Problemen, mededelingen en forum updates -> meldt/vindt ze hier
Haunting Wrote:Als je iets gelezen hebt dan moet je per subforum terugklikken, dan worden ze gemarkeerd als gelezen als je vorige klikt of direct naar het mainforum dan blijven ze als ongelezen staan


klopt, that's the only way to do it.
als je op "vorige" klik, gaat ie letterlijk terug naar de vorige pagina, zonder te checken of er iets is veranderd...
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

Ik heb een ander probleem en dat is als ik een reactie wil geven op een topic waar veel foto`s in staan of veel is geantwoord, dat het dan zeer lang duurt voor mijn antwoord schermpje compleet is geladen. Ik weet niet of iemand anders hier ook last van heeft. Kan natuurlijk ook aan me pc liggen 42 Bijv topic van Hardcore geeft bij mij problemen en ook dat van Roadking wil hier niet altijd Biggrin

Reply

ik krijg vandaag al van verschillende mensen te horen dat ze berichten niet kunnen zien nadat ze geplaatst zijn.(zelf geen last van overigens)

is er onderhoud aan het forum?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

ik krijg heel vaak als ik bij new posts kijk en laatste aanklik van een discussie(heel vaak onzin topic en net bij saurons topic) te zien discussie bestaat niet....

bij saurons topic ben ik gaan bladeren van pagina tot pagina... er zijn 16 paginas volgens het rijtje bovenaan maar in het echt zijn er maar 14.... als ik op 15 of 16 klik krijg ik te zien pagina bestaat niet
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

Zowel dat probleem dat Jolanda noemt als dat probleem dat Hardcore noemt heb ik nogal eens last, waaronder begin deze avond.

tevens merk ik dat het forum af en toe weer erg traag is, dat ie suzukietuningclub.nl/forum niet kan openen of erg lang bezig is de pagina te laden... dit ligt niet aan me internet want andere internet pagina's opent ie wel snel
Reply

Ik herken dit, dacht eerst dat het aan mijn pc lag. Ook krijg ik in sommige topics geen foto's te zien, dat blijven dan zwarte vlakken.
Reply

Ik heb dat probleem ook, vanmiddag me suf zitten zoeken naar het project topic van Sauron & Suzi. Nu staat het er weer, maar kan de laatste pagina's niet bekijkenPuzzled

Hieronder staat de paginaweergave van het topic van Sauron & Suzi, er zijn helemaal geen 28 pagina's. Zou het probleem daar vandaan komen?

[quote]Pagina's (28):
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

spoken? Tongue
Reply

PauluzZ Wrote:tevens merk ik dat het forum af en toe weer erg traag is, dat ie suzukietuningclub.nl/forum niet kan openen of erg lang bezig is de pagina te laden... dit ligt niet aan me internet want andere internet pagina's opent ie wel snel

Hier heb ik de afgelopen 2 dagen ook al veel last van Smile

Reply

suziforce Wrote:
PauluzZ Wrote:tevens merk ik dat het forum af en toe weer erg traag is, dat ie suzukietuningclub.nl/forum niet kan openen of erg lang bezig is de pagina te laden... dit ligt niet aan me internet want andere internet pagina's opent ie wel snel

Hier heb ik de afgelopen 2 dagen ook al veel last van Smile

Jep ik heb er ook last van
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

De server lag er helemaal uit, ook andere sites die op dezelfde server staan, waren vanavond offline.
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

Vanaf vandaag zullen een aantal, wel of niet express, verkeerd geschreven woorden worden vervangen door puntjes. Dit om het feit dat we kunnen blijven vragen om het niet te doen, maar er toch niet naar geluisterd wordt. Dit geldt ook voor berichten uit het verleden.

Denk hierbij aan woorden zoals:
  • e g t
  • w 8
  • o f z o w
  • c k e r
enz..
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

[quote=Cipher]
[quote=The Force]
even aanpassen vanwege dat puntjes script...
Goed bezig met die puntjes, d
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

Volgens mij is het wel een vorm van luiheid. Je bent in mijn ogen te lui om een beetje moeite in je bericht te steken, als je een vraag hebt zorg je toch dat iedereen het kan lezen, dat geeft de meeste kans op antwoord. En voor dat "f f" en "w 8" ben ik misschien te oud, want het kost mij wel meer "moeite" om te lezen.

En nee, mijn nederlandse spelling en grammatica zijn ook niet foutloos.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

Cipher Wrote:Volgens mij is het wel een vorm van luiheid. Je bent in mijn ogen te lui om een beetje moeite in je bericht te steken, als je een vraag hebt zorg je toch dat iedereen het kan lezen, dat geeft de meeste kans op antwoord. En voor dat "f f" en "w 8" ben ik misschien te oud, want het kost mij wel meer "moeite" om te lezen.

En nee, mijn nederlandse spelling en grammatica zijn ook niet foutloos.
nou ik heb maar blo gehad met weinig kennis op de nederlandse taal
dus als ik goed begrijp ben ik te lui om goed nederlands te typen.
dan moet ik terug naar school.
meneer wat doet u hier in de klas .assie ik moet nederlands leren,
anders mag ik niks meer schrijven in het forum van stc want anders wordt het ........ en ik kan het nu ni....beter ..
lol
Een doel is droom met een deadline.
Winnaars hebben een plan verliezers een excuus.
Mijn Nederlands is waardeloos dus sorry als ik het verkeerd spel of typ
Reply

Asfaltrocker Wrote:
Cipher Wrote:Volgens mij is het wel een vorm van luiheid. Je bent in mijn ogen te lui om een beetje moeite in je bericht te steken, als je een vraag hebt zorg je toch dat iedereen het kan lezen, dat geeft de meeste kans op antwoord. En voor dat "f f" en "w 8" ben ik misschien te oud, want het kost mij wel meer "moeite" om te lezen.

En nee, mijn nederlandse spelling en grammatica zijn ook niet foutloos.
nou ik heb maar blo gehad met weinig kennis op de nederlandse taal
dus als ik goed begrijp ben ik te lui om goed nederlands te typen.
dan moet ik terug naar school.
meneer wat doet u hier in de klas .assie ik moet nederlands leren,
anders mag ik niks meer schrijven in het forum van stc want anders wordt het ........ en ik kan het nu ni....beter ..
lol

Ik denk dat je dit je eigen niet persoonlijk aan moet trekken.
Er wordt hier niet gesproken van spelfouten, voor degenen die niet probleemloos Nederlands kunnen schrijven, maar er word voornamelijk gedoeld op de "BreeZaH" taal en op de msn taal die erg vaak gebruikt wordt op het forumSmile
Reply

Suzie Wrote:Ik denk dat je dit je eigen niet persoonlijk aan moet trekken.

Suzie slaat de spijker op z'n kop. Wat er bedoeld wordt is, dat als mensen even wat langer zouden nadenken voordat ze wat neerzetten, bepaalde verhalen/topics een stuk beter leesbaar worden.
Ook mijn spelling is niet altijd even goed, maar het simpel gebruiken van leestekens en hoofdletters scheelt alweer een berg.

Je moet het zo zien:
Als iemand een verhaal van 10 zinnen tikt en de eerste twee zijn al moeilijk leesbaar, dan lezen mensen vaak de rest van het verhaal niet eens.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

joepie vrij gesproken.......lol
Een doel is droom met een deadline.
Winnaars hebben een plan verliezers een excuus.
Mijn Nederlands is waardeloos dus sorry als ik het verkeerd spel of typ
Reply

ergens op een andere forum..
nee is niet over auto's
log ik ook wel eens in
en zag daar als je een berichtje plaats.
dat je eerst een spelling controlle kunt uitvoeren.
mischien een idee voor deze site?
om ook een spelling controlle bij te plaatsen op de server.
voor de mensen die niet goed zijn met hun nederlands ZOALS IK.
groetjes thom Tongue
Een doel is droom met een deadline.
Winnaars hebben een plan verliezers een excuus.
Mijn Nederlands is waardeloos dus sorry als ik het verkeerd spel of typ
Reply

ik gebruik Firefox, en die heeft zelf een spellingscontrole (of was het nou een plug-in)
"Gewoon, omdat het kan"
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.