Veranderingen op het forum
tigrau69 Wrote:betekent dus dat een ieder hier die dan die 40 euro neertelt overal kan komen en posten, dus dan heb je nog steeds hetzelfde probleem.

Daarom ben ik voor keuring voor goedgedrag: Halfjaar keurig Forumlid dan kom je pas in aanmerking om clublid te worden. ( Drastische maatregelen maar kan heel goed werken)

tigrau69 Wrote:wil niemand tegen de schenen schoppen maar komt een beetje over als gemakzucht van de mods om minder aan het forum te moeten doen.

Dat dacht ik dus ook, maar deze maatregelingen zijn er echt gekomen omdat het een puinhoop was.

Ik begrijp de beslissing van het bestuur en de mods.


Wat ik jammer vind is de aangeboden/gevraagd topics dat zou wel weer eens goed nagekeken worden want dat mag/kan beter.42

Cipher Wrote:Oftewel, je wil alles maar een ander mag er voor betalen?
Ik hoef helemaal niet alles, de 3 topics die ik net noemde uit cafe zijn voor mij de enige reden om daar te kijken.

[quote=Dr.Insane]
Waarom niet??
Als je naar de discotheek gaat voor gezelligheid,betaal je toch ook entree.
En dit is "maar"
Q.V.D.M. winnaar maart 2008

The Whisper Wrote:Er zullen wel weer bepaalde personen fel gaan reageren op hetgene wat ik ga zeggen. Ik heb persoonlijk meer last van bepaalde clubleden dan van niet clubleden, vaak denigrerende en bijdehandte opmerkingen omdat ze toch alles wel "weten".


Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb veel van dit forum opgestoken, maar ik vind de recente koersverandering maar niks. Ik rond hier nog netjes de door mij georganiseerde groupbuy af, maar of ik daarna nog zin heb om hier actief aanwezig te zijn is een 2e.


fel reageren hoeft niet...
berijp je heel erg goed...maar begrijp ons nu ook...
als wij dit niet hadden gedaan was er geen forum en club meer geweest.
dus vandaar onze keuze om het zo te doen.
helaas maar jammer het moet zo...we hebben alles geprobeert niks hielp dus dan maar de knoop doorhakken.
houdoe en bedankt!!!!!

http://gtracer.net/profiles/alfaracer

bacardibal Wrote:dus dan maar de knoop doorhakken.


Moest een grote knoop zijn geweest danWink34

bacardibal Wrote:fel reageren hoeft niet...
berijp je heel erg goed...maar begrijp ons nu ook...
als wij dit niet hadden gedaan was er geen forum en club meer geweest.
dus vandaar onze keuze om het zo te doen.
helaas maar jammer het moet zo...we hebben alles geprobeert niks hielp dus dan maar de knoop doorhakken.

ik wil het best begrijpen, maar kan er dus geen touw aan vastknopen.Puzzled
misschien omdat ik nog maar een jaartje actief ben hier, maar waar blijft dan de uitleg van jullie kant???
sorry dat ik hier nu zo vaak op reageer, maar geloof me, dat komt alleen omdat ik gigantisch baal van de veranderingen, puur omdat ik net lid wilde gaan worden, had zelfs het formulier al helemaal ingevuld. nu zie ik dat niet meer zitten om wat ik hiervoor allemaal gemeld heb.
daar wordt door geen enkele mod op gereageert.
ik zie dus niet in waarom (goede) forumleden worden benadeeld. dit kan dus ook door wat ik al eerder zei, aspirantlidmaatschap of een goedgedragregel.
maar tot nu toe hoor ik niks van jullie kant, enige reden die jullie geven is dat de meeste overlast van forumleden komt, prima, maar er zijn vele clubleden die zich ook niet aan de regels houden.
heb vanaf het begin al gemerkt dat clubleden worden voorgetrokken, maar ik vind dit te ver gaan. maak er dan maar een gesloten club van.
eventueel mag er ook naar me ge-pb worden.
en de laatste vraag is dan: waarom zou ik nu nog lid worden onder deze omstandigheden?
want ook als clublid zal ik erdoor benadeeld worden dat bvb een how-to low-budget velgen renoveren (geplaats door een forumlid) dus niet meer geplaatst kan worden.
en wat ik ook als reden gaf, het is nu een stuk stiller en saaier hier. geen pluspunten dus.

In"Stel een vraag aan het bestuur/mods topic, had ik gevraagd of er een caf

Mensen, uit eerdere ervaringen heb ik gemerkt dat het hier GEEN nut heeft om te zeiken over beslissingen.

Ik herhaal, het heeft GEEN nut.
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114


Quote:maar tot nu toe hoor ik niks van jullie kant, enige reden die jullie geven is dat de meeste overlast van forumleden komt, prima, maar er zijn vele clubleden die zich ook niet aan de regels houden . heb vanaf het begin al gemerkt dat clubleden worden voorgetrokken, maar ik vind dit te ver gaan. maak er dan maar een gesloten club van.
eventueel mag er ook naar me ge-pb worden.
en de laatste vraag is dan: waarom zou ik nu nog lid worden onder deze omstandigheden?

Moeten mensen worden overgehaald om bij een culb te komen??

Nee je moet juist willen! En het leuk vinden. Jij wil eigenlijk geen 40 euro betalen. Jij wil eigenlijk alles lekker graties zoals de rest van alle Nederlanders.

Nee dit forum en de club kost een hoop geld daarvoor wil ik wel wat betalen!

En geloof als clublid heb je PRECIES dezelfde regels. Ik heb het zelf ervaren! En hoe en waarom? Tjah dat hangt gelukkig niemand je aan je neus!

En voortrekken? Tuurlijk ik betaal ergens voor jij niet DAAROM heb ik meer rechten! En dat is echt niet qua misdragen!


Quote:want ook als clublid zal ik erdoor benadeeld worden dat bvb een how-to low-budget velgen renoveren (geplaats door een forumlid) dus niet meer geplaatst kan worden.

Geloof me die how-to's daar worden we hard om uitgelachen die bijde van die velgen!

Ik zag het laatst op een ander forum langskomen (nee niet grunnmeet) en daar werd veel om de "manieren van maken" gelachen. Dus zoveel meerwaarde heeft dat niet.

Mocht iemand het doen met veel ervaring en waar de resultaten van bekend zijn oke! Maar voor het eerst met teveel vrije tijd een foto camera nee sorry je brengt veel andere mensen op slechte idee

Iedereen riep: het forum gaat naar de klote, mods doe er wat aan.
Mods doen er wat aan, is het nog niet goed..
Daar word ik nou echt moe van.

Tuurlijk het forum is anders dan 2/3jaar geleden maar er is genoeg gebeurd in de tussentijd waardoor men tot deze beslissing is overgegaan. Over nagedacht is er dus zeker.

Wil je het gehele forum lezen dan zal je lid moeten worden.
Wil je dat niet, dan zal je met de helft genoegen moeten nemen.
Het is graag of niet en de keus is aan jezelf.
Niemand word gedwongen om lid te worden.
Ga dan niet lopen zeiken over de manier waarop dit tot stand is gekomen want het is ruim van te voren aangegeven.

Kom ook niet met idiote vragen aan als: "Mag het algemeen topic als cafe dienen?"
Als dat het geval was werd het wel het cafe genoemd.
Aangezien dat niet het geval is zijn dat zinloze vragen.
Truukjes zijn er altijd maar daar zijn mods voor.
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]

[quote=Unuki]
[quote]maar tot nu toe hoor ik niks van jullie kant, enige reden die jullie geven is dat de meeste overlast van forumleden komt, prima, maar er zijn vele clubleden die zich ook niet aan de regels houden . heb vanaf het begin al gemerkt dat clubleden worden voorgetrokken, maar ik vind dit te ver gaan. maak er dan maar een gesloten club van.
eventueel mag er ook naar me ge-pb worden.
en de laatste vraag is dan: waarom zou ik nu nog lid worden onder deze omstandigheden?
[/quote]

Moeten mensen worden overgehaald om bij een culb te komen??

Nee je moet juist willen! En het leuk vinden. Jij wil eigenlijk geen 40 euro betalen. Jij wil eigenlijk alles lekker graties zoals de rest van alle Nederlanders.

Nee dit forum en de club kost een hoop geld daarvoor wil ik wel wat betalen!

En geloof als clublid heb je PRECIES dezelfde regels. Ik heb het zelf ervaren! En hoe en waarom? Tjah dat hangt gelukkig niemand je aan je neus!

En voortrekken? Tuurlijk ik betaal ergens voor jij niet DAAROM heb ik meer rechten! En dat is echt niet qua misdragen!


[quote]want ook als clublid zal ik erdoor benadeeld worden dat bvb een how-to low-budget velgen renoveren (geplaats door een forumlid) dus niet meer geplaatst kan worden.[/quote]

Geloof me die how-to's daar worden we hard om uitgelachen die bijde van die velgen!

Ik zag het laatst op een ander forum langskomen (nee niet grunnmeet) en daar werd veel om de "manieren van maken" gelachen. Dus zoveel meerwaarde heeft dat niet.

Mocht iemand het doen met veel ervaring en waar de resultaten van bekend zijn oke! Maar voor het eerst met teveel vrije tijd een foto camera nee sorry je brengt veel andere mensen op slechte idee
Q.V.D.M. winnaar maart 2008

Ik maak me geen zorgen om de wijzigingen, wel nog in discussie met een klein verzoek.

Als jullie denken dat het een goede zet is(waar ik niet aan twijvel)39 dan heb ik er geen problemen mee.

Ik kan me best voorstellen dat een club op een gegeven moment te groot wordt, en jan en alleman zeg maar gaat aanmelden (heb in die korte tijd al verschillende minderjarigen met maxicosi's,traptrekkers, buggy's voorbij zien komen45

Snap alleen niet waarom sommige dingen zo moeilijk moeten gaanPuzzled maar dat zal uiteraard ook wel goedkomen denk ik42

[quote=Unuki]

Moeten mensen worden overgehaald om bij een culb te komen??

Nee je moet juist willen! En het leuk vinden. Jij wil eigenlijk geen 40 euro betalen. Jij wil eigenlijk alles lekker graties zoals de rest van alle Nederlanders.

Nee dit forum en de club kost een hoop geld daarvoor wil ik wel wat betalen!

En geloof als clublid heb je PRECIES dezelfde regels. Ik heb het zelf ervaren! En hoe en waarom? Tjah dat hangt gelukkig niemand je aan je neus!

En voortrekken? Tuurlijk ik betaal ergens voor jij niet DAAROM heb ik meer rechten! En dat is echt niet qua misdragen!


[quote]want ook als clublid zal ik erdoor benadeeld worden dat bvb een how-to low-budget velgen renoveren (geplaats door een forumlid) dus niet meer geplaatst kan worden.[/quote]

Geloof me die how-to's daar worden we hard om uitgelachen die bijde van die velgen!

Ik zag het laatst op een ander forum langskomen (nee niet grunnmeet) en daar werd veel om de "manieren van maken" gelachen. Dus zoveel meerwaarde heeft dat niet.

Mocht iemand het doen met veel ervaring en waar de resultaten van bekend zijn oke! Maar voor het eerst met teveel vrije tijd een foto camera nee sorry je brengt veel andere mensen op slechte idee

[quote=musQ]
In"Stel een vraag aan het bestuur/mods topic, had ik gevraagd of er een caf
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»

Biertje !?

45
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]

dapo1981 Wrote:Biertje !?

hahaha39,

maar sorry, niet schrikken, maar drink geen alcohol

haha nieuw cafe topic gestart hier?34

nee vind het idd jammer dat we niet meer een beetje slap kunnen ouwehoere...
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

genoeg fora's waar dat wel kan toch...of via MSN.

sterker nog, in Nederland bestaan nog steeds ECHTE ouderwetse caf
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

jammer dat je dan zover moet rijden om over dezelfde interesses wilt praten....Zzzzheeft weinig nut
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

daar heb je een auto voor gekocht toch42

dit is een autoforum, het caf
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.