Pauluzz: juni '20 - Geen Suzuki's meer
#41
Puppetmaster Wrote:Geinig filmpje Paul! Charade was een geinig autootje hoorrrrr! 34
wahaha ik kan me nog iets herinneren meneertje...34


Streetrides Member
Reply

#42
Jah het glijden kwam toch door het natte wegdek. Zo hard ging ik namelijk die bocht niet in, met droog wegdek had ik t wel gered.

maar goed, iig geen body schade. Ik denk overigens ook niet dat me velgen krom zullen zijn, dan had ik t namelijk wel gevoelt de rest van de weg. Maar toch voor de zekerheid bij de garage ff laten tjekken.

Lekker driften met een voorwielaangedreven auto Tongue Ik zal wel eens ff gaan kijken voor een veerpootbrug onder me kap. biesheuvel.nl moest ik wezen toch?

edit: mazzel dat ik er nog geen verlaagde bumper op had zitten, anders was die echt wel stuk geweest..
Reply

#43
Zoww, even een paar kleine dingetjes die in de tussentijd gedaan zijn.

Flatbade ruitenwissers:
[Image: 2842098_25_full.jpg]

witte zijknippers:
[Image: 2842098_24_full.jpg]

A-style suzuki meterhouder, met meters, is alleen nog niet aangesloten:
[Image: 2842098_22_full.jpg]

Witte tellerplaten:
[Image: 2842098_23_full.jpg]
Ja me benzinemeter en temp.meter zijn stuk gegaan dus als iemand nog een Mk3 tellerhuis heeft liggen?... ik heb interesse Tongue hoeft niet persee gti, wel mk3!
Reply

#44
lekker bezig geweest 39

ik heb wel een MK3 tellerbak liggen, maar heb er bovenop gestaan denk ik.., iig zijn de benzinemeter en watertempmeter ook overleden....stupid
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#45
Ziet er goed uit! Goed om te zien dattie zoveel gebruikt wordt Wink (aan de km stand te zien Tongue) Mis me oude karretje stiekem wel een beetje ..! 42
Reply

#46
Ziet er netjes uit39
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply

#47
Zyco Wrote:Ziet er goed uit! Goed om te zien dattie zoveel gebruikt wordt Wink (aan de km stand te zien Tongue) Mis me oude karretje stiekem wel een beetje ..! 42

haha, ik lees dit nu pas joh Tongue ja ik houd m netjes hoor! en die kilometerstand klopt ook niet helemaal meer, kheb al een keer de tellerbak verwisseld, hier stond iets van 3000km meer op.

motorisch houd ie zich goed, van de zomer even kijken of het geld er is voor een nieuwe radiator en nieuwe audio 42

eerdaags weer een paar updeetjes Biggrin
Reply

#48
Zoals beloofd nog een paar updaatjes.

zoek de verschillen tussen foto 1 en foto 2:

foto 1:
[Image: Foto0135.jpg]

foto 2:
[Image: Foto0143.jpg]

en nee het is niet de sneeuw... het zijn: de windschermen bij me portieren en de zonneband! Biggrin door vele al gezien op de JAF.
En ze bevallen echt
Reply

#49
ziet er zeer netjes uit39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#50
ziet er netjes uit joh 39
zonnebandje is ook handig nu de zon zich weer laat ziendevil

en het ziet er natuurlijk gelijk een stuk beter uitWink
[Image: signfusion.jpg]
Reply

#51
zowel die zonneband als die windschermen zijn zeer tjill met dit weer Biggrin

eerdaags ff foto's maken van me metertjes die nu angesloten zijn, en de verlichting in me tellerbak 39
Reply

#52
die witteteller plaat vind ik er zeer strak uitzien
Reply

#53
Sow, weer ff een updaatje, ik wou het eigenlijk allemaal voor me houden totdat ie helemaal klaar is, maar dat kan ik niet Tongue

Ik ben vandaag aan me nieuwe voorbumper gaan werken. Ik laat een begin foto zien, en de volgende update foto wordt pas als ie klaar is, om toch nog me plannen geheim te houden.
[Image: Foto0158.jpg]
Hij staat op de krik, vandaar dat ie zo hoog staat. Van de krik af komt ie mooi laag Biggrin
[Image: Foto0160.jpg]

sommige herkennen m misschien, dit is de voorbumper van "Rascal gti the red one" ik heb ook de achterbumper, maar daar hebben we t in 2009 wel weer over 34

betreft de voorbumper, hier heb ik wat ideeen voor, wat nog wel wat tijd gaat kosten, omdat het nieuw is voor mij om met polyester te gaan werken. Naast dat, heb ik niet 1,2,3 het geld om m naar de spuiter te laten brengen, dus daar moet ik ook even voor sparen.
Reply

#54
Ohw ennuh, die Citro
Reply

#55
Nice work, ben benieuwd als die af is Biggrin
Maarre, waar heb je die witte tellerplaten gekocht? :o
Reply

#56
Blijft een leuke bumper die van de Rascal. Niet te schreeuwerig en toch anders.!
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#57
ziet er al netjes uit!ben benieuwd wat je ervan gaat maken!

succes39
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#58
suc6 ermee,

had ik maar zoveel ruimte om te knutselen aan me autostupid
Reply

#59
Mooie zijwindschermpjes hoor Wink
Reply

#60
o3kie Wrote:suc6 ermee,

had ik maar zoveel ruimte om te knutselen aan me autostupid

zie je die "glad" gestreken verse grond op de achtergrond van die eerste foto? Daar wordt binnenkort een garageloods van 10 bij 20m gebouwd... 42 helaas van me huurbaas, en niet van mij.. Unhappy

@Retile: ja mooi he Tongue je wilt niet weten waar ik die vandaan heb

@Depravor: Birba.com of via een nederlandse leverancier die het bij birba besteld, daar heb ik ze vandaan, prima service 39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.