Cliff heeft een Suzuki Swift GTI!! (Das nu dus 2 Swiften, een GS & een GTI!! :P)
#61
ja ze gaan zeker dik staan bij het bosch pakket Smile

#62
Unhappy kreeg net mailtje van remco car stereo, subwooferring kan nog wel week of 2 duren
nog steeds de spoiler niet binnen Puzzled
als ie er morgen niet is ga ik ff joytuner.de mailen....straks ben ik alsnog genaa*d

#63
geduld is een schone zaak.

ik moest toen ook best even wachten op me skirts uit duitsland
[Image: primera2.jpg]
Now driving Nissan Primera 1.6 Si 16V

#64
Lekkere rally-look velgen!! Staan errug lekker dik!
Geen Suzuki meer.

#65
thanx, ik ben heel uniek want ik heb het laatste setje, dat garandeerde het bedrijf waar ik ze vandaan had, ze worden niet meer gemaakt, en in deze steek zijn er in totaal maar 20 gemaakt 34 , en de meeste zijn NIET in nederland daarvan 39

de kans dat ik een andere swift zo tegenkom is denk ik 1 op de miljard ofzo Tongue

overigens moet ik zeggen dat de topsnelheid idd best wat achteruit gaat in zen 5, maar hij ligt wel gigantisch stabieler zeg, phoei, rijdt stukken beter zo 39

#66
Mooie Velgjes man, staan lekker onder je Swift. Maar 825 euro is toch niet zoveel voor 16" velgen met 195/40/16 erop? Of heb ik nou gewoon van die dure velgen op komstIdea

#67
mwah op zich niet, maar als je het niet zo breed hebt wel natuurlijk, zon riant salaris heb ik niet Wink

#68
825 euro is niet duur voor deze set, maar wel een boel geld! Zeker onder een Swift die 500 heeft gekost. 39 34

Good Job Cliff, hoop dat je snel een Mk5 kan kopen voor een leuke prijs en al je dromen ziet uitkomen wat betreft die auto!
Geen Suzuki meer.

#69
hoop het ook 34

tsja ik moet iig de achterbumper van deze nog even verineuwen en ook de uitlaat....

maar das een moeilijke keuze, want als ik snel een nieuwe swift op groenoord beurs kan omwisselen dan geef ik zo min mogelijk uit,

aan de andere kant, ik kan ook bij een dealer een swift vinden voor 5000 euro, dan ben ik misschien ietsje duurder uit, maar heb ik me swift nog....
alleen die moet ik dan wel weer verkopen...en zo denderend is ie niet

de uitlaat is iig ver heen nu, dus moet eigelijk een 'verse' halen. maar ja, als een standaard uitlaat even duur is als een sportuitlaat koop ik die liever dan gaat ie weer mee naar de mk5, maar ja wel gedoe met lassen, en opnieuw als ik me wagen weer weg doe

hoeveel kost een standaard suzuki swift 1.3 gs uitlaat? en hoe zit die vast, geschroefd?

#70
Ik weet niet wat er stuk aan is, maar de Sebring (of ander pasklaar merk) delen (middendempervervanger, ook wel voordempervervanger genoemd, en einddemper) passen ook onder een Mk5. Misschien eens naar op zoek gaan (leuke 2e hands ofzo). Hou ook ff rekening met het verloopstuk van de middendemper naar de einddemper die je dan nodig hebt.

Ruil je auto lekker in en laat hun de boel voor nop omzetten. Zeg je gewoon dat dat bij de afleverkosten in hoort te zitten. Een radio zetten ze toch ook om?? En koop voor dergelijke bedragen MET garantie. Heeft mij ook wat kosten bespaard.
Geen Suzuki meer.

#71
welk deel zoek je?

als je toch straks een nieuwere swift gaat halen hoeft er nu toch niet een supernieuw uitlaat systeem onder?


mn kat is gereserveerd maar de rest van het systeem heb ik nog.
doe maar een leuk bod.

[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#72
gaat alleen en puur alleen om de einddemper [verder ...]
en achterbumper compleet, metallic zwart, maar hoeft niet geheel gelakt te zijn, als de bovenkant maar gelakt is

standaard uitlaatje? hoeveel wil je ervoor, ik heb echt geen idee hoeveel het zou moeten kosten

#73
25 euries

maar kun je niet beter het ff opvullen met gungum wanneer je je auto verkoopt?
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#74
voor 25 euro wil ik hem zeker wel!

ging je naar de amsterdam meeting? want dan haal ik um daar effe op, ik weet niet waar je woont btw?

#75
btw hoef de einddemper niet meer, maar dat wist je al....

VERASSING

vandaag kwam dan eindelijk de spoiler binnen! zojuist door de buurman 3 huize verderop afgeleverd, ik wist niet dat ie m had, want er lag geen brieffie in de brievebus Puzzled

maar eindelijk!!

ze is wit, dus ze gaat iig naar de gti die ik nog ga ophalen...

maar MOET ze gespoten worden? komt wel stof af, maar vroeg me af of het moet, denk het wel, maar eerst maar vragen...is niet zon big investment natuurlijk [kan net als phillip eerst met verfroller proberen Smile ]

#76
Ok, ik ben lekker aan de slag gegaan en heb exact bepaald hoe hij op de auto gaat komen te staan en denk dat ik het evenwicht goed gevonden heb 34

vanmiddag ffentjes de pootjes aan de vleugel gekit met 2 componenten kit die 160 KG druk per vierkante centimeter aan kan [ de pootjes waar ze aan de ruit gaan hebben bij elkaar 120 cm2 oppervlak, zit wel goed Tongue , en de pootjes in de vleugel worden omringd door kit]
het zit nog beetje warrelig eromheen maar het plan is om eromheen een gladde lijn te krijgen en die te gaan kitten voor het mooiste resultaat

[Image: 569779_83_full.jpg]
[Image: 569779_84_full.jpg]

dikkie dik en het is te bot om ook bij een ongeluk je harses in 2en te splijten [ je krijgt wel een schedelbreuk maar och dat geeft bij de politie niet 34 ]

#77
dan ben je voor zover ik weet nr 2 met die spoiler Biggrin

gelukkig heb je um toch binnen

grtz John



#78
sja als tuningbase had gedaan wat ze hoorden te doen was ik nr1 Unhappy
vind het k*t maar ja, zo is het nu eenmaal

ben wel de 1e met de manier van plaatsen Biggrin

#79
YESS IK BEN IN HET BEZIT VAN EEN WITTE SUZUKI SWIFT GTI MK2 !!!

aan de slag om de neus voor mekaar te krijgen....heb het druk, dus fotos volgen op zen vroegst in het weekend 34

#80
zo zo gefeli met je gti hoor 39

maak er wat van joh...Biggrin
[Image: swiftdraai1.gif]

Driver: Sebastiaan Age: 27 Car: Suzuki Swift MK3 1.3 GTi Color: Black Metallic Current Status:5 mods so far



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.