Veranderingen op het forum
#61
Sorry hoor jongen ik ben bijna altijd van de weinige geweest die zich netjes gedroeg en nog steeds doet.

Jou reactie tegen mij is op nergens gebaseerd.

Ik wil gewoon weten; waarom en gaat er nog iets versoepeld worden?


Ik vind het nogal laf om mij nu als pispaal te gebruiken als ik voor de ene keer in die paar jaar tijd eens kritisch bent. En nogal teleurgesteld bent hoe het zo kon gebeuren dat er alleen via drastische manieren een halt geroepen kan worden aan de vervuiling van het forum door meerdere forumleden.

Mensen die wel netjes waren zijn nu de dupe. Ik vind het gewoon klote dat het zo moet, ik ben eindelijk weer eens actief en dan gebeuren er dit soort dingen.


Het enigste waarom ik ooit lid was, was niet omdat ik dan meer kon op het forum nee dat was om 1 de club te steunen, 2 de meetings, 3 trots op de suzuki en trots dat ik bij een club hoorde.

#62
musQ Wrote:Sorry hoor jongen ik ben bijna altijd van de weinige geweest die zich netjes gedroeg en nog steeds doet.

Jou reactie tegen mij is op nergens gebaseerd.

Ik wil gewoon weten; waarom en gaat er nog iets versoepeld worden?


Ik vind het nogal laf om mij nu als pispaal te gebruiken als ik voor de ene keer in die paar jaar tijd eens kritisch bent. En nogal teleurgesteld bent hoe het zo kon gebeuren dat er alleen via drastische manieren een halt geroepen kan worden aan de vervuiling van het forum door meerdere forumleden.


ik basseer het niet op jou, ik geef een voorbeeld.
en waar maak je je druk om, het is maar een site.
Dan wordt je toch gewoon lid als je het zo erg vind.

#63
junior Maffia Wrote:
musQ Wrote:Sorry hoor jongen ik ben bijna altijd van de weinige geweest die zich netjes gedroeg en nog steeds doet.

Jou reactie tegen mij is op nergens gebaseerd.

Ik wil gewoon weten; waarom en gaat er nog iets versoepeld worden?


Ik vind het nogal laf om mij nu als pispaal te gebruiken als ik voor de ene keer in die paar jaar tijd eens kritisch bent. En nogal teleurgesteld bent hoe het zo kon gebeuren dat er alleen via drastische manieren een halt geroepen kan worden aan de vervuiling van het forum door meerdere forumleden.


ik basseer het niet op jou, ik geef een voorbeeld.
en waar maak je je druk om, het is maar een site.
Dan wordt je toch gewoon lid als je het zo erg vind.



o dat komt misschien nog wel ja, eerst maar eens bezig zijn met me nieuwe job en opleiding.

#64
musQ schreef:
Nou via PB houd het wel "schoner" maar het is van de zotte dat je geeneens kan reageren op een te koop of gevraagd topic. Stel een koper bied iets aan, ik wil iets vragen wat er niet op zijn beginpost staat maar wel belangrijk is voor eventuele medebieders.


Nee dan moet je via PB de aanbieder op attent maken dat hij zus en zo erbij wilt schrijven wat belangrijk kan zijn voor de verkoop of voor de aankoop. Een beetje vreemd mensen, gewoon weg niet over nagedacht.
hier is wel degelijk over nagedacht. een moderator of een bestuurslid moet nu eerst een verkoop topic goed keuren.
als de info niet compleet is keuren wij het ook niet goed en krijgt de verkoper een pb om het even aan te passen.






Of het was echt zo'n puinhoop. Of er zijn mods/mensen van het bestuur, die niet altijd de tijd hebben/nemen om alles in de gaten te houden.
de moderators en het bestuur zijn echt geregeld online(dit kan je zelf ook nazien bij laatst online) om alles in de gaten te houden.dus dat de mensen geen tijd hebben /of nemen is onzin.
Ik denk alle 2.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

#65
musQ Wrote:Sorry hoor jongen ik ben bijna altijd van de weinige geweest die zich netjes gedroeg en nog steeds doet.

Jou reactie tegen mij is op nergens gebaseerd.

Ik wil gewoon weten; waarom en gaat er nog iets versoepeld worden?


Ik vind het nogal laf om mij nu als pispaal te gebruiken als ik voor de ene keer in die paar jaar tijd eens kritisch bent. En nogal teleurgesteld bent hoe het zo kon gebeuren dat er alleen via drastische manieren een halt geroepen kan worden aan de vervuiling van het forum door meerdere forumleden.

Mensen die wel netjes waren zijn nu de dupe. Ik vind het gewoon klote dat het zo moet, ik ben eindelijk weer eens actief en dan gebeuren er dit soort dingen.


Het enigste waarom ik ooit lid was, was niet omdat ik dan meer kon op het forum nee dat was om 1 de club te steunen, 2 de meetings, 3 trots op de suzuki en trots dat ik bij een club hoorde.
Nee, er gaat niks versoepeld worden. De reden dat we we forumleden geen reacties meer laten plaatsen in het aangeboden en gezocht fora is dat er vaak onnodige berichten worden geplaatst (en daar doe jij ook aan mee, stuur maar een pb als je wil weten welke reacties). Er komt altijd een discussie over de prijs en altijd een reeks "zonde, dat je hem weg doet" reacties.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»

#66
duidelijk39


kijk zulke antwoorden heb ik graag, eerlijk en straight to the point.


Zodra ik een suus heb ga ik het weer overwegen om lid te worden.

#67
Mensen, waar g
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

#68
Veranderingen op het forumIdea

#69
Ik vind het wel typisch om te zien dat de leden, voor zover ik gelezen hebben, het allemaal goede wijzigingen vinden en dat er maar een paar niet-leden lopen te klagen...

T gaat erom dat de (betalende) leden van de club tevreden gehouden moeten worden i.p.v. de forum-leden die geen cent bijdragen...
En ik denk dat het voor de leden de sfeer op het forum een stuk beter zal worden! Dus ik zeg; goede zet!39 En natuurlijk is het zo dat er wat goede zijn die onder de kwade lijden, mja dat kan je helaas niet altijd wat tegendoen lijkt mijWink


ploppie Wrote:ik post voortaan ook maar niks meer kwa project of iets, moet zegge lees het nu pas. Maar moet er wel om lachen.
uit beleefdheid post ik hier netjes me voorderingen om andere te inspireren. Maarja dan maar niet.
voor verdere voorderingen kijk maar op het automax forum
Wat is er mis met je wie is wiePuzzled Je kan toch gewoon je project topic laten koppelen met je wie is wie en daar door gaan? Snap het probleem niet...

Of is het meer een principe kwestie ofzo?

#70
De oorzaak van dit gebeuren is mij nog wat onduidelijk uit de berichten hier kan ik opmaken gezeur in het cafe en slechte sfeer?!. Ik kom nooit in het cafe dus dat is mij allemaal even ontgaan.
K vin het jammer van Projects 'N' Tips Unhappy
Verkoop via pb vind ik zelf goede beslissing Smile

Snelle Jelle Wrote:T gaat erom dat de (betalende) leden van de club tevreden gehouden moeten worden i.p.v. de forum-leden die geen cent bijdragen...
telt kennis en ervaringen delen met elkaar niet dan? K denk dat leden hier ook baat bij hebben
Snelle Jelle Wrote:En natuurlijk is het zo dat er wat goede zijn die onder de kwade lijden, mja dat kan je helaas niet altijd wat tegendoen lijkt mijWink

Tja what else is new in the world
Ik denk dat er veel users zijn die het forum passief gebruiken en af en toe een vraag posten of b.v. een How to toevoegen
Voor die users is het wel jammer.
Na al die jaren de GTi in de verkoop, tijd voor wat anders

#71
Ben_online Wrote:
Snelle Jelle Wrote:T gaat erom dat de (betalende) leden van de club tevreden gehouden moeten worden i.p.v. de forum-leden die geen cent bijdragen...
telt kennis en ervaringen delen met elkaar niet dan? K denk dat leden hier ook baat bij hebben
Dat kan toch gewoon nogPuzzledIdea
Botje Wrote:In and Out Car Entertainment
  • Styling:
    - forum lid: Lezen, berichten plaatsen, discussies aanmaken
    - club lid: Lezen, berichten plaatsen, discussies aanmaken
  • Motorisch en Technisch:
    - forum lid: Lezen, berichten plaatsen, discussies aanmaken
    - club lid: Lezen, berichten plaatsen, discussies aanmaken
  • Audio / Dvd:
    - forum lid: Lezen, berichten plaatsen, discussies aanmaken
    - club lid: Lezen, berichten plaatsen, discussies aanmaken
  • Overige:
    - forum lid: Lezen, berichten plaatsen, discussies aanmaken
    - club lid: Lezen, berichten plaatsen, discussies aanmaken

#72
Point taken maar toch vind ik het kut dat Projects 'N' Tips dicht gaat omdat sommige lui in het cafe lopen te klieren.
Maar goed iedereen check mijn Wie is Wie Zzzz waarvan ik al vergeten was dat ik er 1 had
Na al die jaren de GTi in de verkoop, tijd voor wat anders

#73
Het is niet alleen cafe, het was ook projects, tips 'n' tricks, aangeboden en gezocht.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»

#74
vul net lidmaatschap formulier in, moet ik nog maandje wachten inverband met ledenstop39

#75
ik wou eigenlijk een nieuwe photoshop wedstrijd opzetten...

maar zie net dat forumleden die hele stembus niet kunnen zien en dus ook niet kunnen stemmen...

das jammer want voor die 2 a 3 stemmen ga ik geen photoshopwedstrijd starten...en mensen gaan daarvoor ook niet uren achter photoshop zittenCry

iemand hier een oplossing voor?
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#76
een nadeel vind ik van het aangeboden topic is dat

wanneer ik nu een bod doe op iets via pb dan kan ik(of andere bieders) niet zien wat andere hebben geboden. Thumbsdown

naja het is ff wennen denk ik aan de nieuwe regels.....................
[Image: dsc02073ir2vy2.jpg]
Suzuki Swift GTI Turbo ---> [Image: 286346_4.png] 42 (lekker zuinig dus Tongue)

#77
Hmm..

Het zal voor veel mensen wennen worden..

Maar, don't get me wrong, ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen, dus vat het niet verkeerd op, maar worden de forumleden niet een beetje ''gechanteerd'' om lid te worden, om van de volle service gebruik te maken?..

Nogmaals, ik weet niet precies hoe te verwoorden, dus begrijp me neit verkeerd..
[Image: liltunerbanneruf7.jpg]
Bezoek mijn Cardomain: http://www.cardomain.com/ride/2758022
Whatever you do.. Don´t click here!!

#78
De juiste woord zal wel "gestimuleerd" zijn, maar denk dat het op geheel vrijwilligebasis is dat forumleden stcleden worden.


En der zullen heus niet meer stcleden bijkomen dan normaal, ik denk dat de forumusers meer offline zullen zijn dan online.

Nou kan je wel denken: Als je full-lidmember bent dan kan ik meer, maar volgens mij weten het bestuur wel of niet welke forumuser wel of niet lid kan worden.

Want ik heb begrepen, van mij betrouwbare bron, dat het echt een puinhoop was en als iedereen stclid gaat worden krijg je dezelfde euvel van daarvoor. Ik ben er dus ook voor dat forumleden die zich een lange tijd netjes heeft gedragen stclid mag worden.


Niet kijkende naar de paar incidenten wat sommige forumleden veroorzaakt hebben nee dus gekeken over het algemeen. Jullie weten best de welke echt een lastpak is en de welke niet.


Maar goed dat is mijn mening.

#79
musQ Wrote:De juiste woord zal wel "gestimuleerd" zijn, maar denk dat het op geheel vrijwilligebasis is dat forumleden stcleden worden.


En der zullen heus niet meer stcleden bijkomen dan normaal, ik denk dat de forumusers meer offline zullen zijn dan online.

Nou kan je wel denken: Als je full-lidmember bent dan kan ik meer, maar volgens mij weten het bestuur wel of niet welke forumuser wel of niet lid kan worden.

Want ik heb begrepen, van mij betrouwbare bron, dat het echt een puinhoop was en als iedereen stclid gaat worden krijg je dezelfde euvel van daarvoor. Ik ben er dus ook voor dat forumleden die zich een lange tijd netjes heeft gedragen stclid mag worden.


Niet kijkende naar de paar incidenten wat sommige forumleden veroorzaakt hebben nee dus gekeken over het algemeen. Jullie weten best de welke echt een lastpak is en de welke niet.


Maar goed dat is mijn mening.


hier word ook voortaan rekening meegehouden.Wink
houdoe en bedankt!!!!!

http://gtracer.net/profiles/alfaracer

#80
is het niet een idee om alleen de maker of "eigenaar" van de gemaakte gezocht of aangeboden topic rechten te geven om berichten te kunnen plaatsen? Zo heb je ook geen geklieder en kan de forum gebruiker die de topic heeft aangemaakt iedereen op de hoogte houden over de product of dienst die hij of zij aanbiedt/zoekt.

iemand die het prodoct wil kopen of iets heeft wat hij of zij zoekt kan dan reageren via PB of mail.

Topics verwijderen en alleen beschikbaar stellen voor leden lost niks op want dan zullen andere topics wel vol met onzin gejenst worden denk ik.



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.