Roalt, 1.3 GTI! [Apex verlaagd] (Voor en na foto..:))
#61
Omdat ik sinds dit weekend eindelijk m'n eigen digitale camera heb kan ik nu dus mooi m'n GTI-tje showen. Ik heb meteen maar m'n website geupdate, daar staan alle foto's (stuk of 9).

Ik vond het wel grappig om m'n auto zoals ie nu is te vergelijken met de foto van de oorspronkelijke advertentie op marktplaats (wat sowieso een crappy foto was...Smile)

[Image: swiftgtivoorenna.jpg]

Volgend weekend wordt m'n koppeling + drukgroep vervangen door Roger, dus dan moet ie helemaal lekker rijden...Biggrin

#62
zo wat een kleur verschil. leuke wagen 39
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]




#63
Hehe, die oude foto is ook best slecht en sowieso was de auto toen ook erg stoffig, ik heb 'm flink gepoetst en goed in de was gezet, scheelde echt wel...Smile

#64
Ziet er goed uit Roalt! Lekker bakkie heb je!
Enne... veel plezier bij Roger. Altijd gezellig met die gozer. Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

#65
zo...da's wel een behoorlijk stuk beter, qua poetswerk is die auto iig in goede handen :o

#66
tering hey, wat een verschil
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South

#67
two thums up!39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#68
Netjes ! Biggrin

#69
Thanks dudes, maar het verschil ligt ook aan het weer, vandaag net effe een mooi zonnetje mee kunnen pikken en wat je op de foto niet ziet is dat er wel wat steenslag plekjes op de kap zitten...nou ja, hoe dan ook, glimmend heb ik 'm wel gekregen...Biggrin

#70
Damn ziet er goed uit zo!!39

#71
das echt een deja vu..sprekend mijne zoals ie in den beginne was .
Echt een verschil!

#72
Mooie wagen hoor! Ziet er strak uit!!! Die velgen vind ik echt goed staan onder een Swift trouwens!!!

Geen Suzuki meer.

#73
Ik kan me idd nog een foto herinneren van hoe jouw auto origineel was, met deze velgjes eronder...Smile

#74
Zo, vandaag een dagje vrij en mooi weer, dus ik heb m'n swift eens flink gepoetst en in de was gezet, meteen maar de foto's geupdate, afgezien van wat slecht bijgewerkte steenslagplekken op de motorkap en een kras aan de rechterkant ziet ie er echt bling bling uit...Smile En ik heb het stuurtje effe opgepoetst met blanke schoensmeer, ziet er beter uit en voelt ook weer wat prettiger.
Hier staan de foto's!
Ik merk trouwens dat ie nu het warmer is meteen ook pittiger rijdt, echt wel relaxt...Biggrin

#75
Damn dat ziet er goed uit Roalt!!39 39 45

En wat is die pook nogmaar kort zeg, jebt zeker erg lange armen:o

#76
Valt wel mee hoor, ik kan er makkelijk bij, maar dat komt ook omdat mijn stoel redelijk recht overeind staat, ik heb vooral lange benen, dus als m'n stoel helemaal schuin staat dan kan ik ook niet fatsoenlijk bij het stuur...Smile Ik heb er denk ik 7 cm. vanaf gehaald en het is ook een kleine pookknop, schakelt erg fijn.
Hoe dan ook, flink poetsen en een mooi zonnetje doen veel he...Wink

#77
ja hij blinkt mooi rood hoor!!
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]

#78
Vandaag een uurtje of vier in m'n eentje bezig geweest met m'n Apex setje eronder te gooien, bouten en dergelijke gingen prima, maar de veerspanners die ik had waren niet echt relaxt. Hoe dan ook, veren zitten eronder, zo maar eens een testritje maken en zo snel mogelijk laten uitlijnen. Morgen maak ik wel effe foto's...Smile

#79
Das beter nieuws!!!39 Bestaan er veerspanners die wel relaxt zijn danPuzzledTongue Waarom denk je dat ik het liever zonder doe, werkt veel fijnerWink

Maar goed ben benieuwd naar foto's, zal er goed uit zien denk ikWink

#80
Yep, veren moeten nog wel wat inzakken en dan is het helemaal mooi. Net effe gereden en qua comfort scheelt het bijna niks (gti heeft toch al stugge vering), maar qua bochtenwerk, echt wel een stuk beter...Smile



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.