Pauluzz: juni '20 - Geen Suzuki's meer
Dies best krokant jah.. viel de prijs een beetje mee?
Reply

39

Mooi Paul.
Zo op voor nog een ton erbij Biggrin

Ahum, hebbie al bak parts from Belgium??
Of was dat carnaval gedoe nu pas Puzzled

Ave Walter
Reply

Paul update die zooi is van je Tongue
[Image: Untitled-13.jpg]
Reply

Er valt weinig te updaten aan de baleno. En de swift houd ik bij in mijn project topic.
Reply

Ik kreeg een kans in mijn schoot geworpen en heb deze met beide handen aangepakt... De Baleno is vanaf nu voorzien van een BC Racing schroefset!! Hallo moeder aarde!!

[Image: Foto550-KMTV4GHM.jpg]

[Image: Foto550-XIDYPU4L.jpg]

[Image: Foto550-QTFM863Z.jpg]

[Image: Foto550-AG8HBPUO.jpg]

[Image: Foto550-JHRSLGW3.jpg]

[Image: Foto550-QAPTUVR4.jpg]

[Image: Foto550-8C64KDM4.jpg]

[Image: Foto550-URSAUNQW.jpg]

[Image: Foto550-SRS4XQZL.jpg]

Fokkin dik!! Ik ben blij!! Drempels hebben tot nu toe nog geen problemen gegeven en een stuk snelweg ging ook prima. Van de week nog even de auto laten uitlijnen en dan eens kijken hoe 'ie de bochten om hoekt.
Reply

Wat een verlagingsetje niet al kan doen bij een auto.. De verlaging plus de velgen maakt deze baleno wel echt heel vet !

Nette update !39
[Image: Untitled-13.jpg]
Reply

Dikke upgrade!4539
Reply

Staat hem echt super goed! Helemaal in combinatie met die velgen...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

echt mooi , wat al gezegd is verlaging en velgen doen altijd heel veel Smile
Reply

Thnx y'all!! Ik ben er ook zeer content mee. Nu weer gauw verder aan de mk1!
Reply

Sow, ff stof afblazen. Zoals met name in mijn projecttopic te lezen was zat ik met wat privé omstandigheden. Na een relatie van 6 jaar, waarvan 4 jaar samenwonen heb ik daar een eind aan gebreid afgelopen zomer. Hoop rompslomp en we zitten nog met een huis wat op allebei onze naam staat. Dus daar zit ik nog steeds middenin, maar gelukkig gaat het alweer lange tijd erg lekker met me devil

Daarnaast ben ik ook al sinds afgelopen zomer bezig met een carrière-switch, welke gister eindelijk is doorgegaan. Ik zit nu 6 jaar in de bouw, waarvan ik me de laatste jaren echt afvraag of het wel mijn ding is. Ik heb meer met boutje/moertje dan met schroefje/spijkertje zeg maar. Dus via een connectie terecht gekomen bij een bedrijf dat in de Motorenrevisie zit op hetzelfde industrieterrein als de hobbyschuur van Lielaleuter, waar mijn mk1 staat. Hier heb ik afgelopen maandag de hand mogen schudden en kan ik begin maart aan de slag als technisch receptionist (ze moesten het een naam geven).

Nadeel voor SCN: ik zit nu vaak op me werk te moderaten, dat gaat straks niet meer. Jammer joh!

Baleno update, omdat jullie altijd graag foto's willen zien.

Gele mistlampen:
[Image: Foto720-WDB343KH.jpg]

En het achterste subframe waar volgend weekend aan gelast gaat worden:
[Image: Foto540-ALHEKSAF.jpg]

De Baleno maakt verder lekker kilometertjes en moet straks weer voor apk. Ik verwacht geen problemen na het laswerk.
Reply

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Mislampjes staan prima zo, subframe is minder 34
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

Proficiat met je baan! Ben zelf ook nog druk op zoek naar iets wat bij me past Smile
Reply

heb m al regelmatig zien rijden/staan met de gele mislampjes, staan erg vet. en succes met je nieuwe baan!
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Mooie updates! Sterkte net je huis en alles wat verder geregeld moet worden...
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

Zaterdag de grote hamer maar even op het gehele achterste subframe losgelaten. Het goede nieuws, aan de andere kant issie totaal niet doorgerot. Het slechte nieuw, de rotte kant was ook gelijk errrggg rot, de ophanging van me draagarm was zelfs niets meer van over.
[Image: Foto720-PAJAGMKA.jpg]

[Image: Foto720-QK8AVRJU.jpg]

Heb hem weer bij de restaurateur neergezet die mijn rascal en mk1 ook heeft gelast.
[Image: Foto720-6PJ3CM6P.jpg]

[Image: Foto720-8XHSESDS.jpg]

Alles lekker dik in de tectyl gezet, ik weer happy!
Reply

Niceeee
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

Dat duimpje ook haha...
Waarom niet een ander subframe eronder geknald?
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

Omdat alle bouten, echt allemaal, enorm vastgerot zitten. En de andere kant was wel nog helemaal hard. De bout die we hiervoor losmoesten maken was al 20min werk en dat was met behulp van iemand met ervaring en professioneel gereedschap hiervoor!
Moet de bout ook vervangen, andere kant ook maar gelijk, zijn uitlijnboutjes ofzo.
Reply

Dikke update!!!

Te zien aanstaande zondag op Japfest 34
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)