Project GTTurbo. (einde verhaal)
#21
Haha inderdaad Johan zou een leuke optie zijn. Jammer dat ie zover weg staat en ik niets met die hele auto kan doen i.v.m de ruimte. Maar wie weet wat we nog tegen komen Biggrin


#22
Bij deze weer een update om jullie op de hoogte te houden waar we zo allemaal mee bezig zijn. Ik ben zelf bezig om de halve bodem tectyl vrij te maken dus echt kaal tot op de grondlak van de auto (soms zelfs het metaal 42) In de tussen tijd heb ik ook de bitumen matten verwijderd die op de bodem van de auto zitten. Deze zijn inmiddels geheel verwijderd zodat we die gedeeltes straks ook kunnen gaan bewerken. Onderkant ben ik nog niet mee klaar, foto`s daarvan volgen als ik klaar ben. Maar we gaan de goede kant op 37 Hieronder wat sfeer foto`s Wink

[Image: Foto-T8EDGOD8.jpg]

[Image: Foto-XCXTSVSC.jpg]

Ik ben tot nu toe 3 plekken tegen gekomen die toch wat roestig zijn dus deze gaan meteen aangepakt worden. Ook op de dorpel zit een flinke plek, maar dat komt helemaal goed. Stay tuned 39


#23
Leuk te zien dat je het goed aanpakt!3939 Kan je later wanneer je bejaard ben nog steeds in de Swift rijden!3934

#24
haha goed bezig hoor!

check em gaan danTongue alles eruit behalve die sportpedaaltjes45
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

#25
Zo stond 'ie helaas lang op mij te wachten Hardcore...
Ik ben wel blij dat er nu aan gewerkt wordt, want dit karretje moet weer gaan lopen 39
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...

#26
The Force Wrote:Zo stond 'ie helaas lang op mij te wachten Hardcore...
Ik ben wel blij dat er nu aan gewerkt wordt, want dit karretje moet weer gaan lopen 39

amen 42
[Image: kentekenplaatroadkingis6.jpg]
Exotic Silence Tuning

fast car's, fast food and fast women

#27
jaja komt helemaal goed39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

#28
Vet man zo een swift weer op bouwen moet er van terug denken toen ik mijn swift cabrio 1.0 3 cyl automaat ging oombouwen naar een 1.3 GTi (Turbo). Toen ging alles ook bijna kaal.

Veel plezier en ik ga je project zeker volgen.

#29
Gaaf projekkie idd! 39
En je pakt t errug goed aan zie ik. Smile

Ik hoop wel dat je goed uitkomt met je tijd,aangezien er errug veel van in gaat zitten met zoiets!?

Succes iig nog.
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033

#30
Ja de tijd is inderdaad de grootste vijand. Alleen heb ik dat voorlopig nog genoeg en ik heb ook geen deadline dus dat scheelt alweer 42


#31
Zo lang stil geweest hier, maar alles behalve stil gezeten Biggrin Ben nu al een paar maanden bezig om de bodem tot op het metaal schoon te maken en het heeft me al vele zweetdruppels gekost 42 Dit is ook het meeste en zwaarste werk want je wil niet weten hoe vast dat de tectyl en grondlak zitten. Hieronder dus wat foto`s om jullie op de hoogte te houden Wink Ik doe dit alles met een boormachine/slijptol met staalborstel erop i.c.m verfafbijt.

[Image: Foto-7MEJBWOP.jpg]
[Image: Foto-Q6JUECLE.jpg]
[Image: Foto-GDHXXBDU.jpg]
[Image: Foto-7LMDQTUV.jpg]
[Image: Foto-68NLEOCI.jpg]

Hier kun je de stukken goed zien die nog niet gedaan zijn.
[Image: Foto-FLDCFZPR.jpg]

We zijn al ver, maar nog zeker niet klaar dus we gaan rustig verder.

Tot zover 45


#32
Whahahahahahahahhahahahahha..... Dit vind ik echt meesterlijk39!
Goed bezig en je pakt het wel heel erg grondig aan h
....Drivin' the Rival....

#33
Lekker aan het schoonmaken 39
Ik vind het met dit soort klusjes altijd zo jammer dat je er weinig van ziet als je de auto voorbij ziet komen rijden Wink

Je doet er alles aan om de grondlak eraf te krijgen, nu is hij kaal... ga je er weer wat opspuiten Tongue
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??

#34
Zozo jij pakt het letterlijk en figuurlijk grondig beet!3945

#35
Wow 45

Jij zal in ieder geval niet meer verrast worden door roest aan de onderkant Biggrin
Hoe ga je het nu behandelen?
[Image: stc-sig.jpg]

#36
[quote=SpeedSwiftMarky]
Whahahahahahahahhahahahahha..... Dit vind ik echt meesterlijk39!
Goed bezig en je pakt het wel heel erg grondig aan h


#37
Even ter info van Wirewess en DGR, de auto gaat zeker nog wel behandeld worden hehe. Zal waarschijnlijk iets in de richting van RX5 of Fertan worden. Het voordeel daarvan is dat mocht er toch weer roestvorming komen dan wordt het door een reactie met dat spul weer omgezet in goed metaal. Ander bijkomend voordeel is dat het in verschillende RAL kleuren te verkrijgen is en overspuitbaar is devil


#38
Dit is fucking niet normaal! wat goed zeg43

Je moet de onderkant van de auto in goudkleur makenIdea

Ga zo door39

#39
damn jij bent gestoord hahaTongue

echt netjes hoor respect voor het werk!39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

#40
je bent al zo ver, kan je gellijk de onderkant
netjes polijsten.
Scheelt alleen nog een paar uurtjes extra.
Mooi werk man en ga zo door39



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.