sauron+suzi's (wrc) Rascal: hij's wit!
ik vind sommige kritieken geen opbouwende kritiek maar gewoon afzeiken, tuurlijk ben ik ook van mening dat het niet 100% is maar de laatste foto(waar de details niet opvallen) ziet er toch best leuk uit.

dus idd netjes af(laten) werken en spuiten die handel39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

op de rascal bumper zit een soort van lijn zoals het bovendekje zou moeten komen, maar die hebben we niet aangehouden omdat de rascal bumper anders te ver naar voren steekt, en dat ziet dan weer minder uit

we hebben iemand die ons wil helpen om m strak te maken en te spuiten Biggrin
alleen even kijken hoe we dat gaan doen omdat we de auto niet te lang kunnen missen, aangezien ik 1 X in de maand naar me familie wil in zuid-limburg en we geen vervangend vervoer hebben is dat best moeilijk.
nu ff weer wat sparen, en miss volgend weekend even overleggen hoe we het gaan aanpakken,
misschien dat we dan met zijn 2en of 3en even een beetje eraan gaan doen, het is nu makkelijk om alle puntjes te zien die verbeterd moeten worden Wink.

@hardcore: dat vind ik ook, maar we trekken ons er ... meer van aan we doen ons eigen ding,
op full speed in de hal stond een golf met verroeste moterkap daar wordt ... over gezegd...

ik ga weer eens aan de slag met tekenen, eens kijken hoe die idee
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu


OMG... je bedoeld die golf waarvan de gehele kap egaal "verroest" was?!
Daar wil j
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

[quote=The Force]
OMG... je bedoeld die golf waarvan de gehele kap egaal "verroest" was?!
Daar wil j

Jongens kom op. Een beetje meer respect zou hier misschien wel op zijn plaats zijn. Als je je irriteert aan uitspraken, ga dan ergens anders kijken. Je hebt je mening gegeven, die is duidelijk, Vincent en Wendy moeten nu zelf weten wat ze er mee doen.

Volgens mij ben ik nu duidelijk geweest
Zolang je opnieuw kunt beginnen, heb je nog altijd kans om te winnen!

[quote=Reddish]
[quote=The Force]
OMG... je bedoeld die golf waarvan de gehele kap egaal "verroest" was?!
Daar wil j

Jongens, doe dat nu maar niet meer...

Botje was duidelijk, niet?! Idea
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

ik weet niet wat jullie prcies nog met die voorbumper gaan doen, als jullie maar niet hetzelfde gaan doen als ik met mijn rascal voorbumper Tongue
Nu heb ik een orgineel idee, moet die wel orgineel blijven! Smile

verder denk ik ook dat als je er nog ff wat tijd in steek om m goed strak te krijgen, dattie best knap wordt!

Quote:op full speed in de hal stond een golf met verroeste moterkap daar wordt ... over gezegd...


Oh my f*cking GODstupid Welke steen liggen jullie onder.......stupid

Kijk op mijn auto dat is niet deze manier van roest, maar kom op zeg een zo groot verroestte kap gebeurt niet op verzoek daar doe je net zoveel moeite voor ongeveer als jullie hele auto......

Ga je niet de hele tijd lopen verdedigen dat is neit nodig!!! Ook al ben ik het niet met jullie eens het is jullie stijl jullie ding! Net zoals jullie aangeven!!!! Laat het lekker voor wat het is, maar ga geen verwijten maken die nergens op slaan!!!!

Sorry ik weet dat het off topic is, maar het moest ff!!!42

ook voor meneer unuki telt dat botje duidelijk was

offtopic berichten horen hier niet thuis na een waarschuwing van botje. doe het dan via pb

ook hier telt het negeren van een bestuurslid door unuki

officiele waarschuwing
nog 1x en u heeft ook een ban.








ook zal dit topic op slot gaan op verzoek van.
dan kunnen de mensen zich mss ergens anders aan gaan ergeren dan aan de rascal



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.