Pics van mooie swiftjes
en toen werd je wakker42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Gelukkig heb ik een vriendin die me aanmoedigt in mijn hobby. Smile als je zo'n meid hebt is het niet nodig een broek aan te hebben.
Reply

(14-03-2015, 21:51)robin_swiftsensation Wrote: Gelukkig heb ik een vriendin die me aanmoedigt in mijn hobby. Smile als je zo'n meid hebt is het niet nodig een broek aan te hebben.

mazzelpik.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Mijne doet gewoon mee joh. Rijdt allemaal rond in een gti enzo Smile
Reply

Ik mis de bekendheid, het aanzicht zegmaar.. wat ook wel weer goed komt als hier dikke sloffen onder zitten..

Verders bepaalt mn vriendin niet in wat voor auto ik rij, omdat ze een swift niet mooi vind.. Tevens heb ik haar nog geen auto horen noemen onder de 10.000 euro die ze mooi vind Tongue Ze heeft ook gewoon zonder zeuren/opmerkingen mee gereden in mn mx-5.. zelfs nog naar brabant wezen stuiteren 34..

Ik lig nog steeds lager als iedere verzekerde swift met apk op dit forum, dat ik mn auto heb moeten verhogen is omdat ik de bumpstops had weggesneden, en mn auto dus nog meer had verlaagd.. kon niet eens 45 graden sturen zonder aanlopen :S, heb m op bijna dezelfde hoogte terug gezet, alleen ietsjes hoger, zodat ik de drempels niet meer raak bij mn vriendin.

Zie mn wie=wie maar

Okee, nog 1tje dan:
[Image: DSC_2125%20-%20kopie_zpsx0v4nmw1.jpg]
Dat ass
Reply

Die berg kwamen we nog maar net op Biggrin Zoals ik al vaker heb gezegd de laatste tijd. Extreem verlagen van je swift is niet moeilijk. Er zijn alleen 3 zaken die je dan moet beseffen:

1: Je downgrade de wegligging van je auto en brengt dus de algehele veiligheid in het geding.
2: Je moet schijt hebben aan je ruggenwervels en alle andere botten in je lichaam.
3: Je moet schijt hebben aan de staat van je auto, zowel optisch (beschadigingen aan bumpers, wielkasten etc) als mechanisch (lek slaande carterpan, gescheurde uitlaat, vernielde bodem etc)

Als je geen bezwaar hebt tegen die 3 zaken zal je over het algemeen een zeer goedkope swift hebben die optisch al niet erg goed was. Daarnaast zal je hem dan waarschijnlijk niet lang rijden omdat je gek wordt van het niet bestaan van comfort.

Zo...en nu ga ik een swift kopen van 100 euro en een paar steigerpijpen. Ff kijken hoe laag zo'n hok nu eigenlijk kan.
Reply

Mijn 5 deurs Swift lag ook erg laag, liep op 13" verbreed staal... Gewoon dagelijks mee gereden zonder te zeveren over comfort enzo.
Mijn Baleno stond op zijn schroefset ook laag, moest omhoog omdat ik de parkeergarage van mijn nieuwe werkgever niet in kon. Niet zeveren over comfort, gewoon plat! Niks wegligging problemen, gewoon goed uit laten lijnen bij een kenner en voldoende veerweg overhouden voor goed contact met de weg. Geen foeki-yuki banden of extreem camber, gewoon plat en goed!

Liana gaat ook omlaag, alleen niet zo extreem meer. Draai momenteel 60.000 km per jaar waarvan ruim 50.000 voor de baas. Geniaal met een goede km vergoeding en een low cost auto als een Suzuki Liana op LPG 39.
Aangezien ik regelmatig met collega's rijd is comfort nu meer een issue.

Tóch gaat 'ie op de BC racing set binnenkort... devil Eens kijken of ze het merken Smile


Hoe plat kan een Swift?

[Image: 728a3f76.jpg]

Test zonder veren met schokbrekers om laagste stand airride uit te meten.

[Image: 328fec5b.jpg]
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Das vals spelen met een bodykut.. al lag mn swif achteraf gezien toch lager.. maarja, daar zat ik 0 vering meer in, achter geen veren en voor reed ik rond met veren die de topmount niet raakte :p

Op die fotos lag ie wel ietsjes hoger, toen zat er nog een klein beetje vering op Tongue

Oh en btw Nikky, ik heb dat verbreed staal ook onder mn swift gehad (zelfde velg, zelfde bandenmaat) Maar mn glx lag echt heel veel lager dan jouwe, dus das niet echt vergelijkbaar, laatste half jaar dat ik heb rond gereden kon ik niks anders als 165-55-13 rijden, en meen dat er 185-65-13 op t staal lag.
Reply

En dat is waar ik op doel. Rijden zonder veren, dempers volledig ingeschoven met de zuigers op de bodem, bumpstops weg, geen voorspanning op veren, niet uitgelijnd, honkie ponkie banden. Niet mijn manier van doen. Maar moet t toegeven mitch. Je wagentje zag er van een afstandje dik uit!
Reply

Je justy lag lager mitch. En net zo comfortabel ook waarschijnlijk.
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Ff een kort vraagje, welke wielen zitten hier onder ?

[Image: BARETA.jpg]
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

Work equip 01 ofzo.op work equip vind je ze wel. Kost 2500 euro voor je compleet setje thuis hebt maar drag maakt replicaatje 1 delig voor paar honderd euro. Dit vind ik ook al jaren een machtig setje. Weet niet of drag ze in 114,3 had of alleen 4x100. Ben ik ff kwijt
39



Reply

Je hebt ze ook van XXR. Zijn ook stuk goedkoper.

Nouja soort van dan.

http://www.nlmotoring.com/XXR-538-Wheels...8461bk.htm
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

Wow, een setje van 2500 euro.. hmm 2x de kosten van een gemiddelde GT-i xD kost me net iets te veel.

die XXR wielen zijn wel erg gaaf ook. alleen de maten zijn wat lastig.
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

Et-0 lastig? 34
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

Die dingen hebben allemaal ongeveer ET0

http://fullcartuning.nl/drag-wheels-dr-2...t0-4x114-3
Reply

Paar dikke flares op de swift, slijpen en rijden 39
Reply

Riep iemand fenderflares?

[Image: 1472091_469135949908234_6218799828672017...ybmuqx.jpg]
Reply

Dus je hebt 4 BBQ's nodig voor 1 auto... 43
Reply

ik meek je kapot als je aan mijjn weber komt!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.