Bekabeling
Ik heb al meerdere topics gelezen over "hoe kabel trekken vanaf accu naar cabine". Nergens komt de Suzuki Swift Sport 1.6 naar voren. Kan iemand mij uitleggen via welke weg ik een kabel vanaf mn accu door mn schutbord heen krijg?

PS: Ik heb al getracht dit te doen via de kabelboom, alleen alles is zo compact en verstopt dat ik de kabel in de cabine nergens tegenkom...:-( Help plz.

Ik dank degene met de juiste uitleg bijvoorbat.

Groet,

Roberd
Reply

Het lijkt mij niet dat het schutbord van de mk6 sport heel anders is?

Hier zou het toch wel mee moeten lukken:
MikeConcept-S Wrote:ff de foto's opnieuw posten aangezien de boel op t forum gechrasht was.

voeding doorgevoerd naar de goot onder t raam en betreed de motorruimte weer aan de andere kant waar hij langs de leidingen naar beneden gaat en door t schutbord de auto betreed.

[Image: VOEDING%2001.jpg]

[Image: VOEDING%2002.jpg]

[Image: VOEDING%2003.jpg]

[Image: VOEDING%2004.jpg]

*KNIP*
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

Aan de kant van de accu een gat boren, doorvuurthule en kabel erdoor, dan hoef je niet van links naar rechts onder de motorkap. Ik kan je wel een foto ervan sturen, hij staat niet in mijn showcase.
Reply

Bedankt voor de suggesties en plaatjes! Maakt het weer iets duidelijker. Een gat boren is geen optie. Ik zou graag via de kabelboom naar binnen willen, alleen komt de kabel nergens tevoorschijn aan de binnenzijde.

Ik zal eerdaags nog eens een blik werpen. Voorheen met m'n alto'tje ging het iig stukken makkelijkerBiggrin.
Reply

hoi, dit is al even geleden maar ik zit met dezelfde vraag als de originele plaatser van deze vraag. Ik kan de fotos of iets niet meer zien in dit gesprek maar zou iemand me alsnog kunnen helpen? ik vind boren geen probleem maar kan geen geschikte plek vinden helaas. Ook in een 1.6 sport uit 2007
Suzuki Swift 1.6 Sport Biggrin
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)