Project GTTurbo. (einde verhaal)
#41
WOW! dit pak je echt goed aan zeg! 39 Drewl
Maar wat een klus man,maar dit word wel heeeeeeel mooi zo.
Ik moet zeggen dat de bodem er zeer goed uit ziet,op een paar plekjes voorin na dan.
Je hoeft iig geen stukken in te lassen zie ik.
Ik hoop wel dat ie in RAL 4003 gaat natuurlijk he! Tongue
Veeeeeeeel succes nog. Wink
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033

#42
beestachtig! (veel werk!)Smile

succes!39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#43
sowwww lekker bezig maikel! die onderkant moet je polijsten! Tongue bling bling 34

#44
goed bezigg zo te zien hou je niet van half werk

#45
ploppie Wrote:goed bezigg zo te zien hou je niet van half werk

Hehe klopt Wouter dat heb jij goed gezien. Ben soms wat te perfectionistisch 37


#46
veel suc 6 en het gaat ckkr lukken en wie weet nog beter
suzuki rules

#47
Goed bezig 39

Straks voor de bling bliing spiegels onder de auto Drewl
39

#48
Respect voor alle uren werk, en veel succes met het verdere werk!
[Image: 29257570233_large.jpg]

#49
Was een zuurbadje niet wat sneller geweest?

#50
Heb jij zo'n groot bad thuis dan? Wink
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

#51
HEb je al eens een prijs opgevraagd voor een zuurbadje????

Ongetwijfeld sneller geweest, maar op deze manier heeft het nog geen 100ste van een zuurbadje gekost.

Kijk als het nou een zeldzame klassieker is, dan had ik idd gezegd dat een zuurbadje handiger en waard is, maar deze is nauwelijk tot niet verroest, en is dit een tijdrovende maar leuke klus geweest voor hem.

(PS
voor de prijs van een zuurbadje koop je op dit moment een leuke Swift GTi van de laatste productiejaren.)
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#52
en ... zal ie gaan rotten.. mijn bevindingen zijn dat ze gaan rotten bij plekken waar 3lagen opelkaar liggen, de middelste laag rot dan vaak door naar buiten.. dat zijn mijn bevindingen iig, maar ... respect voor het vele werk4339
wil ... wel graag wat meer turbo spul zien want dit heeft weinig met een turbo te makenZzzz

#53
hahahahahaha

Ach, je kan blijven lassen en beschermen tot je een ons weegt. Komt gewoon van binnenuit, en hoe je het ook draait of keert, er komt altijd vocht bij. MAar met deze aanpak denk ik dat je het6 toch weer een 10 jaar uit stelt, minstens.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#54
Devil-GTi Wrote:wil ... wel graag wat meer turbo spul zien want dit heeft weinig met een turbo te makenZzzz

Turbo slijptol39

#55
Scamp Wrote:
Devil-GTi Wrote:wil ... wel graag wat meer turbo spul zien want dit heeft weinig met een turbo te makenZzzz

Turbo slijptol39

Jij snapt hem 39


#56
mooi bezig maar als je nou de binnenkant ook helemaal kaal maakt en de buitenkant kaal staal maakt .

en je schuurt dat nog op en ontvet dan alles , en dan laat je er in een spuiterij van die soort groeneprimer op spuiten binnen en buiten , gebruiken ze ook in de vliegtuig industrie .
en als je dan toch zo leip bezig bent alle rubbers nieuw koopen vooraam nieuw achteraam nieuw zijramen nieuw .

raammeschanisme nieuw rubbers in je chassis nieuw

dan kunnen ze wel zeggen dat die zo weer gaat roesten maar dan durf ik haast wel te wedden dat dat ding meer dan 20 jaar meegaat

succes en respect voor het werk

#57
gifgroenswift Wrote:mooi bezig maar als je nou de binnenkant ook helemaal kaal maakt en de buitenkant kaal staal maakt .

en je schuurt dat nog op en ontvet dan alles , en dan laat je er in een spuiterij van die soort groeneprimer op spuiten binnen en buiten , gebruiken ze ook in de vliegtuig industrie .
en als je dan toch zo leip bezig bent alle rubbers nieuw koopen vooraam nieuw achteraam nieuw zijramen nieuw .

raammeschanisme nieuw rubbers in je chassis nieuw

dan kunnen ze wel zeggen dat die zo weer gaat roesten maar dan durf ik haast wel te wedden dat dat ding meer dan 20 jaar meegaat

succes en respect voor het werk

Bovenstaande zit inderdaad in de planning. Even afgezien van die groene primer dan Wink


#58
Tuurlijk gaat hij wel weer roesten, maar echt niet binnen 5/10 jaar als je het een beetje goed doet...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!

#59
Ja als hij 10 jaar roestvrij blijft heb ik mijn doel bereikt. Hij hoeft niet voor het leven hard te blijven. Dat red je niet omdat er op sommige plekken meerdere stukken metaal elkaar overlappen waar je dus maar moeilijk bijkomt. Deze stukken gaan ook als eerste roesten. Maar 10 jaar vind ik prima hoor Biggrin


#60
ik heb zo'n beeld van die werkers in Bangladesh van Leepu (chop Shop) die met oude ijzerzaagjes alle verf e.d. eraf krabben...... 34



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.