Sow, ff stof afblazen. Zoals met name in mijn projecttopic te lezen was zat ik met wat privé omstandigheden. Na een relatie van 6 jaar, waarvan 4 jaar samenwonen heb ik daar een eind aan gebreid afgelopen zomer. Hoop rompslomp en we zitten nog met een huis wat op allebei onze naam staat. Dus daar zit ik nog steeds middenin, maar gelukkig gaat het alweer lange tijd erg lekker met me
Daarnaast ben ik ook al sinds afgelopen zomer bezig met een carrière-switch, welke gister eindelijk is doorgegaan. Ik zit nu 6 jaar in de bouw, waarvan ik me de laatste jaren echt afvraag of het wel mijn ding is. Ik heb meer met boutje/moertje dan met schroefje/spijkertje zeg maar. Dus via een connectie terecht gekomen bij een bedrijf dat in de Motorenrevisie zit op hetzelfde industrieterrein als de hobbyschuur van Lielaleuter, waar mijn mk1 staat. Hier heb ik afgelopen maandag de hand mogen schudden en kan ik begin maart aan de slag als technisch receptionist (ze moesten het een naam geven).
Nadeel voor SCN: ik zit nu vaak op me werk te moderaten, dat gaat straks niet meer. Jammer joh!
Baleno update, omdat jullie altijd graag foto's willen zien.
Gele mistlampen:
En het achterste subframe waar volgend weekend aan gelast gaat worden:
De Baleno maakt verder lekker kilometertjes en moet straks weer voor apk. Ik verwacht geen problemen na het laswerk.