Hoi
#1
Hallo,
ik ben net nieuw op dit forum, dus ik stel me even voor.Tongue
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik sinds kort zelf een suzuki swift heb. Een mk3 naar het schijnt.

Ik ben nog maar 18 jaar, dus zo speciaal is mijn autootje nu ook weer niet. Maar een forum als dit is altijd hanidg voor als je problemen hebt.
Ik ben nu nog aan het leren auto rijden. Op 26 november zal ik mijn praktijk examen moeten doen. Fingers crossed 39.

Aahja en ik kom uit het Belgenlandje uit Antwerpen.
Reply

#2
Welkom Zuiderbuur!
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#3
aaahja mss wel leuk een foto.

[Image: jips002cc6.jpg]
Reply

#4
Heej wekom hier. 39
Reply

#5
Welkom op het forum, enne mooi rood is niet lelijk he 39

Reply

#6
bwa nee. IK ben niet echt voor het rood maar toch hij blinkt nog mooi.
Enkel het dak is ligt beschadigd. ER zijn enkele plaatsen op het dak waar de lak kapot is door duivenstront. Enja de vorige eigenaar een oud man heeft dat niet verzorgd en dat is dus helemaal ingevreten.
Maar mss koop ik toch een andere bumper en achterbumper en dan moet hij toch ook hersporten worden h
Reply

#7
Als je een andere bumperset koopt hoeft in princiepe alleen dat gesopten te worden wat je erop zet. Tongue

Wat trouwens misschien ook leuk is, is om ipv je GL interieur er een GS/GTi interieur erin te maken zodat je kuipstoelen edg hebt. Wink
Reply

#8
Welkom, veel plezier op het forum[/align]
Cb600S rijden
Reply

#9
zou ik graag allemaal hebben, maar centjes h
Reply

#10
ik heb een klein vraagje. Ik ben nogal een leek op het gebied van muziek installaties.
Nu heb ik een woofer gekregen van iemand( hij weet niet of hij nog werkt ).

Het is een Necom van 300 watts, 4 ohm, 25Hz- 3000Hz, en hij is 15''.
Er zitten geen kabels meer bij of dergelijke.
Nu was mijn vraag moet ik voor deze woofer dan ook een versterker hebben.
en heeft iemand ervaring met dit merk ( kwaliteit ?).

Bedankt Biggrin
Reply

#11
hi, welkom hier

ben geen audio man maar weet wel dat je er een versterker voor nodig hebt en een geschikte kist wil je er geluid uit krijgen39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#12
VR Wrote:hi, welkom hier

ben geen audio man maar weet wel dat je er een versterker voor nodig hebt en een geschikte kist wil je er geluid uit krijgen39

Plaatsen in de hoedeplank is dus niet mogelijk ?
Reply

#13
smurf634 Wrote:
VR Wrote:hi, welkom hier

ben geen audio man maar weet wel dat je er een versterker voor nodig hebt en een geschikte kist wil je er geluid uit krijgen39

Plaatsen in de hoedeplank is dus niet mogelijk ?

Met een 15" sub gaat je dat niet lukken, of je moet de hoedenplank flink verstevigen. Die dingen wegen toch al gauw een paar kilo, dan kan het plastic dat je hoedenplank omhooghoudt niet hebben vrees ik.
Q.V.D.M. winnaar maart 2008
Reply

#14
en hoe moet ik hem nu aansluiten ?
versterker ?
Reply

#15
Hoi, welkom zuiderbuur. Weer een Belg met een swift erbijBiggrin

Welnu, men neemt de radio. Je steekt er tulpkabeltjes in( rood en wit) deze gaat naar de versterker die tevens aangesloten is aan de batterij( alleen de plus en de massa ergens waar je een bout of moer op het carosserie gemonteerd heb zitten) dan gaat er een plus en een min-kabel naar je woofer. ( de +op de + en de- op de - )

Het is eigenlijk heel simpel je moet het alleen net wetenWink Owja en vergeet de remote kabel niet aan tesluiten.

Of anders vraag je aan een maatje of hij jou wilt helpen. Of iemand wilt het doen als je naar meeting gaat. Ik weet niet waar je Bels woont?
Reply

#16
musQ Wrote:Hoi, welkom zuiderbuur. Weer een Belg met een swift erbijBiggrin

Welnu, men neemt de radio. Je steekt er tulpkabeltjes in( rood en wit) deze gaat naar de versterker die tevens aangesloten is aan de batterij( alleen de plus en de massa ergens waar je een bout of moer op het carosserie gemonteerd heb zitten) dan gaat er een plus en een min-kabel naar je woofer. ( de +op de + en de- op de - )

Het is eigenlijk heel simpel je moet het alleen net wetenWink Owja en vergeet de remote kabel niet aan tesluiten.

Of anders vraag je aan een maatje of hij jou wilt helpen. Of iemand wilt het doen als je naar meeting gaat. Ik weet niet waar je Bels woont?

Ok bedankt versterker is dus nodig en weet hoe hem aan te sluiten.
Neef zal wel kunnen helpen hij heeft een installatie en heeft ze zelf gezet dus. Ik wil zeker wel een komen naar een meetingke. Ik woon in Antwerpen dus grens is niet zo ver voor me.

Even klein vraagje tulpkabeltje ? Woord ken ik niet, mss niet gebruikt in Belgi
Reply

#17
Welkom 39

Leuke suuz39

En s6 met je rijlessen e.d


@MusQ:


smurf634 Wrote:Aahja en ik kom uit het Belgenlandje uit Antwerpen

Bij deze krijg jij een PEARLE-nominatieTongueTongueTongue[/quote]
Reply

#18
Crazy + Rowena Wrote:Welkom 39

Leuke suuz39

En s6 met je rijlessen e.d


@MusQ:


smurf634 Wrote:Aahja en ik kom uit het Belgenlandje uit Antwerpen

Bij deze krijg jij een PEARLE-nominatieTongueTongueTongue
[/quote]


Geen rijlessen meer het examen. spannend.
Dan kan ik eindelijk alleen rijden devil
Reply

#19
Welkom hierop het forum! 39


[quote=smurf634]
en je moet hier in Belgi
Reply

#20
tulpstekker is ook bekend als RCA stekker of cinch stekker
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.