Roalt, 1.3 GTI! [Apex verlaagd] (Voor en na foto..:))
#41
Hij heeft van die parkeerstoters op de voorbumper Tongue

#42
Klopt, is iets van de eigenaar voor de huidige, ik ben bang dat als ik ze eraf wil halen dat de lak meekomt...

#43
gefeliciteerd kerel! Heel veel plezier met je nieuwe bakkie en ik willum snel in het echt zien! Al plannen om je sebring eronder te hangen?

#44
Heb ik over gedacht, maar wat ik nu ga doen is een katvervanger in combinatie met de originele uitlaat, die ligt er nl. net nieuw onder en ik heb weinig trek om voor de 5de keer in 2 maanden tijd een uitlaat te moeten fitten, dan is een katvervanger net iets makkelijker te installeren...Wink
Ik kan trouwens niet wachten om er weer in te rijden...

#45
Zo, net m'n nieuwe swift opgehaald, rijdt toch wel erg lekker, tijd 'm eens te gaan klussen...Smile

#46
M'n GS is verkocht, m'n GTI begint al ergens op te lijken, nou eens aan de slag met de stickers, binnenkort sportfiltertje erop en dan nog een katvervanger, maar dan moet het eerst maar eens beter weer worden. Ik heb er zin in! Biggrin
Gister trouwens eens goed doorgetrokken op de snelweg, niet normaal, wat rijdt dat hard zeg...

#47
Gefeliciteerd met je GTi man! Lekker dat je GS verkocht is.

Maarre... we verwachten natuurlijk nu wel een paar foto's van je nieuwe ride. Tongue
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

#48
Hehe, eerst maar eens wat poets- en waxwerk en beter weer, dan komen die foto's wel...ik kom er trouwens maar niet over uit hoe snel m'n gs verkocht is, zondagmiddag op marktplaats gezet (en 5 serieuze reacties gehad) nu al verkocht, vet hoor...Smile

Maar bedankt voor de felicitaties, ik ben er zelf ook erg blij mee...Biggrin (die smiley ga ik nu altijd gebruiken, zo praat ik irl ook over m'n auto..)

#49
Ha ha ha, ik ken het gevoel. GTi rijden is zoooooooo lekker! Biggrin
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

#50
Erg gefeliciteerd dan maar, weet hoe n gti rijd en ben jalours op jeTongueWink

#51
heey gefeliciflebberdebep, gti is goed!! (kan het weten heb er nu 2 Biggrin )

tis verslavend Wink
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi

#52
profi ermee
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South

#53
Vorig weekend heb ik al m'n mk2 gti interieur overgezet, m'n mooie velgen en nog wat andere dingen. Afgelopen week niet echt veel kunnen doen, maar ik heb via www.carpartstuning.nl een pookknop van het Britse merk Richbrook besteld (aan de prijs, maar daar krijg je dan ook echt mooi spul voor). Heb meteen maar de pookstang een cm. of 7 ingekort en nou schakelt het weer lekker snel zoals ik van m'n gs gewend was, wat een verschil zeg!
[Image: touring_gearknob.jpg]

In titaniumkleur, het ziet er echt strak uit. Hopelijk kan ik deze week eens de stcikers enzo verwijderen en dan flink poetsen, dan gaat het nog ergens op lijken...Smile

#54
Mooi pookje. En poetsen doet een hoop!

#55
Idd mooi pookje!BiggrinWink

#56
Na een dag geklooi met stickerverwijderaar en een autoventiel op m'n boormachine kan ik met gepaste trots melden dat m'n auto eindelijk al z'n lelijke striping en andere stickers en logo's kwijt is. Wel vervelend om tussen de regen door te moeten werken, als het nou eindelijk eens een dag droog blijft kan ik 'm tenminste eens poetsen, ik heb nu overal van die knalrode stukken afgewisseld met dofrood. Foto's komen helaas pas als 'ie helemaal opgepoetst is (kan dus nog wel effe duren)...
Ik hou jullie op de hoogte...Wink

#57
Van het weekend had ik al m'n van Sebas gekochte sportfiltertje geinstallerd, ging goed met een stukje pvc buis van 75mm. en twee zelfgefabriceerde beugeltjes. Vandaag de katvervanger eronder gegooid en het rijdt lekker, zometeen maar eens een uitgebreid testritje maken. Van het weekend m'n auto ook helemaal in de was gezet, dus hij blingt eindelijk, nou alleen nog foto's maken...
Na twee weken heb ik m;n autootje dan zoals ik 'm voorlopig wilde hebben...Wink
Oh ja, nog iets, aangezien ik 'm toch op de brug had natuurlijk uitgebreid alles bekeken en de bodem en dorpels zien er prima uit en voelen ook prima. Wat ik ook nog effe gedaan heb is de verbindingspunten van m'n schakelstangen in gespoten met wd40, kreeg net de indruk dat ze al wat soepeler lopen.

#58
Mooi, ben benieuwdWink

#59
Lekker bezig kerel!

Heb je ook foto's gemaakt van die katvervanger of mis. een how-to? ik ben benieuwd hoe het precies werkt want wil waarsch. ook een katvervanger, helaasch moet ik dan elk jaar voor de APK ff switchen.

Jap

#60
How to kan ik wel maken, ik heb alleen geen foto's, dus das niet echt handig. Wink het valt trouwens best mee, als je je goed voobereidt en een brug hebt. Ik moet voor de apk trouwens ook m'n kat terughangen, maar dat zou geen probleem moeten zijn.



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.