Veranderingen op het forum
[quote=Thieuke]
Er moet tijd in gestoken worden, maar dat is van ondergeschikt belang, belangrijker zijn de criteria waar iemand aan moet voldoen. Wie bepaald ze? worden ze vastgelegd? verdient iemand ze (volgens de

Unuki Wrote:de " moeite" is natuurlijk een meerwaarde voor het forum! In mijn ogen!
De "moeite" om hun project te laten samenvoegen met hun wie is wie en ons daar op de hoogte houden? Helemaal mee eens!39

Ja maar projecten zijn wat Groter en wat heftiger en daardoor lees ik liever projecten dat wie is wie's

MAAR dat komt omdat er een Projecten deel gemaakt word en ik geen zin heb om op de eendagsvliegen te reageren....

tigrau69 Wrote:lijkt me niet heh, het forum heeft dat nu namelijk al, de regels, dus die blijven gelden, alleen als je als forum lid ze overschrijd dan kan je niet meer overal bij.

Dat klopt niet, als forum-lid kan je automatisch niet bij sommige topics. er is daarin geen onderscheid.

tigrau69 Wrote:het maakt trouwens toch niet uit want we zijn allemaal bezig met een fabeltjesdiscussie aangezien er al meerdere keren door de mod's gezegd is dat de veranderingen blijven.

Maar dan mag je nog steeds discusi
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

vroegah hadden we ook geen projecten gedeelte en eerlijk is eerlijk, de opzet waarmee het projecten gedeelte gestart is (alleen de grote verbouwingen posten en de rest voor de wie is wie bewaren), is bij veel projecten ook tamelijk uitgelopen op een discussie over smaken en vragen over wat wel en niet kan etc.
Eerlijk is eerlijk, ik zal zelf ook reply's hebben gepost erin die er eigenlijk niet in hoorden, maar het is lastig om het puur bij het project te houden.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South

Projecten is makkelijk.

Beginpost laten goedkeuren, vervolgens geen reacties accepteren alleen een extra post met een update van de topicstarter34

Daar ben ik een voorstander van, ook in het verkooptopic, maar ach....

Wat ik niet snap is dat een paar club-leden zich eigen druk maken over iets waar ze zich eigen HELEMAAL niet druk over hoeven te maken.

Aan de ene kant ze komen voor mensen op maar aan de andere kant gaan ze net zo hard mee met het nietes-welles verhaal. ( Althans zo zie ik het)

Jongens laat het lekker als ze het zo belangrijk vinden moeten ze maar clublid worden en anders gaan ze maar in hun wie is wie verder. De STC-forum voor de forumleden is toch al verpest geheel door onze eigen schuld, focus nu maar op de betaalde forum en hou dat lekker gezellig.


Er zijn veranderingen gekomen speciaal voor de club-leden terecht en onterecht. So be it, leef lekker door en ga niet meer ouwehoeren.

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Gewoon vergeten en we zien wel wat de toekomst ons brengt.






Van mij mag nu echt een slotje erop zowel voor de forumleden als voor de clubleden.



Groetjes van een geirriteerd ex- en aankomendclub-member

Jullie lijken net een stel wijven.
Zeikerds !

Biggrin

begint op het cafe te lijken hier 34

dapo1981 Wrote:Jullie lijken net een stel wijven.
Zeikerds !

Biggrin

ben ik niet met je eens. Dat zou zo klinken:

toktoktoktoktoktoktoktoktoktoktokt

toktoktoktokt tiktiktik toktoktoktoktok
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

En dit is om ontopic te blijvenPuzzled

nee dit is omdat het cafe gesloten is34
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

omdat de meeste kindertjes niet normaal kunnen blijven. dit topic op slot.
gewoon door blijven gaan jongens..komt het helemaal goed.
houdoe en bedankt!!!!!

http://gtracer.net/profiles/alfaracer



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.