Veranderingen op het forum
#81
Je kan natuurlijk ook iedereen op de hoogte brengen door je topic aan te passen Smile

#82
ik denk dat daar wel een punt aan zit..
als je je bericht aanpast komt het topic namelijk niet opnieuw bovenaan te staan (was voorheen altijd zo, weet niet of dat is veranderd met de nieuwe indeling).

als clublid plaats ik een nieuw berichtje in mn topic en automatisch staat deze weer bovenaan.
"Gewoon, omdat het kan"

#83
OF je vraag een moddereter om je topic te kicken en wat toe te voegen via PBIdea

#84
Als je een bericht plaatst in je eigen verkoop of aangeboden topic komt deze gewoon boven aan.
Titel aanpassen is niet zo zinvol vind ik, het gaat om de inhoud als men echt geintresseerd is, zullen ze gewoon je verkoop of aangeboden topic ff moeten door lezen.
Tevens is dat een stuk prettiger lezen want er staat geen geklieder in van andere forum gebruiker met doelloze opmerkingen en reacties.

@ unuki

als je alles aan mods gaat vragen mag je er nog wel 10 inhuren. 37
denk niet dat het een taak is voor de mods om je eigen topic te kicken. eerder om de boel in gaten te houden en slotjes te plaatsen etc.
straks verkopen 20 mensen iets of heel veel mensen en zijn de mods er fulltime mee bezig Zzzz

Je kunt gewoon beste rechten plaatsen voor de eigenaar en mods lezen wel alsie op slot kan of niet. (of pb je naar de mods)
is volgens mij het makkelijkst en het beste aangezien dat iedereen het wel kan lezen en niet negatief wordt benadeeld of je nou clublid bent of niet.

partijen kiezen kun je het best mijden is mijn visie dan.

#85
tjah als je het aan mods geeft weet je zeker dat het goed gaatIdea

Nou ja je kan er vanuit gaan niet alles gaat goed.

Gewoon voor iedereen in het aangeboden topic. Je eigen topic mag je aanmaken voor de rest mods kunnen wijzigen en kicken!

Weet je ZEKER dat het overzichtelijk blijft. Als voorbeeld het VW forum! Lekker overzichtelijk!

En extra mods? moet geen probleem zijn ik weet zo mensen die het graag zouden willen doen, alleen mocht er een nieuwe mod genomen worden neem wel iemand die al lange tijd hier rond hangt

#86
uhm gaat het dan wel eens fout?
tevens zijn de mods er ook om mocht net fout gaan dit op te lossen.
en wat betreft het kicken kan ik me nu wel jouwn visie indenken.

Strax hebben we een kickwedstrijd opt forum 34 doe ma niet dan neej.wijzigen moet de gebruiker zelf kunnen doen dat werkt het beste en het fijnst en is net zo overzichtelijk.
maar jah mods nemen de beslissingen..

#87
ligt het nou aan mij of heeft het forum een beetje een negatieve domper gekregen.
ik bedoel dat als je reacties hier leest van mensen die alleen forumlid zijn maar die zeker wel een toegevoegde waarde hebben voor het forum. ik moet zeggen dat ik het er niet positief uit vind zien en dat het mij nu twijfels geeft om lid te worden. zoals ik had gezegd wilde ik als mijn auto door de apk kwam lid worden.
krijg nu een beetje een kil gevoel bij wat eerst een gezellig forum was en nu een beetje stil lijkt.
misschien ligt het aan mij of misschien heeft het even een wenperiode nodig.
het heeft mij in ieder geval laten beslissen om nog geen lid te worden en eerst maar even aankijken hoe het loopt.

wat vinden jullie?

#88
k denk dat het offtopic gedeelte heel erg veel gezelligheid weg haalt... achja we zullen het wel zien
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

#89
ik begrijp wel dat er mensen zijn die dingen verzieken maar daar zijn andere oplossingen ook toe te passen.

waarom niet een forumlid die bvb een half jaar goed gedrag vertoont gewoon meer rechten geven.
om nu tegen mensen die hier al langer rondopen te zeggen van we sluiten een hele zooi voor je.
bvb hardcore, die dus idd een goede reden heeft om geen lid te zijn, die moet maar in zijn wie=wie zijn audioprojecten doen, hetzelfde geld voor bvb ploppie en nog wel anderen.
ik heb het op andere forums ook op die manier zien gebeuren en ook bij clubs. als jij in de KNPV(politiehondentraining) wil, moet je eerst een club vinden waar je lid mag worden en dan ben je eerst aspirant-lid.

snap dat het gaat om misdragingen van mensen en ook van mij zijn er wel eens berichten gedeeltelijk verwijderd omdat ik te ver ging. dat vond ik een prima oplossing, dan stuurde ik een pb naar de mod om opheldering te vragen en verder was er niks aan de hand.
wat is daar mis mee?
wat is er mis met mensen waarschuwen en eventueel tijdelijk bannen?

we zijn allemaal mensen en je kan mij niet vertellen dat de problemen alleen door forumleden werden veroorzaakt, ook van clubleden zie je reacties op een verkooptopic van "zonde dat je em wegdoet".
en een clublid die een wie=wie aanmaakt voor zijn baby is wel okay, en vervolgens nog meer topics opent over alleen de baby. dat vind ik al helemaal niet op een auto-tuning forum thuishoren. maar dat wordt wel toegestaan.

#90
hardcore Wrote:k denk dat het offtopic gedeelte heel erg veel gezelligheid weg haalt... achja we zullen het wel zien

Ja he san vindt ik nouw ook Tongue

Ik heb eindelijk weer internet en het is 1 saaie boel hier anders kon je nog wel eens lachen hier

#91
Unuki Wrote:Als voorbeeld het VW forum! Lekker overzichtelijk!
Net als VW's zelf dus, het werkt zoals het moet, maar voor de rest is er geen ruk aan...

Trouwens niet een idee voor het verkoopgedeelte om wel zelf in je eigen topic te kunnen posten? Zoals ik nu heb met mijn groupbuy voor knipperlichten, ik kan geen statusupdates geven en ik heb geen tijd/zin om iedereen een pm te gaan sturen over dingen als "ze zijn besteld" "er is vertraging in de verzending vanwege douane" "ze zijn binnen" enz.

Mis ook wel bepaalde cafe items, nu kan je niet meer vol trots vertellen dat je weer eens een golfje hebt strontgetrokken of dat je de auto van een forumgebruiker bent tegengekomen.

Het is jullie volste recht om het forum in te delen zoals jullie willen, maar ik denk dat het er alleen maar chaotischer van wordt. Topics en/of vragen die eerst gewoon in het cafe gedeelte werden gedumpt zullen nu in allerlei secties gaan komen. Of het wordt een uitgestorven forum met 10 leden die af en toe eens een keer de moeite nemen om een post te maken.

Ikzelf heb niet de behoefte om lid te worden, ik hoef geen club stickers op mijn auto, op een meeting zul je mijn zelden tot nooit tegenkomen en op fora als teamswift vind je veel meer info over 1.0 motoren (hier is het standaard antwoord "gooi er en gti blok in of koop een gti". Dan blijft het cafe gedeelte op dit forum over voor mij als enige reden om lid te worden. En zeg nou zelf, je gaat toch geen 40 euro per jaar betalen om af en toe een berichtje te plaatsen op een forum, of ben ik nou gek?
Q.V.D.M. winnaar maart 2008

#92
The Whisper Wrote:Trouwens niet een idee voor het verkoopgedeelte om wel zelf in je eigen topic te kunnen posten? Zoals ik nu heb met mijn groupbuy voor knipperlichten, ik kan geen statusupdates geven en ik heb geen tijd/zin om iedereen een pm te gaan sturen over dingen als "ze zijn besteld" "er is vertraging in de verzending vanwege douane" "ze zijn binnen" enz.
Persoonlijk zie ik dat soort berichten liever in het eerste bericht van een topic staan. Zodat ik niet een pagina of 4 moet doorbladeren voor de huidige status. Zelfde geld overigens voor een project.

The Whisper Wrote:Mis ook wel bepaalde cafe items, nu kan je niet meer vol trots vertellen dat je weer eens een golfje hebt strontgetrokken of dat je de auto van een forumgebruiker bent tegengekomen.

...

Ikzelf heb niet de behoefte om lid te worden, ik hoef geen club stickers op mijn auto, op een meeting zul je mijn zelden tot nooit tegenkomen en op fora als teamswift vind je veel meer info over 1.0 motoren (hier is het standaard antwoord "gooi er en gti blok in of koop een gti". Dan blijft het cafe gedeelte op dit forum over voor mij als enige reden om lid te worden. En zeg nou zelf, je gaat toch geen 40 euro per jaar betalen om af en toe een berichtje te plaatsen op een forum, of ben ik nou gek?
Oftewel, je wil alles maar een ander mag er voor betalen?
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»

#93
Quote:En zeg nou zelf, je gaat toch geen 40 euro per jaar betalen om af en toe een berichtje te plaatsen op een forum, of ben ik nou gek?

Waarom niet?? Puzzled
Als je naar de discotheek gaat voor gezelligheid,betaal je toch ook entree.
En dit is "maar"
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033

#94
The Whisper Wrote:
Unuki Wrote:Als voorbeeld het VW forum! Lekker overzichtelijk!
Net als VW's zelf dus, het werkt zoals het moet, maar voor de rest is er geen ruk aan...

Gezelligheid hoeft toch niet in het aangeboden topic? Kom op man! Ik ben een mk1 rijder. Veel heeft niet op mij van toepassing, maar ik moet door dat domme gelul van mensen zoals jou heen kijken om te vinden wat ik zoek!!

Gezellig? Misschien, maar overzichtelijk NEE. Veel mensen hebben dingen liggen die verkocht moeten worden, maar door dom gelul in topic hun dingen niet kwijt raken!

Gezelligheid doe je in het Cafe, een wie is wie of een meeting topic!!

En als je zo graag gezelligheid wil? Prima lap 40 euro en ga lekker in het cafe lopen rommelen! Maar NEE het mag geen geld kosten....

#95
Het enige nadeel is dat je als ''niet betalend club-lid'' niet je eigen aangeboden/verkoop topic kunt kicken..

Stel je hebt een onderdeel verkocht, dan kan je dit mooi in je beginpost zetten maar je topic zal hierdoor niet weer bovenaan komen te staan..

+ het onderdeel ''Stel een korte vraag'' mis ik een beetje.. Wellicht is het handig om die ergens anders neer te zetten om te voorkomen dat er straks 100 topics uit de grond komen waar een vrij simpel antwoord op te geven is..
[Image: 2wn2tdg.jpg]

#96
gewoon je eigen topic rapporteren en aangeven wat er mis is.

Binnen een uur is er altijd wel een modder-etter online word het direct gewijzigt34

#97
Unuki Wrote:gewoon je eigen topic rapporteren en aangeven wat er mis is.

Binnen een uur is er altijd wel een modder-etter online word het direct gewijzigt34

Beetje een uitgebreide manier Tongue
Wellicht kan er iets ontwikkeld worden, een knop ofzo, waarmee je je maximaal 1x per week je topic kan uppen oid?.. Smile
[Image: 2wn2tdg.jpg]

#98
beter goed als niet!

En mocht het niet gaan extra personeel in dienst nemen34 Meer moderaters is meer controle en dan weet je zeker dat het goed zit!

#99
Unuki Wrote:beter goed als niet!

En mocht het niet gaan extra personeel in dienst nemen34 Meer moderaters is meer controle en dan weet je zeker dat het goed zit!

True True!
Niet dat het mij allemaal zoveel uitmaakt Tongue Maar snap dat sommige forum users zich hier wel aan storen Tongue
[Image: 2wn2tdg.jpg]

mij gaat het dus zeker niet om die 40 euri, en volgens de mod's is deze actie niet om geld te verdienen door meer leden te trekken dus is dat ook geen argument.

wat ik dus nog steeds niet begrijp is dus dat je als clublid wel al die rechten kan hebben. betekent dus dat een ieder hier die dan die 40 euro neertelt overal kan komen en posten, dus dan heb je nog steeds hetzelfde probleem.
wat gebeurt er dan met een clublid die zich niet aan de regels houd. Unuki (niet persoonlijk, gewoon voorbeeld), dan krijg je straf.
dus wat ik al zei, ook clubleden houden zich niet aan de regels.
dit is gewoon het probleem verschuiven, want nu moeten de mod's weer in de gaten gaan houden wat er door forumleden aangeboden wordt en hier goedkeuring voor geven.

dus wederom ik snap nog steeds niet. waarom deze maatregelen? wat is de toegevoegde waarde dat een forumlid niet een how-to kan posten?
staan er genoeg tussen die wel nuttig zijn.
wil niemand tegen de schenen schoppen maar komt een beetje over als gemakzucht van de mods om minder aan het forum te moeten doen. begrijp me niet verkeerd, weet dat dit naast je werk een hele drukke taak is, maar dan kan ik ook zeggen, begin dan geen forum of wordt geen mod.
het meest stoor ik me nog aan de opmerking "helaas moeten de goed onder de slechte lijden". dat kreeg je ook al op de basisschool te horen en slaat nergens op. de slechte aanpakken, daar bereik je wat mee.
ik ben zelf hier ongeveer een jaartje actief, heb me in principe altijd netjes gedragen op een 1 a 2 incidenten na. (we hebben allemaal wel eens een baaldag). waarom mag ik en vele anderen nu dan lijden onder deze maatregelen?

heeft de club geld nodig, prima, maak ik die 40euro over en wordt lid, maar daar zijn deze veranderingen niet voor nodig.
voor de rest vind ik het raar, de meeste forums zijn gewoon open.
en idd op de meeste forums vind je dan ook dezelfde problemen als hier, off-topic gelul, verkeerd geplaatste berichten enzovoort...
en dan zeg ik: als je je hier al zo mateloos aan stoort, hoe hou je het dan in hemelsnaam in het verkeer uit.( en ja, soms is het idd vervelend, maar dat is een mug in je kamer als je wil slapen ook totdat je er een olifant van maakt en dus niet aan je nachtrust komt. gewoon licht aan, mug zoeken, doodmaken, zoeken of er nog meer zijn, ook doodmaken, en dan lekker slapen=> het probleem aanpakken).



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.