Pauluzz: juni '20 - Geen Suzuki's meer
#21
hey! vraagje die radio die je hebt das dezelfde als xshield verkoopt ofniet? werkt dat nou een beetje goed of is de kwaliteit slecht?
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#22
hardcore Wrote:hey! vraagje die radio die je hebt das dezelfde als xshield verkoopt ofniet? werkt dat nou een beetje goed of is de kwaliteit slecht?

ik weet niet welke x-shield verkoopt? Dit is idd een merkloze. Werkt prima, afstandbediening erbij. Radio onthoud de hoek waarin je m zet, dus gaat automatische in de juiste hoek staan zodat je het schermpje kan zien. En hij speelt echt alle dvd's af.
Reply

#23
Heute tag.... neue APK!

jawohll!! Vandaag voor nieuwe apk gegaan, paar dingen vervangen en verder helemaal goed.

gedaan:
- nieuwe schijfremmen voor (heurluk, geen trillende remmen meer!39Biggrin)
- nieuwe remblokken
- olie ververst en oliefilter
- nieuwe achterbandjes
- voorbalk nieuwe plaat in gelast en getectyleerd

mooi, die kan weer de weg op Biggrin
Reply

#24
Haha feli, is de auto verder ook roestvrij?
Reply

#25
de bodem was nog compleet hard! alleen roest in me voorbalk, dus daar een nieuw stuk plaat ingelast... Smile

als het goed is eerdaags een updaatje, ik verwacht een paar pakketjes deze week en nog een filmpje Tongue
Reply

#26
Update:

van de week me a-style meterhouder binnen gehad. Deze ff goed passend maken, vastmaken en zwart spuiten.
en uiteraard nog ff opzoek naar metertje Tongue

en vandaag een andere bumperset gehaald. Hier moet nog wel ff het een en ander aan gedaan worden, dus het zal nog wel ff duren voordat er eentje op me auto komt. als er iemand trouwens gaat met poly werkt.... alle hulp kan ik gebruikenSmile
Ik heb hier wat ideeen mee, maar laat die nog mooi ff in me hoofdje zitten voordat iedereen me uitlacht Tongue

Foto's komen morgen, bumpers liggen op dit moment namelijk bij me ma thuis.
Reply

#27
Whieeej filmpje Tongue

gemaakt op de terugweg van de 18nov meet in a'dam Z-O.

Wordt met gemak in gehaald door de Daihatsu Charade Gtti van een vriend van me (was ook mee naar de meet)

KLIKKIE HIERRRRRR!
Reply

#28
Geinig filmpje Smile
Maar hang jij ook maar eens een impreza turbo op je wagen (td-04) zodat het een beetje gelijk spel is.. dan kan ik je vertellen dat jij je maatje ver achter je kan laten 39
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#29
waarom heb je hem niet in de 4 doorgetrokken tot 180 en dan de 5?
had je denk ik wel wat minder verschil gehad!
Reply

#30
Geinig filmpje Paul! Charade was een geinig autootje hoorrrrr! 34
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#31
Het was geen voorbereid filmpje zeg maar. Ik was gewoon rustig aan het rijden en dacht ik geef wat gas bij, want die meid naast me was aan het filmen... ja en toen in ene maakte die maat van me er wel een wedstrijdje van Tongue

stukkie terug trok ik m wel door in z'n 4 namelijk

ik vond m wel grappig ff snel met een mobieltje gemaakt Wink

voor de ge
Reply

#32
ik ben een keer flink zoek gereden door een sloop charade gtti

ding zag er niet uit , reed ineens naast me hoor ik Pssst zie ik een een halve sloper naast me met dumbvalve? ,gas erop vanuit ring alkmaar righting A9

rijden we 200 en hij blijft gewoon uitlopen tot die 50 meter verder op reed , ik geloof ook niet dat dat ding standaard was

zag er aleen uit of die zowat uit elkaar viel 34
Reply

#33
haha lekker filmpie 39
en die verslagenheid 37 word je niet vrolijk van als je denkt dat je een gti rijd he Tongue

jah diehatsoe heeft nog wellus snelle wagens Zzzz
Reply

#34
Whaha lol, mooi filmpje. 39
Reply

#35
Vandaag weer ff een ervaring rijker geworden...

Waarschijnlijk toch ff te hard een bocht in gegaan en de slip in geraakt. Kon nog net optijd corrigeren anders had ik de auto naast me geraakt. Corrigeerde iets teveel en knalde toen tegen de stoep van de middenberm op.

Geen schade, geen andere betrokkenen, maar ik schrok wel ff 43

van de week nog wel ff langs me garage kijken of me velgen niet krom zijn.
Reply

#36
Klinkt misschien bot... maar da's
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#37
ook een paar keer gehad met de swiffer ze gaan redelijk hard door de bocht maar als je net iets te hard gaat tollen ze zo in het rond.... echt vaag

met de clio heb ik dit een stuk minder of je moet ECHT hard gaan, heb het 1x gehad kont vloog om hup ene kant op stuurde trug hup weer goed toen weer andere kant op en toen weer trug haha toen stond ik stil

dat is wel echt lomp lijp dus kijk volgende keer wel uit

paar keer eerder gedaan kon je em mooi over zn voorwielen een beetje laten glijden en @ 5000rpm driftend door de bocht maar net iets harder en je staat andersomWink
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#38
Ai, balen man... Hopen dat je niet al te veel schade enzo hebt.

Tip: hang een veerpootbrug onder de motorkap.. ikzelf vond het toen gigantisch schelen in bochtgedrag Drewl

Verder wel lief zijn voor die auto he Wink

Gr, Rein
Reply

#39
^^^daardoor kan ik nu =+/- 15 kilometer/uur harder door de bochten. Alleen door zo'n stukkie staal onder de motorkap, was eerst wel weer wennen, je moet de nieuwe grenzen opzoeken h
Reply

#40
Nu hier op het forum toch idee
<---Swift!---------
[Image: Avatar2.JPG]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.