Threads: 4
Auto: Suzuki Swift Sport 1.6
Ik heb al meerdere topics gelezen over "hoe kabel trekken vanaf accu naar cabine". Nergens komt de Suzuki Swift Sport 1.6 naar voren. Kan iemand mij uitleggen via welke weg ik een kabel vanaf mn accu door mn schutbord heen krijg?
PS: Ik heb al getracht dit te doen via de kabelboom, alleen alles is zo compact en verstopt dat ik de kabel in de cabine nergens tegenkom...:-( Help plz.
Ik dank degene met de juiste uitleg bijvoorbat.
Groet,
Roberd
Threads: 13
Auto: Swift GTi Turbo
16-02-2008, 15:51
(This post was last modified: 16-02-2008, 16:04 by WireWess.)
Threads: 1
Auto: swift sport
16-02-2008, 23:59
(This post was last modified: 17-02-2008, 00:04 by fransaki.)
Aan de kant van de accu een gat boren, doorvuurthule en kabel erdoor, dan hoef je niet van links naar rechts onder de motorkap. Ik kan je wel een foto ervan sturen, hij staat niet in mijn showcase.
Threads: 4
Auto: Suzuki Swift Sport 1.6
Bedankt voor de suggesties en plaatjes! Maakt het weer iets duidelijker. Een gat boren is geen optie. Ik zou graag via de kabelboom naar binnen willen, alleen komt de kabel nergens tevoorschijn aan de binnenzijde.
Ik zal eerdaags nog eens een blik werpen. Voorheen met m'n alto'tje ging het iig stukken makkelijker

.
Threads: 0
hoi, dit is al even geleden maar ik zit met dezelfde vraag als de originele plaatser van deze vraag. Ik kan de fotos of iets niet meer zien in dit gesprek maar zou iemand me alsnog kunnen helpen? ik vind boren geen probleem maar kan geen geschikte plek vinden helaas. Ook in een 1.6 sport uit 2007
Suzuki Swift 1.6 Sport