Veranderingen op het forum
#41
ik ben het wel een beetje met cotjuh eens ik heb geen suzuki maar hang hier rond om mensen te helpen aangezien ik toch een beetje kennis heb.

verder uiteraard voor de gezelligheid maar om nu lid te worden van een suzuki club terwijl ik renault rijd vind ik weet iets te.

nu zal er vast wel weer commentaar komen op wat ik hier dan nog doe... zeg het maar als het niet gewaardeerd word ben ik ook weg.

even een edit, laat dt niet verkeerd overkomen ben niet boos of geirriteerd ofzo meeste van de plannen zijn goed maar vind dat ze wel iets versoepeld mogen worden
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

#42
@cotjuh en Hardcore:

Op hoeveel forums is het wel niet zo dat je als clublid meer rechten hebt dan als forumlid?

Dit is vrij normaal, en wordt nu hier ook toegepast. Zo raar is dat toch niet?

Begrijp me niet verkeerd......ik vind hardcore z'n audio ook heel interessant om te zien ontwikkelen, maar dat kan toch ook in z'n wie is wie??? sterker nog, daar gebeurd het nu ook. In het verleden vond ik het ook leuk om jou Swift te zien evolueren, en die volvo is ook niet verkeerd om naar te kijken Wink

Niemand dwingt je om lid te worden!!!!!!
Niemand dwingt je om weg te gaan!!!!!!!

Ik (en de club denk ik ook) begrijp dat je geen clublid wordt omdat je geen Suzuki meer rijdt, maar ook dat is jullie keuze geweest! ! ! !

Ik denk dat het voor jullie toch de moeite waard is om rond te blijven hangen, ik geloof ook dat jullie beiden graag geziene gasten zijn op niet-officiele meetings, HArdcore in Eindhoven bijvoorbeeld en Cotjuh in spijkenisse of waar het dan ook tegenwoordig is! Is dat niet al de moeite waard dan???? Doe je het niet voor de STC, dan wel voor de vrienden die je via de STC hebt leren kennen (alhoewel er ook al een hoop weg zijn bij de STC....)!

Jullie kunnen nog stees een goede en gezellige bijdrage leveren aan het forum, ook tijdens de nieuwe indeling!!!

Verder is de keuze aan jullie!
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#43
Mooi gezegd ThieukeTongue Helemaal mee eensWink

#44
Ik heb zojuist de veranderingen doorgevoerd. Als er nog forumleden zijn die een project topic hebben en daar graag mee door zouden willen gaan, die kunnen dan mij een pbtje sturen om hun project topic met hun wie is wie samen te voegen.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»

#45
Jammer dat het Caf

#46
Dus als ik nu lid wordt word het pas in OKtober doorgevoerd???
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!

#47
ik post voortaan ook maar niks meer kwa project of iets, moet zegge lees het nu pas. Maar moet er wel om lachen.
uit beleefdheid post ik hier netjes me voorderingen om andere te inspireren. Maarja dan maar niet.
voor verdere voorderingen kijk maar op het automax forum

#48
Nu snap ik waarom ik niet kon reageren in het Project topic van Groeneswift...stupidTongue

Vindt het geen slechte idee
[Image: 29257570233_large.jpg]

#49
ja het viel me idd op dat het caf

#50
het is maar internet hoor... keep it real
Sorry... Ik verkoop alleen ijs!




''Winnaar: Quote van de maand November"

#51
Baby-Face Wrote:Dus als ik nu lid wordt word het pas in OKtober doorgevoerd???
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!

#52
je kan beter even op karin-botje wachten
die kan je dit vertellen
maar zei is even aan het genieten van haar vakantie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

#53
Met andere woorden ja dus Tongue

#54
dat ik niet meer in het cafe kan boeit met niets.

ik vind het alleen kut dat ik niet meer in het aangeboden of gezocht kan posten....

en het tips en tricks.

erg krom..

en ik kan niet eens reageren in mijn eigen topic..

dan mag mijn topic op slot gegooid worden.. (dan maar via deze manier)

#55
jah vind het beetje jammer,

als een lid wat wilt verkopen, kan hij het nog alleen aan de leden verkopen omdat die kunnen reageren..

ik denk dat hierdoor nog weinig verkocht gaat worden..

vind het wel balen want had net gevraagd of er nog een setje van die witte knipperlichten waren.. maar jah dat kan ik nu dus niet meer af handelen.. beetje jammer..

miss lid worden.. maar jah toch weer wat centjes kost het.

#56
@Heren hierboven, mag ik jullie even wijzen op het gebruik van je pb functie?
Zoals ook in de startpost van dit topic staat kunnen potentiele kopers/verkopers reageren via pb op jouw aanbod/aanvraag.
Voor de leden is het reageren op het topic wel een optie.
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??

#57
Nou via PB houd het wel "schoner" maar het is van de zotte dat je geeneens kan reageren op een te koop of gevraagd topic. Stel een koper bied iets aan, ik wil iets vragen wat er niet op zijn beginpost staat maar wel belangrijk is voor eventuele medebieders.


Nee dan moet je via PB de aanbieder op attent maken dat hij zus en zo erbij wilt schrijven wat belangrijk kan zijn voor de verkoop of voor de aankoop. Een beetje vreemd mensen, gewoon weg niet over nagedacht.





EN heb ik nog een vraag: Hoe komen jullie erbij om het beperkt te houden voor forumleden?

Andere forums die ik regelmatig bezoek kan je bijna alles maar zeker meer dan hier en nu al helemaal meer. Ik vind dit nou echt iets voor Den Haag, dingen te vlug willen doen waardoor er weer stomme en domme dingen uitkomen waar de burgers er geen ene f*ck aan hebben.

Sorry dat ik het zo moet verwoorden.

Wat ik wel erbij moet vertellen, dat het voor mij vrij weinig uitmaakt. Blijft het jammer vinden van het caf

#58
vind je het zo erg?

2 keuzes:

- Lid worden
- Gewoon wegblijven.....

#59
Unuki Wrote:vind je het zo erg?

2 keuzes:

- Lid worden
- Gewoon wegblijven.....

nee, maar ik mag het toch wel vanuit een kritisch oogpunt bekijken? Geef ik kritiek wat geheel prima is maar dan wil ik ook graag zo eerlijk mogelijk een antwoord. Geloof mij het is voor tijden geleden dat ik echt actief bezig bent geweest op het forum, maar ik blijf het zeggen ze mochten van mij alles doen maar de caf

#60
[quote=musQ]
Nou via PB houd het wel "schoner" maar het is van de zotte dat je geeneens kan reageren op een te koop of gevraagd topic. Stel een koper bied iets aan, ik wil iets vragen wat er niet op zijn beginpost staat maar wel belangrijk is voor eventuele medebieders.


Nee dan moet je via PB de aanbieder op attent maken dat hij zus en zo erbij wilt schrijven wat belangrijk kan zijn voor de verkoop of voor de aankoop. Een beetje vreemd mensen, gewoon weg niet over nagedacht.





EN heb ik nog een vraag: Hoe komen jullie erbij om het beperkt te houden voor forumleden?

Andere forums die ik regelmatig bezoek kan je bijna alles maar zeker meer dan hier en nu al helemaal meer. Ik vind dit nou echt iets voor Den Haag, dingen te vlug willen doen waardoor er weer stomme en domme dingen uitkomen waar de burgers er geen ene f*ck aan hebben.

Sorry dat ik het zo moet verwoorden.

Wat ik wel erbij moet vertellen, dat het voor mij vrij weinig uitmaakt. Blijft het jammer vinden van het caf



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.