Pauluzz: juni '20 - Geen Suzuki's meer
#1
let op: onderstaand verhaal is van 2007 Wink

Morguh!

Zoals sommige wel al weten hang ik al een paar maandjes rond op het forum en ben ik ook al een paar maanden lid en heb al wat meetings bezocht.
Dus misschien toch maar tijd om ook mij en me swiffer voor te stellen en evt. processen hier up to date te houden.

ik:
Ben van bouwjaar 23 okt. '86. Studeer bouwkunde op Hogeschool van Amsterdam. Zit al vanaf mijn 11e op drummen en speel in een band. Woon op mezelf aan de rand van Alkmaar en heb een lompe bijbaan zoals het hoort bij een student.

auto historie:
- begonnen met een witte swift GS MK2 uit '90, mijn eerste auto, compleet rot kwam ik na aanschaf achter. Hoop aan gelast en dingen vervangen. Na een jaar zonder motorische problemen weggedaan omdat ik liever me geld wou steken in een gti.

- dus 2e auto, zwarte swift mk3 gti uit '92. Na 1,5 maand hierin rondgereden te hebben werd ik aangereden. Ik reed op een voorrangsweg en een vrouw komt van rechts in haar golf rijd de haaientanden voorbij en liet mij haar portier ff van dichtbij zien. Ik had gelukkig niets, zij ook niet, maar me swiffer werd total loss verklaard.

- 3e auto, ik moest gewoon weer een zwarte mk3 swift gti hebben, heb er 1 gevonden uit '95 en ik rijd hier nog steeds mee.

foto's:
http://i271.photobucket.com/albums/jj149...300005.jpg
De witte swift mk2 GS, oude foto, er was nog meer aan gedaan, deze rijdt nu ergens anders in nederland rond

http://i271.photobucket.com/albums/jj149...010008.jpg
Me oude en nieuwe swift

[Image: 2842087_2_full.jpg]
De nieuwe leefde dus niet lang

Me huidige swift:
[Image: 3179677_4_full.jpg?412707-301]
Zo zaggie er uit toen ik de auto kocht, wel al met me eigen velgen eronder en nog zonder de gti spoiler, omdat er een GS achterklep op zat.

[Image: 2842098_11_full.jpg]
Mijn huidige Swift GTi en ik

[Image: 3179677_18_full.jpg?391908-301]
@night

Wat was er al gedaan:
- fibersport sideskirts
- X-shield alarm + cv
- Sebring einddemper
- Apex verlaagd

wat heb ik gedaan:
- startmotor vervangen
- nieuwe accu
- nieuwe schijfremmen voor
- dynamo vervangen
- dvd-speler erin
- eigen hoedenplank er weer in (met speakers en versterker)
- interieur onderdelen zilver gespoten
- K&N luchtfilter gemonteerd
- Kleppendeksel en nog een paar motoronderdelen zilver gespoten
- Eigen 15inch 15 spaaks velgen er weer onder
- donkere bumper knipperlichten
- racegaas in gril
- GTi spoiler overgezet (er zat een GS achterklep op, zonder spoiler dus)
- Motorkap vervangen
- Composetjes geinstalleerd
- blauwe neon eronder
- 3 tonige hoorn
- schakelaarpaneel onder me radio
- racestuur eruit, normale swift stuur er weer in
- alle verlichting in het interieur vervangen voor blauwe lampjes
- zonneband
- windschermen
- a-style 3 meter houder met meters
- witte tellerplaten
- fladblade ruitenwissers
- witte zijknippers
- andere kuipstoelen
- nieuwe radiateur
- nieuwe pakkingen en kleppenseals
- etc etc

ook te bewonderen op:
cardomain
Reply

#2
26 november staat er weer een afspraak voor de APK. Verwacht geen problemen en ik weet dat mijn achterbanden en schijfremmen voor (en dus gelijk rondom remblokjes) vervangen moeten worden.

ik zal eerdaags trouwens ff nieuwe foto's plaatsen, maar ik moet m eerst ff door de wasstraat halenTongue
Reply

#3
Welkom!

Leuk wagen. Smile
Reply

#4
thnks,

ik was van plan vandaag ook weer wat te knutselen, maar t regent weer eens....
Reply

#5
Welkom! 39
Reply

#6
Ook welkom geheten39
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#7
hej paulus mooie bak, welkom!Biggrin
Reply

#8
Welkom, mooie auto. Biggrin

Btw, is je kentekenplaat nu iets krom?
Reply

#9
verdorrie je heb me door Tongue
hehe, ik wil ook van die nieuwe platen met van die opgezette letters. Een vriend van me is een adres is in de buurt aan het zoeken voor me. Vind ik wel sjieke nummerplaten. Dat gaat dus gefixed worden Wink
Reply

#10
Paul alsnog welkom op het forum, maar mooie wagen hoor Biggrin

Reply

#11
hey welcome man 39
Reply

#12
welkom, ziet er netjes uit!
[Image: 29257570233_large.jpg]
Reply

#13
Zou ook es tijd worden. Net bakkie man! En geen neon meer aan he, als je naar een meeting komt!
Geen Suzuki meer.
Reply

#14
OMG WAT EEN VETTE AUTO! DrewlBiggrin

Hahaha veel plezier er mee enneh.. hou em heel he Wink

Gr, Rein
Reply

#15
haha, vette auto hea34. uiteraard hou ik m heel! ben er net zo blij mee!

@RealManiac, ik kan niet beloven 42 khad ze net ook weer aan Tongue

laatst een paar keer dikke mazzel gehad, had ze de hele tijd aan, deed ze uit en 1 bocht later rijdt politie voorbij Tongue tot 3x toe zulke mazzel gehad
Reply

#16
Het zal eens een keertje tijd worden dat je jezelf voorstelt Paul. 34
Mooie GTi en je neon werkt ook lekker op meetings. 34
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#17
Puppetmaster Wrote:Het zal eens een keertje tijd worden dat je jezelf voorstelt Paul. 34
Mooie GTi en je neon werkt ook lekker op meetings. 34

die actie van me moet ik de rest van me clublidleven aan blijven horen denk?!34
Reply

#18
PauluzZ Wrote:die actie van me moet ik de rest van me clublidleven aan blijven horen denk?!34

Ja, wat dacht jij dan? Geweldig om je aan te zien komen rijden met een politieauto achter je aan en vervolgens je neon aan te zetten. 34
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#19
Puppetmaster Wrote:
PauluzZ Wrote:die actie van me moet ik de rest van me clublidleven aan blijven horen denk?!34

Ja, wat dacht jij dan? Geweldig om je aan te zien komen rijden met een politieauto achter je aan en vervolgens je neon aan te zetten. 34

haha, ik had ze al aanTongue Ik vind het maar flauw, ik hoor ze nog zeggen "je weet dat dat niet mag, die blauwe LAMPUHH onder je auto"....

sjah, ik ben niet zo orgineel om ze op me dak te monteren34
Reply

#20
vanmiddag ff me auto gewassen en nieuwe foto's gemaakt en in de eerste post geplaatst Tongue

tevens, ik ben niet eerlijk geweest, de eerste swift die ik gereden heb, was de Swift van me moederTongue:
[Image: 2842098_9_full.jpg]
Ondertussen rijdt ze die niet meer, ik ben de enige suzuki rijder nog in de familie Tongue
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.