blijven. Wellicht het nu opgelost is is er nu weer een reden om lid te worden.

een korte vraag topic zou misschien toch nog wel handig zijn...
Sorry... Ik verkoop alleen ijs!




''Winnaar: Quote van de maand November"

Die is er Idea

De "stel-een-vraag-aan-het-bestuur" topic.
Of bedoel je een topic over vragen in het algemeen?
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het met Gifgroenswift eens ben.
Ben een tijdje niet meer op het forum geweest, merendeel door al het geouwehoer en gezeik op elkaar, en als het puntje bij paaltje komt zijn we weer poeslief en aardig tegen elkaar, blijkt dat er dus weinig verandert is in een half jaar dat ik "weg" ben geweest.

Topics omzetten alleen voor leden lijkt mij niet de oplossing, en zeker niet om zo "de leden het meer naar hun zin te maken".
Blijkt dus maar dat de niet leden steeds minder te vertellen hebben en minder serieus genomen worden.
Unity & Respect......................maar alleen bij betaling van een lidmaatschap.


Just my 2 cents

I'm off again....

nonsens Wrote:Die is er Idea

De "stel-een-vraag-aan-het-bestuur" topic.
Of bedoel je een topic over vragen in het algemeen?

nee net als dat er in het cafe was... zodat je niet bij iedere korte vraag een topic hoeft open te gooien...
Sorry... Ik verkoop alleen ijs!




''Winnaar: Quote van de maand November"

Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel antwoorden zijn al eens gegeven en te vinden via de zoekfunctie. En er zijn meer bronnen voor informatie dan het STC forum.
Kan je het echt niet vinden dan mag je wat mij betreft gewoon een topic openen. Maar als je het antwoord hebt, vraag dan wel even om een slotje.

@cipher: Ik kan me wel in jouw conclusie vinden.42
Geen Suzuki meer.



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.