Roalt, 1.3 GTI! [Apex verlaagd] (Voor en na foto..:))
#21
Vandaag effe op en neer gereden naar Arnhem, dus ik ben nu de trotse bezitter van een dubbele Sebring, m'n eigen japannertje ziet er nu wel klein uit naast deze oostenrijkse gigant, wat een joekel van een pot. Deze week maar eens eronder fixen.
M'n japsyle van 1,5 maand oud komt nu dus ook vrij, ik zal effe een topic openen.
[edit] Deze dus: [Image: sebring.jpg]

#22
Net een uurtje lopen prutsen, maar hij hangt eronder, net een testritje gemaakt en hij is een stuk stiller dan m'n japstye, maar hij trekt wel lekker door, dus das mooi. Ik zal het vooral op de lange ritten gaan merken denk ik...Smile
Als m'n nieuwe bumper erop zit moet ik weer eens foto's maken.

#23
Quote:Originally posted by Roalt
hij is een stuk stiller dan m'n japstye,


Maakt die japstyle zo'n herrie dan (is het echt hinderlijk tijdens het rijden?)
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr

#24
nice :W :W :Y :Y 8-)
Zolang je opnieuw kunt beginnen, heb je nog altijd kans om te winnen!

#25
Quote:Originally posted by Cobra
Quote:Originally posted by Roalt
hij is een stuk stiller dan m'n japstye,


Maakt die japstyle zo'n herrie dan (is het echt hinderlijk tijdens het rijden?)

Valt wel mee, in de stad is het sowieso lekker, maar aangezien ik vaker langer dan een uur snelweg rij, is het wel fijner als het geluid dan wat minder zwaar is, zoals ik nu heb. Ligt ook aan wat je fijn vindt, ik heb de mzuiek ook nooit echt hard, ik zal wel gevoelige oren hebben, maar hoe dan ook, echt hinderlijk is het niet...Wink

#26
Dan ga ik ook maar voor een Sebring denk ik... _O_
Mooie kleur trouwens O-) Jammer dat je niet meer foto's van je hoedenplank hebt, was benieuwd hoe je die steunen gemaakt hebt, want die standaard kunststof kappen bij mij ratelen dat het een lieve lust is...
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]

#27
Ja als je veel snelweg KM maakt dan zou ik ook voor een sebring gaan..... heb je niet veel herrie aan je kop... vond ding beetje pussy geluid maken zelf 43 43 43

Ik zelf geil op die diepe sound.... dus japstyle ownt Wink
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

#28
Vind zo,n sebring mooi staan ! alleen de kwaliteit is niet zo geweldig.

Maar zo,n japstyle, als je daar de demper in doet, is ie dan net zo stil als je serbring nu ?

#29
Sinds wanneer is de kwaliteit van Sebring niet goed?
Anyway, ik heb eigenlijk de hele tijd de demper erin gehad en das toch wel meer geluid dan wat ik nu heb.

Over die steunen, ik heb uit mdf-plaat de juiste vorm gedecoupeerd, gat erin voor de speakers, twee hoekijzers per steun ertegen om ze vast te zetten op de originele punten en vervolgens bekleed met hoedenplankstof. Ook heb ik een stukje eruit gezaagd met daaronder een metalen plaatje om de pinnen van de hoedenplank in te laten rusten en nog een alu hoekprofieltje om de hoedenplank in te laten vallen.

#30
Quote:Originally posted by Roalt
Sinds wanneer is de kwaliteit van Sebring niet goed?
Anyway, ik heb eigenlijk de hele tijd de demper erin gehad en das toch wel meer geluid dan wat ik nu heb.

Over die steunen, ik heb uit mdf-plaat de juiste vorm gedecoupeerd, gat erin voor de speakers, twee hoekijzers per steun ertegen om ze vast te zetten op de originele punten en vervolgens bekleed met hoedenplankstof. Ook heb ik een stukje eruit gezaagd met daaronder een metalen plaatje om de pinnen van de hoedenplank in te laten rusten en nog een alu hoekprofieltje om de hoedenplank in te laten vallen.

Aha, weer wat wijzer geworden. Maar ik zie dat je achter Pioneer in de steunen hebt liggen, 13 cm ofzo? Dan heb je de steunen dus wat breder gemaakt dan het origineel, want die zijn bij mij niet zo groot, toch?
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]

#31
Klopt, maar niet veel hoor, er is genoeg ruimte over om brede dingen erin te kunnen krijgen. De pinnen in de hoedenplank zijn trouwens lange zelftappende bouten, gat voorgeboord en een kunststof cilindertje op het einde, past goed. Ik heb de hoeken van de hoedenplank wel boven en onder verstevigd met hoekijzers, om uitbreken van de bouten te voorkomen. Scheelt alweer dat er geen speakers aan de hoedenplank hangen, voordeel daarvan is ook dat ik altijd geluid heb achterin, of de hoedenplank erin ligt of niet.

#32
Weer een update, ik ben de hele avond bezig geweest met m'n gti achterbump te installeren, nadat ik m'n eigen bump eraf had, kwam ik erachter dat de nieuwe bumper wat ophangpunten miste en dat m'n auto linksachter een keer een tikje heeft gehad, vandaar dat andere bovendeel.
Ik heb iig de bump keistrak hangen, nu moet ik alleen nog de mistlamp fixen, die doet het om de een of andere reden niet. Nou m'n autootje een keer wassen en dan ziet het weer prima uit...Smile

#33
Nice!8-)

Foto'sTongue34

#34
leuk leuk.... ja ga zo door roalt Wink

gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page

#35
Proficiat!

#36
Vanf zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een rode mk3 GTI uit 1993, dan ga ik meteen wat leuke spulletjes uit m'n GS overzetten en kan ie verkocht worden, dus als iemand nog een '91er gs zoekt voor iets meer dan 1000 euro, laat het maar weten.
Ik zet 'm pas echt te koop als ik alles klaar heb en foto's heb.

#37
Ik was je zelfs al voor Winkstupid

#38
Hehehe, dat krijg je met die gti's. allemaal van die snelle gasten...Wink

#39
gefeliciteerd man

#40
Damn!! Lekker hoorrrrrrrrrr! Veel plezier met je GTi-tje. Ga je zeker geen spijt van krijgen!
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.