Veranderingen op het forum
#21
whoepsie!
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#22
*Edit*

Laat maar, bericht verwijderd.........
Suzuki Swift Sport... Racing just got a new meaning... Wink

#23
nou dan wordt dit helaas een forum waar ik niet meer zal komen. Kwam alleen voor mijn project pagina en soms wat andere dingen te lezen. Cafe intereseerde me ook geen hol. Maar goed so be it...

#24
Botje Wrote:[*] Projects:
- forum lid: Lezen, projecten kunnen in Wie is Wie
- club lid: Lezen, berichten plaatsen
Idea

#25
Ben het er volkomen mee eens met de veranderingen.

Het zal inderdaad wel een moeilijke keus geweest zijn om dit te beslissen.

Hopen dat het forum weer als vanouds wordt.

Big ups naar het bestuur 39
snowboardleraar in Tsjechi� tot eind maart.
[Image: swiftsig3.JPG]

#26
gtiswift Wrote:nou dan wordt dit helaas een forum waar ik niet meer zal komen. Kwam alleen voor mijn project pagina en soms wat andere dingen te lezen. Cafe intereseerde me ook geen hol. Maar goed so be it...

helaas moeten de goede wel eens lijden onder de kwaden.......



Tuurlijk is het erg jammer, bijvoorbeeld zoals bij zo'n Swift als die van jou, en nog een paar anderen.....

Lijkt mij wel leuk als je ons straks toch op de hoogte wilt houden via je wie is wie!
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#27
vind het in principe goed uitgedacht allemaal. ben als forum lid met het meeste wel eens. vind ook dat als je betaald dan hoor je meer rechten te hebben.
wat ik wel jammer vind is dat cafe niet eens zichtbaar is. daar staat toch voornamelijk onzin in, maar het is wel erg leuk. hoop dat het voor de forum leden nog mogelijk gemaakt wordt om daar te lezen.

voor mij is het verder geen motivatie om lid te worden, ik ben voornamelijk passief op het forum en probeer wat op te steken.

verder heb ik me swift nog maar korter dan een jaar en wil eerst eens zien hoe die door de apk komt. mocht dat gunstig zijn dan zal ik waarschijnlijk ook lid worden, puur om de club te steunen.

#28
je kan natuurlijk ook lid worden en je voornemen om, als je swift de apk niet haalt, gewoon weer een suzuki te kopenWink
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South

#29
Mijn stamcafe, wat doe je34

Even serieus nu, voor sommige mensen zal het jammer zijn dat ze niet meer overal kunnen lezen. Maar begrijp wel dat STC leden meer rechten hebben dan forumleden.

En als je overal wil blijven lezen en graag bij de club wilt word je gewoon lid. Zit er nog steeds over na te denken.
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34

#30
fredswift Wrote:En als je overal wil blijven lezen en graag bij de club wilt word je gewoon lid. Zit er nog steeds over na te denken.

Dat is niet nodig hoor Wink gewoon lid worden Tongue

Nee, zonder dollen. Iedereen is vrij om die keuze te maken. En sommige mensen hebben er echt een reden voor om geen lid te worden. Dat respecteren wij. Neemt niet weg dat wij wel erg blij zijn met nieuwe leden.
Zolang je opnieuw kunt beginnen, heb je nog altijd kans om te winnen!

#31
dus niet leden mogen geen discussies aanmaken in tips en tricks? daarmee benadeel je ook clubleden lijkt me aangezien zij niet kunnen profiteren van de how to's van anderen.

[/align]
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

#32
Goeie zet voor het forum denk ik 39
Met een station als Daily lig ik er niet wakker van dat ik sommige dingen niet meer kan 34. Laatste tijd alleen als tijdverdrijf nog aant lezen. Ennuh volgende auto wordt toch maar een Chrysler denk ik devil

#33
Ik vind het over het algemeen een goede en slimme oplossing. Alleen jammer dat je als niet clublid, dus als forum lid, het cafe niet meer kan zien.

Ik kom hier zelf voor tips en tricks, maar ook zeker voor het (vooral) lezen van het domme geouwehoer in het cafe. Ik post daar zelf dat wel weinig, maar aan alleen het lezen beleef ik al veel plezier.

Hiervoor zal ik nog geen lid gaan worden denk ik, ook al heb je dan nog wel een club lid sectie. Al is het hier volgens mij niet veel anders dan wat er nu in het cafe gebeurd.
[Image: qr-grunnmeet.jpg]

#34
Ik vind het grappig om te zien dat een heleboel niet-clubleden, wel forumleden, vooral over het caf
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#35
Ik vind ook dat er veel dingen gepost worden, die niet kunnen. En soms totaal niks met het forum te maken hebben, of de sfeer totaal bedrukken. Ik post er dan ook niet, maar ik lees er wel mee.

Mijn mening is dan ook, dat een forum lid wel het cafe zou mogen lezen maar er niet posten. Dat neemt al veel problemen weg denk ik.
[Image: qr-grunnmeet.jpg]

#36
Smile ben benieuwd hoe het uitpakt, denk dat de moderators erg druk worden om er voor te zorgen dat een wie is wie van een forumlid geen cafe gedeelte word

#37
Daar zal inderdaad meer op gelet moeten gaan worden, maar dat lukt ons wel.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»

#38
Goede zet zo
Zo'n website onderhouden kost ook tijd en geld. Mensen willen alles voor niks hebben tegenwoordig. Prettig om te lezen dat de leden meer "recht" krijgen om alle topics te bezoeken. Ik vond het al zo vreemd dat het daarmee karig was gesteld. Maar komt goed Smile
Hoop dat het allemaal lukt Cipher (en de andere luitjes)

#39
Prima hoor 39


#40
vind t n beetje overtrokken.. maargoed..

dat niet leden minder rechten hebben als... ok..
maar verder? tsjah..

naja.. dan is t ook voor mij bye bye..
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.