Problemen, mededelingen en forum updates -> meldt/vindt ze hier
#41
Ik dacht, laat ik maar weer eens kijken wat de doelstelling van STC zijn en de voordelen van een lidmaatschap...

Maar wat blijkt... al de knopjes van de homepage doen het niet (op die van het "forum" na...).

Ligt dat weer aan mijn instellingen of heb ik iets gemist dat het nog "under construction" is ??
<---Swift!---------
[Image: Avatar2.JPG]
Reply

#42
ze zijn met de hoofdpagina bezig

word aan gewerkt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#43
Als ik topic plaats dan zie ik mezelf niet verhaal Thumbsdown bij cafe Onzin Etc. Etc. Topic Number Seven (blaat maar vol).. maar ik zie wel mijn naam maar niet verhaal Puzzled

Hoe kan nouPuzzledPuzzledPuzzledPuzzled
Reply

#44
er worden berixhten gepost maar komen niet bij iedereen door
is er een storing in het forum?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#45
jep idd zag het net in 2 topics ik zie dat er nieuwe berichten gepost zijn maar als ik dan in het topic zelf kijk zie ik alleen een reactie van gisteren.

klik ik dan echter op nieuwe reactie: en kijk iets naar onder zie ik de nieuwe posts wel staan43

Edit ligt iig niet aan mijn firefox onder internet explorer heb ik het ook
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos
Reply

#46
ReinierG Wrote:Ik vroeg me af waarom de buttons bovenaan de "home" pagina van de suzuki tuningclub niet werken?
Wist niet goed waar ik het kon plaatsen vandaar een nieuwe discussie.

hardcore Wrote:datzou eigelijk hier thuishoren, zover ik weet word er aan de site gewerkt

wel goed dat je het meld39


ff hier heen verplaatst omdat het in een verkeerd topic stond
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#47
Moontje Wrote:Als ik topic plaats dan zie ik mezelf niet verhaal Thumbsdown bij cafe Onzin Etc. Etc. Topic Number Seven (blaat maar vol).. maar ik zie wel mijn naam maar niet verhaal Puzzled

Hoe kan nouPuzzledPuzzledPuzzledPuzzled

Dat had ik ook al.
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#48
hmmm chicken-little heeft een topic geopend over een meeting in alblasserdam maar als je die aanklikt word er gezegd dat dat topic niet bestaat

http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...?tid=14969
Reply

#49
Ja dat had ik ook problemen net als jij want er staat foutmeldig van chicken over meeting in alblasserdam
Reply

#50
Ja idd, gebeurt af en toe wel eens ook met andere topics, vreemd...
Reply

#51
denk dat hij afgekeurt was/is omdat er geen volledig adress bij staat.
dus aan jeroen om hem ff aan te passen.dit is geen forum fout maar een afkeuring ivm oncomplete info.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Jolandaswift*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reply

#52
Ik heb vanmiddag in het cafe een reactie geplaatst in het zonin topic, nu zie ik mijn reactie niet op iemand en de reacties daaropvolgend.
Browser opruimen help niet, en na een heropstart van de pc werkt het ook nog niet, wat is er aan de hand?


Even een aanvulling:
Het onzintopic heeft bij mij 83 pagina's staan, maar dat er minstens 2 reacties op pagina 83 moeten staan, maar pagina 83 bestaat niet... Als je dat invoer ipv pagina last dan kom je op pagina 1 uit, en pagina 1 kreeg ik ook te zien na het plaatsen van de reactie ipv dat je naar de reactie gaat...
Erg wazig...
Reply

#53
joopieboy Wrote:Ik heb vanmiddag in het cafe een reactie geplaatst in het zonin topic, nu zie ik mijn reactie niet op iemand en de reacties daaropvolgend.
Browser opruimen help niet, en na een heropstart van de pc werkt het ook nog niet, wat is er aan de hand?


Even een aanvulling:
Het onzintopic heeft bij mij 83 pagina's staan, maar dat er minstens 2 reacties op pagina 83 moeten staan, maar pagina 83 bestaat niet... Als je dat invoer ipv pagina last dan kom je op pagina 1 uit, en pagina 1 kreeg ik ook te zien na het plaatsen van de reactie ipv dat je naar de reactie gaat...
Erg wazig...

Dat heb ik ook af en toe problemen als ik plaats dan zie ik ook nietm ijn reacties.. vond ook zelf raar
Reply

#54
joopieboy Wrote:Ik heb vanmiddag in het cafe een reactie geplaatst in het zonin topic, nu zie ik mijn reactie niet op iemand en de reacties daaropvolgend.
Browser opruimen help niet, en na een heropstart van de pc werkt het ook nog niet, wat is er aan de hand?


Even een aanvulling:
Het onzintopic heeft bij mij 83 pagina's staan, maar dat er minstens 2 reacties op pagina 83 moeten staan, maar pagina 83 bestaat niet... Als je dat invoer ipv pagina last dan kom je op pagina 1 uit, en pagina 1 kreeg ik ook te zien na het plaatsen van de reactie ipv dat je naar de reactie gaat...
Erg wazig...
ik kan dit niet reproduceren.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#55
Dan ik ook maar ff...

Aangezien ik drie inlognamen heb (stylingstuff audiostuff arco) wil ik nogal eens uitloggen en opnieuw inloggen. Het probleem is dat ik niet uit kan loggen, ook niet na vernieuwen van de pagina of andere knoppencombinaties...

Ik kan momenteel dus niet meer op mijn stylingstuff en audiostuff accounts...
Reply

#56
Is bij mij ook al wat langer, maar ik zou inmiddels graag weten hoe dit op te lossen, aangezien ik nu dus geen pb's kan lezen of beantwoorden...
Reply

#57
Arco ik heb wat settings veranderd, wil je het nog een keer proberen.

Eventueel kan je ook je cookies verwijderen. Lees hier hoe
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#58
Geen verschil...
Reply

#59
Cookies verwijderen ook geprobeerd?

Als je geen cookie hebt ben je automatisch uitgelogd.
«Once a computer beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing.»
Reply

#60
Lijkt nu beter te werken, ik hou je wel ff op de hoogte!
[Image: handtekening%20forum.JPG]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.