Problemen, mededelingen en forum updates -> meldt/vindt ze hier
als ik een pm stuur dan krijg ik een witte pagina maar de pm is wel verzonden.
en als ik een forum topic aanklik laad hij best lang en krijg dan ook eerst een witte pagina (pag. kan niet worden weergegeven) als ik dan op vernieuwen druk kom ik er wel ..
ik dacht ik meld het even Smile
Reply

Dat ie een bekend probleem, oorzaak weet ik niet en oplossing ook niet. Ik weet alleen dat je geduldig moet zijn af en toe. Want nog een keer "versturen" klikken of nog een keer "reactie plaaten" zorgt er alleen maar voor dat het dus dubbel verstuur en geplaatst wordt en dus nog langer duurt 34
Reply

(09-06-2012, 14:48)Pauluzz Wrote: Dat ie een bekend probleem, oorzaak weet ik niet en oplossing ook niet. Ik weet alleen dat je geduldig moet zijn af en toe. Want nog een keer "versturen" klikken of nog een keer "reactie plaaten" zorgt er alleen maar voor dat het dus dubbel verstuur en geplaatst wordt en dus nog langer duurt 34

oke thnx , meestal druk ik op vernieuwen en laad hij wel en is de psit wel geplaatsts 39

Reply

Misschien ligt het aan je browser?
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Goedemiddag!..

Waarom kan ik van de 10 keer geen foto's zien..?

Zie meestal alleen het " Afbeelding:2345432.jpg" zinnetje (bvb)

Wie o Wie weet er iets op..Biggrin
[Image: avatargp.jpg]
Reply

Heb je misschien een voorbeeld? Meestal zitten er dan fouten in de link, of de link mag niet gedeeld worden.
Reply

Dit zie ik dus heeeul vaak.. word er bietje waus van!
[Image: naamloosvuc.png]
[Image: avatargp.jpg]
Reply

Dat is een post uit 2008 en die foto's zijn dus waarschijnlijk van het web gehaald, dus dan zijn ze niet meer zichtbaar.
Gang is alles, remmen is angst.
Reply

Charly, je moet de directe link gebruiken van de afbeelding. Nu gebruik je een link welke verwijst naar een actieve website (Imageshack), maar dit wordt door het forum gezien als afbeelding.

Dit zie ik (en waarschijnlijk veel anderen ook):
[Image: naamlooshh.png]

Na het uploaden kun je het beste deze link kopiëren (rood omlijnd):
[Image: naamloos2zl.png]

Ik denk niet dat dit hetzelfde probleem is als met de "Afbeelding:2345432.jpg" Wink
De Suzuki Swift heeft plaats gemaakt voor een Opel Corsa.
Reply

Kunnen we zo'n sneeuw achtergrond krijgen? Zoals hier dat lijkt mij wel komisch 34
Reply

Ik krijg de laatste tijd steeds vaker een melding dat de maximale serverbelasting is bereikt...
Reply

mededeling: iedereen alvast het allerbeste gewenst voor 2015. zorg goed voor jezelf en een ander Wink
39



Reply

Is de zoekfunctie kaput? Als ik zoek wordt dit ingevoerd als zoekopdracht: site:www.suzukiclubnederland.nl

Snap zelf wel waar ik dan alsnog m'n zoekwoorden bij moet zetten, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat weet.
Reply

Was mij ook al opgevallen inderdaad. Volgens mij was dit al eens voorbij gekomen in de "wist je dat" categorie. Ze waren ervan op de hoogte dacht ik....
Reply

Kreeg dit vanmorgen:

Quote:Website tijdelijk onbereikbaar

De website die u probeert bezoeken veroorzaakt op dit moment een te hoge belasting op onze systemen. Dit is waarschijnlijk een tijdelijk probleem. Probeer het op een later tijdstip gerust nog eens. Bent u de eigenaar of beheerder van deze site? Neem dan voor vragen contact op met support@antagonist.nl.



Website temporary unavailable

The website you're trying to visit is currently using too much server capacity. Most likely this is a temporary error, so please try again later. Are you the administrator or owner of this site? Contact us at support@antagonist.nl for any of your questions.
Gang is alles, remmen is angst.
Reply

Bedankt voor het melden. Was mij/ons bekend (kreeg hetzelfde), zou niet mogen gezien het abonnement wat we hebben... We gaan vragen/uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.